Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 12 lut 2022, 19:31

Aż się chce zapytać, po kiego grzyba budowano wiadukty w ciągu Karczunkowskiej, zamiast postawić ja na osi Dawidowskiej... Ech, 100 lat planowania :/
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 lut 2022, 21:04

Bo w Warszawie nie ma żadnej ulicy planowanej na ciągu Dawidowskiej w Studium (MPZP brak)?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 12 lut 2022, 21:07

Glonojad pisze:
12 lut 2022, 21:04
Bo w Warszawie nie ma żadnej ulicy planowanej na ciągu Dawidowskiej w Studium (MPZP brak)?
To w jakim celu w ogóle powstawał ten czteropasmowy kikut?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 lut 2022, 21:24

Może w nowym studium jest to planowane i uzgodnili na roboczo, a kolejarze już byli zbyt zaawansowani ze swoim wiaduktem? Nie wiem, ale sprawdziłem także plany ogólne z 1982 i 1992, oba twardo Karczunkowska.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 13 lut 2022, 12:03


michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 11 mar 2022, 15:39


Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 mar 2022, 17:13

Ale chyba kiedyś otworzą te ulicę.
ŁK

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 21 cze 2022, 22:17

Może zamiast trzymać dwie słabe linie na wschodnich Kabatach powinno tam trafić silne 503 a 166 skrócić i 192 nie przywracać?

wincenty
Posty: 1310
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 22 cze 2022, 8:39

TGM pisze:
21 cze 2022, 22:17
Może zamiast trzymać dwie słabe linie na wschodnich Kabatach powinno tam trafić silne 503 a 166 skrócić i 192 nie przywracać?
Sporo osób wsiada w 192 pod Leclerkiem na Ciszewskiego, także odcinek Cynamonowej między Ciszewskiego a Gandhi byłby nieobsługiwany...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 30 cze 2022, 12:45

TGM pisze:
21 cze 2022, 22:17
Może zamiast trzymać dwie słabe linie na wschodnich Kabatach powinno tam trafić silne 503 a 166 skrócić i 192 nie przywracać?
Ale na wschodnich Kabatach nie potrzeba silnej linii. Cała wysoka zabudowa jest w strefie dojścia do metra, dalej jest tylko park i niska zabudowa, która nie uzasadnia takich zmian. Między innymi dlatego wiele lat temu zmieniono końcówkę 179 i utworzono z 505 linię 192 dla wschodniej części Kabat, gdyż zachodnia strona ma dużo gęstszą zabudowę niż wschodnia.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 08 wrz 2022, 18:57

Walka o 195 trwa na dobre. Najważniejsze w artykule to "Kluczowa linia":
https://www.haloursynow.pl/artykuly/aut ... ,20763.htm

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 wrz 2022, 10:07

Lukasz436 pisze:
08 wrz 2022, 18:57
Walka o 195 trwa na dobre. Najważniejsze w artykule to "Kluczowa linia":
https://www.haloursynow.pl/artykuly/aut ... ,20763.htm
No co? Przecież po Ursynowie dość mocno kluczyła.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 09 wrz 2022, 10:44

Właśnie o to chodziło, można było dojechać wszędzie znikąd, w obrębie dzielnicy.
miłośnik 13N

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 09 wrz 2022, 11:09

^^
I jako taka linia wewnątrzdzielnicowa dowozowa do szkół, supermarketów czy wreszcie do Św. Metra 195 miała sens.
Koleżanka mieszka na rogu Belgradzkiej i Stryjeńskich i po niej płacze. Powiedziałem, żeby napisała skargę do ZTM.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 17 lis 2022, 20:29

Herbsta dla 504 radny sobie zażyczył:
https://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00 ... s/1275.pdf

Dodatkowo 195 to główny kręgosłup Ursynowa:
https://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00 ... h/1274.pdf

ODPOWIEDZ