Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
@kocur Końcówka Belgradzkiej nadal jest nieskończona
Tam w zasadzie wszystko jest już gotowe, może w ciągu dwóch tygodni ją otworzą.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Na linii Dw. Południowy-Piaseczno wciąż nie rozwiązywalny problem z opóźnianiem się kursów siedemsetek.
Co drugi-trzeci dzień roboczy w porannym szczycie (około 7:30-8:00) tłumy ludzi czekają na M. Wilanowska na cokolwiek co przyjedzie z Piaseczna. Potrafią być kilkunastominutowe luki.
Na pierwszym przystanku (Al. Lotników) do pierwszych kursów po dłuższej przerwie nie sposób się już dostać do środka.
Może warto wrócić do szczytowej linii 319 krańcującej na PKP Jeziorki?
Co drugi-trzeci dzień roboczy w porannym szczycie (około 7:30-8:00) tłumy ludzi czekają na M. Wilanowska na cokolwiek co przyjedzie z Piaseczna. Potrafią być kilkunastominutowe luki.
Na pierwszym przystanku (Al. Lotników) do pierwszych kursów po dłuższej przerwie nie sposób się już dostać do środka.
Może warto wrócić do szczytowej linii 319 krańcującej na PKP Jeziorki?
A jak daleko ci pasażerowie jadą?
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Brakuje linii 131 na trasie Dworzec Południowy- Dąbrówka. Mieszkańcy osiedli wzdłuż Puławskiej nie mogą wbić się do autobusu podmiejskiego do/z Piaseczna. Na pocieszenie dodam, że wzdłuż Puławskiej powstaje ddr, co pozytywnie wpłynie na odkorkowaną Puławską. ironia.
miłośnik 13N
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Do Poleczki jest 192 i 331 - skoro one nie rozwiązują problemu, to linia jadąca ledwo dwa przystanki dalej też nie rozwiąże. Pytanie, na ile on jest w ogóle rozwiązywalny, bo przy tym natężeniu ruchu i tak wysokim potoku musi być tak, że pojawiają się dziury, a niektóre kursy są niezabieralne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A tak wogle to powinno rozbić się potoki i zabrać 709 parę przystanków. Skoro Białołęka może sunąć w komfortowych warunkach swoimi ekspresami i mijać dziesięciotysięczne osiedla, to Piaseczno też.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W latach 80-tych było tak, że linie podmiejskie nie zabierały miejskich pasażerów, pamiętam to jako dziecko, że jak się czekało na E na Marymonckiej a przyjechało 201 to nikt nie wsiadał. To chyba była kwestia że miesięczny nie obowiązywał.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Z Twojego i mojego punktu widzenia poprawności konstrukcji oferty tak. ZTMu nie. Co ciekawie, od wielu lat tylko partykularnie dla jednej dzielnicy.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A to nie było tak, że dawniej podmiejska strefa biletowa obowiązywała w liniach podmiejskich na całej trasie, a nie od rogatek miasta? W "Zmiennikach" pada określenie "bilet na linie zielone", więc tak bym przypuszczał.
"Zielone linie" to akurat było jeszcze coś innego - sezonowe połączenia nad Zalew (Białobrzegi, Nieporęt, Rynia) oraz na popularne działkowiska (Szamoty, Szczaki)
Ale i ze "zwykłymi"podmiejskimi racja - taryfa podmiejska obowiązywała na całej trasie. Stąd kanarzy często czaili się w takich autobusach, łapiąc nieświadomych "miejskich" pasażerów, np. w 718 między Wschodnim a Wileńskim
Ale i ze "zwykłymi"podmiejskimi racja - taryfa podmiejska obowiązywała na całej trasie. Stąd kanarzy często czaili się w takich autobusach, łapiąc nieświadomych "miejskich" pasażerów, np. w 718 między Wschodnim a Wileńskim
Tyle, że taka linia (z punktu widzenia pasażera chcącego wyjechać z Dw. Płd. w kierunku Piaseczna) także by miała dziury w szczytach, bo tkwiłaby w korku razem z siedemsetkami. A wręcz byłyby niezłe stada.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43