Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 11 paź 2018, 14:55

@kocur Końcówka Belgradzkiej nadal jest nieskończona :/

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 11 paź 2018, 15:47

Tam w zasadzie wszystko jest już gotowe, może w ciągu dwóch tygodni ją otworzą.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

kosher
Posty: 28
Rejestracja: 27 mar 2008, 14:59
Lokalizacja: Służew

Post autor: kosher » 22 paź 2018, 11:01

Na linii Dw. Południowy-Piaseczno wciąż nie rozwiązywalny problem z opóźnianiem się kursów siedemsetek.
Co drugi-trzeci dzień roboczy w porannym szczycie (około 7:30-8:00) tłumy ludzi czekają na M. Wilanowska na cokolwiek co przyjedzie z Piaseczna. Potrafią być kilkunastominutowe luki.
Na pierwszym przystanku (Al. Lotników) do pierwszych kursów po dłuższej przerwie nie sposób się już dostać do środka.
Może warto wrócić do szczytowej linii 319 krańcującej na PKP Jeziorki?

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 22 paź 2018, 11:06

A jak daleko ci pasażerowie jadą?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 paź 2018, 11:11

Brakuje linii 131 na trasie Dworzec Południowy- Dąbrówka. Mieszkańcy osiedli wzdłuż Puławskiej nie mogą wbić się do autobusu podmiejskiego do/z Piaseczna. Na pocieszenie dodam, że wzdłuż Puławskiej powstaje ddr, co pozytywnie wpłynie na odkorkowaną Puławską. ironia.
miłośnik 13N

kosher
Posty: 28
Rejestracja: 27 mar 2008, 14:59
Lokalizacja: Służew

Post autor: kosher » 22 paź 2018, 11:18

Georg pisze:
22 paź 2018, 11:06
A jak daleko ci pasażerowie jadą?
Jeśli byłaby stworzona krótka porannoszczytowa linia Puławską do/z Ursynowa Zachodniego to już by rozwiązało cześć problemu, ewentualnie do rogatek miasta (stara trasa 319).

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 paź 2018, 11:38

Do Poleczki jest 192 i 331 - skoro one nie rozwiązują problemu, to linia jadąca ledwo dwa przystanki dalej też nie rozwiąże. Pytanie, na ile on jest w ogóle rozwiązywalny, bo przy tym natężeniu ruchu i tak wysokim potoku musi być tak, że pojawiają się dziury, a niektóre kursy są niezabieralne.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 22 paź 2018, 11:56

A tak wogle to powinno rozbić się potoki i zabrać 709 parę przystanków. Skoro Białołęka może sunąć w komfortowych warunkach swoimi ekspresami i mijać dziesięciotysięczne osiedla, to Piaseczno też.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 paź 2018, 12:00

No ale to raczej Białołęka jest patologią z punktu widzenia konstrukcji oferty, a nie Puławska.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 22 paź 2018, 12:19

Piaseczno nie jest dzielnicą Warszawy.
miłośnik 13N

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 22 paź 2018, 13:33

W latach 80-tych było tak, że linie podmiejskie nie zabierały miejskich pasażerów, pamiętam to jako dziecko, że jak się czekało na E na Marymonckiej a przyjechało 201 to nikt nie wsiadał. To chyba była kwestia że miesięczny nie obowiązywał.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 22 paź 2018, 14:13

fik pisze:
22 paź 2018, 12:00
No ale to raczej Białołęka jest patologią z punktu widzenia konstrukcji oferty, a nie Puławska.
Z Twojego i mojego punktu widzenia poprawności konstrukcji oferty tak. ZTMu nie. Co ciekawie, od wielu lat tylko partykularnie dla jednej dzielnicy.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 22 paź 2018, 16:38

Piottr pisze:
22 paź 2018, 13:33
W latach 80-tych było tak, że linie podmiejskie nie zabierały miejskich pasażerów, pamiętam to jako dziecko, że jak się czekało na E na Marymonckiej a przyjechało 201 to nikt nie wsiadał. To chyba była kwestia że miesięczny nie obowiązywał.
A to nie było tak, że dawniej podmiejska strefa biletowa obowiązywała w liniach podmiejskich na całej trasie, a nie od rogatek miasta? W "Zmiennikach" pada określenie "bilet na linie zielone", więc tak bym przypuszczał.

pietia
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 22 paź 2018, 19:41

"Zielone linie" to akurat było jeszcze coś innego - sezonowe połączenia nad Zalew (Białobrzegi, Nieporęt, Rynia) oraz na popularne działkowiska (Szamoty, Szczaki)
Ale i ze "zwykłymi"podmiejskimi racja - taryfa podmiejska obowiązywała na całej trasie. Stąd kanarzy często czaili się w takich autobusach, łapiąc nieświadomych "miejskich" pasażerów, np. w 718 między Wschodnim a Wileńskim

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 paź 2018, 20:26

Stary Pingwin pisze:
22 paź 2018, 11:11
Brakuje linii 131 na trasie Dworzec Południowy- Dąbrówka.
Tyle, że taka linia (z punktu widzenia pasażera chcącego wyjechać z Dw. Płd. w kierunku Piaseczna) także by miała dziury w szczytach, bo tkwiłaby w korku razem z siedemsetkami. A wręcz byłyby niezłe stada.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ