Komunikacja w Miasteczku Wilanów
: 05 cze 2010, 10:14
Chodzi o linię "na stałe".
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
a może wydłużyć 165 albo 218?TGM pisze:Mi chodziło o rozwój komunikacji, nie o psucie. Taka linia nie dowiezie na Górny Mokotów, Służewiec biurowy, GM. Nie obsłuży ZP Królowej Marysieńki, który teraz stoi w centrum osiedla. Więc ta linia nie może być "za coś" .
Ja to widzę tak, że linia powinna być przyspieszona, bo inaczej nikogo do komunikacji miejskiej się nie zachęci. Przystanek przy DS powinien jednak być. Przy skrzyżowaniu z Sobieskiego też, ale gdyby puścić np. 130 też do Miasteczka to wtedy już ten przystanek niekoniecznie musi być.
Nie podoba mi się takie 116 W moim przekonaniu do miasteczka powinno wjechać 162 (od Witosa przez Czerniakowską, św. Bonifacego i Sobieskiego).Wolfchen pisze:Ja mam dosyć oryginalne zapatrywania na komunikację tamże.
Mianowicie:
116 - wycofanie z krańca Wilanów i skierowanie do Miasteczka Wilanów. Dzięki temu mamy bezpośrednie i szybkie połączenie z Centrum. Oczywiście docelowo na utramwajowienie.
Można i tak. Choć znowu 162 mi się niezbyt podobaKleszczu pisze:W moim przekonaniu do miasteczka powinno wjechać 162 (od Witosa przez Czerniakowską, św. Bonifacego i Sobieskiego).
Hm, tu bym jednak miał opory...TGM pisze:E-2 się lepiej nada do MW (może być całodzienne).
A nad tym nie pomyślałem, 130 na solówkach byłoby idealne (choć co niektórzy pewnie stwierdzą, że dowozówka do metra jest, węc nie powinno być żadnej innej linii)...TGM pisze:I 130, bo niby czemu nie?
Chcesz pielęgnować magię czerwonego numerka? Które przystanki Twoja linia powinna omijać? Dokąd kursować? Jakieś konkrety?TGM pisze:Ja to widzę tak, że linia powinna być przyspieszona, bo inaczej nikogo do komunikacji miejskiej się nie zachęci.
Nie zawsze bycie oryginalnym wychodzi ludziom na zdrowie...Wolfchen pisze:Ja mam dosyć oryginalne zapatrywania na komunikację tamże.
Opieranie komunikacji tylko na jednej linii, nawet silnej, która dowozi tylko w jedno miejsce również nie wychodzi na zdrowie - tyle, że mieszkańcom...person pisze:Nie zawsze bycie oryginalnym wychodzi ludziom na zdrowie...
117 na Ursynów, do SGGW jak 193 i dalej może na Natolin
193 wtedy zdjąć maratony
Ja bym się zastanowił czy na Sobieskiego po wybudowaniu tramwaju obroni się linia autobusowa jadąca na trakt Może być tak, że się nie obroni i wtedy ciekawym rozwiązaniem byłoby skierowanie 116 przez Gagarina i Powsińską z jednoczesnym "zrobieniem czegoś" ze 180... Między innymi dlatego nie przekonuje mnie 116 skierowane do miasteczka.Wolfchen pisze:Można i tak. Choć znowu 162 mi się niezbyt podobaKleszczu pisze:W moim przekonaniu do miasteczka powinno wjechać 162 (od Witosa przez Czerniakowską, św. Bonifacego i Sobieskiego).
Wszystkie na Wilanowskiej poza skrzyżowaniami. Nie jest tego dużo, ale biorąc pod uwagę krótką trasę to wychodzi całkiem nieźle. Pomijając samo miasteczko to wychodzi, że linia zatrzymywałaby się na co trzecim przystanku.person pisze:Chcesz pielęgnować magię czerwonego numerka? Które przystanki Twoja linia powinna omijać? Dokąd kursować? Jakieś konkrety?TGM pisze:Ja to widzę tak, że linia powinna być przyspieszona, bo inaczej nikogo do komunikacji miejskiej się nie zachęci.