Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 kwie 2011, 9:16

No właśnie, gdzie są ci obrońcy relacji tudzież piewcy nieomylności ZTM?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 02 kwie 2011, 13:46

Ulica św. Wincentego w godzinach porannego szczytu zatyka się coraz bardziej (jeszcze rok temu jeździło się nią mniej więcej rozkładowo, teraz nawet -30). Nie jest więc takie oczywiste, która trasa 527 jest gorsza z punktu widzenia dojazdu Zielonej Białołęki do Centrum.
Od razu wyjaśniam, że nie jestem zwolennikiem stad autobusów na WZ-tce, ale zastanawiam się, co jest w powyższym kontekście mniejszym złem.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 02 kwie 2011, 13:59

Zielona Białołęka do Centrum to powinna jeździć częstym 132, a nie 527, które jedzie praktycznie do samego Centrum (i gdzie tu polityka transportowa miasta, hę?). 132 łapie maksymalnie -12 na Toruńskiej w porannym szczycie, więc nie jest aż tak tragicznie.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 kwie 2011, 19:13

jgas pisze:Ulica św. Wincentego w godzinach porannego szczytu zatyka się coraz bardziej (jeszcze rok temu jeździło się nią mniej więcej rozkładowo, teraz nawet -30). Nie jest więc takie oczywiste, która trasa 527 jest gorsza z punktu widzenia dojazdu Zielonej Białołęki do Centrum.
Od razu wyjaśniam, że nie jestem zwolennikiem stad autobusów na WZ-tce, ale zastanawiam się, co jest w powyższym kontekście mniejszym złem.
Nawet, jeśli uznamy trasę na W-Z jako dobrą i najlepszą (lepszą np. od dowozu do tramwajów na Bródnie i przeprogramowania Żaby, by przechodziły dwa tramy na raz), to chciałbym poznać Twoją opinię nt. kwestii przeze mnie podniesionej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 02 kwie 2011, 19:15

Dantte pisze:Zielona Białołęka do Centrum to powinna jeździć częstym 132, a nie 527, które jedzie praktycznie do samego Centrum (i gdzie tu polityka transportowa miasta, hę?). 132 łapie maksymalnie -12 na Toruńskiej w porannym szczycie, więc nie jest aż tak tragicznie.
Prawdę mówiąc, to przy wywaleniu wszystkich autobusów, oprócz 500, to 527 powinno zostać zawieszone, a 132 podbite.

jgas
Posty: 1401
Rejestracja: 28 gru 2006, 21:05
Lokalizacja: z ukrycia

Post autor: jgas » 02 kwie 2011, 20:57

Glonojad pisze:chciałbym poznać Twoją opinię nt. kwestii przeze mnie podniesionej.
Ja chciałbym przede wszystkim poznać opinię mieszkańców Zielonej Białołęki, jak chcą jeździć, którędy i dlaczego.
Zgadzam się w kwestii beznadziejnych przesiadek z 527 w 500. Wątpię w to, że wiele osób jeździ z ZB w okolice Arkadii. Raczej do wszystkojednojakiej stacji metra jeżdżą. Mam wrażenie, że po remoncie Trasy Toruńskiej i mostu Grota, spora część ruchu z ZB do metra przeniesie się tam.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 02 kwie 2011, 22:57

Ja chciałbym przede wszystkim poznać opinię mieszkańców Zielonej Białołęki, jak chcą jeździć, którędy i dlaczego.
Odpowiedzą Ci, że chcą linii do ścisłego centrum (Rotunda/DWC). Najlepiej jakimś E-x, bo oni wszyscy tam pracują i nie po to kupowali mieszkania w Warszawie żeby mieć komunikację jak w miejscowości podwarszawskiej.

Niestety, ale do pewnych zachowań należy ludzi przyzwyczajać, a nie spełniać ich zachcianki...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 kwie 2011, 8:15

jgas pisze: Ja chciałbym przede wszystkim poznać opinię mieszkańców Zielonej Białołęki, jak chcą jeździć, którędy i dlaczego.
Jeśli chodzi o "którędy", to akurat ich opinia absolutnie nie powinna być brana pod uwagę - to jest transport miejski, a nie wycieczka krajoznawcza.

Z punktu widzenia organizatora istotne informacje to "skąd", "dokąd", i "kiedy", bo już nawet "ilu" organizator powinien sobie sam policzyć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
ZaciszaniN
Posty: 4434
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
Kontakt:

Post autor: ZaciszaniN » 08 kwie 2011, 0:47

person pisze:Odpowiedzą Ci, że chcą linii do ścisłego centrum (Rotunda/DWC). Najlepiej jakimś E-x, bo oni wszyscy tam pracują i nie po to kupowali mieszkania w Warszawie żeby mieć komunikację jak w miejscowości podwarszawskiej.
Niestety większość tubylców z Zielonej Białołęki przyjechała z okolic Parzyszewa, tudzież Ustrzyk Dolnych, gdzie dwa kursy na dobę (jeden do miasta, drugi z powrotem) były dobrobytem i z pocałowaniem ręki je przyjmowała. A przyjechała masa do stolicy, poczuła wielkomiejskość i nagle zrobiło się mało (czytaj: wyżej sra niż d*** ma).
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 08 kwie 2011, 10:03

Bez przesady. Nie generalizuj w ten sposób.
A swoją drogą inaczej byś mówił po wyjściu od doradcy finansowego...
Na Derbach są najtańsze mieszkania, nie tylko dla przyjezdnych. Dla rdzennych warszawiaków, którzy chcą założyć rodziny, też.
Polityka złym doradcą w pracy!

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 08 kwie 2011, 11:02

JotPeCet pisze:Na Derbach są najtańsze mieszkania,
A i owszem. Niestety wielu ludzi nie rozumie (nie chce przyjąć do świadomości?) dlaczego są najtańsze i mnie osobiście to najbardziej irytuje.

Jedną z wielu rzeczy, których nie mogę się doczekać, to budową Trasy Olszynki Grochowskiej w tym rejonie ;)

por.Arek
Posty: 246
Rejestracja: 14 lut 2011, 11:29

Post autor: por.Arek » 08 kwie 2011, 11:15

ZaciszaniN pisze:
person pisze:Odpowiedzą Ci, że chcą linii do ścisłego centrum (Rotunda/DWC). Najlepiej jakimś E-x, bo oni wszyscy tam pracują i nie po to kupowali mieszkania w Warszawie żeby mieć komunikację jak w miejscowości podwarszawskiej.
Niestety większość tubylców z Zielonej Białołęki przyjechała z okolic Parzyszewa, tudzież Ustrzyk Dolnych, gdzie dwa kursy na dobę (jeden do miasta, drugi z powrotem) były dobrobytem i z pocałowaniem ręki je przyjmowała. A przyjechała masa do stolicy, poczuła wielkomiejskość i nagle zrobiło się mało (czytaj: wyżej sra niż d*** ma).
Żenada chłopie to co wypisujesz. Rozumiem, że zapragnęło Ci w ten wietrzny pochmurny dzień poutyskiwać na niewarszawiaków i to forum jest odpowiednim do tego medium?

Masz jakieś wyliczenia, które wskazują, że na transport marudzą akurat zamiejscowi z pochodzenia? Tylko konkretnie, a nie: "moja koleżanka z pracy jest z Ustrzyk i ona tak narzeka".

inny
Zbanowany
Posty: 55
Rejestracja: 07 gru 2010, 20:08

Post autor: inny » 09 kwie 2011, 14:49

Usunąć linie 202
Wozy z tej linii skierować na obsługe 204
527
do DW.Wileńskiego bo tam jest punkt przesiadkowy.
Ale za to powiększyć częstotliwość 132 przegubami z ITS-.A w wyznaczonych kursach do krańca OS.DERBY

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 kwie 2011, 14:52

inny pisze:Moja propozycja jest taka: Usunąć linie 202
Jakieś argumenty za? Bo linia ma zawsze stałych klientów (od kilku do kilkunastu pasażerów w wozie).

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 09 kwie 2011, 14:56

Mi się wydaje, że to byłby dobry socjal, gdyby jeździł częściej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ODPOWIEDZ