Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 mar 2017, 9:20

Potrzeba na coś częstszego to jest wszędzie. Częstotliwość i regularność zachęca do korzystania z komunikacji. Nawet w ds każdy rejon powinien mieć linię co 7-10 minut w sensowne miejsca. Oczywiście nikogo na to nie stać, podobnie jak nie stac nikogo na utrzymywanie minitaboru na specjalne weekendowe okazje.
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 13 mar 2017, 11:55

W weekendy można by zaoszczędzić mnóstwo brygad - ale nie przy obecnym układzie linii. Np. przez przystanek Bartycka w niedzielę jest ok. 20 kursów na godzinę, a pasażerowie zmieściliby się w powiedzmy 6-10 wozach (co 10 albo co 6 minut).

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 13 mar 2017, 23:30

Łukasz pisze:Potrzeba na coś częstszego to jest wszędzie. Częstotliwość i regularność zachęca do korzystania z komunikacji. Nawet w ds każdy rejon powinien mieć linię co 7-10 minut w sensowne miejsca.
Chyba tylko po to, aby mieć satysfakcję, że ma się częsty autobus niemalże do Centrum, ale na zakupy i tak pojedzie samochodem. Moim zdaniem częstotliwość większości linii w DŚ jest dobry. Tylko niektóre linie wypadałoby podbić.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 17 mar 2017, 11:24

Czy linia 214 jest naprawdę tak pusta, jak o niej piszą?
TuStolica pisze:Wszyscy wiedzieli, że to bez sensu, ale i tak ogłosili publicznie sukces. Autobus między Tarchominem a Grodziskiem to bardzo droga zabawka.
http://tustolica.pl/cztery-miliony-rocz ... nych_74946

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 mar 2017, 13:05

Ani razu nie widziałem frekwencji większej niż 10 osób (stawiam, że to przypadkowi ludzie podjeżdżający tzw. byle czym np. na Tarchomin z Auchana). Niezależnie od pory dnia i kierunku. Obserwuję od Tarchomina po Żerań, głównie z okien 509.

Trzeba jak najszybciej ucywilizować przesiadkę wschód-północ na Żeraniu i zakończyć tę żenadę.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 17 mar 2017, 13:32

Dociągnąć 126 na Debry/do nowej przyszłościowo pętli.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 17 mar 2017, 20:41

Tak, jest naprawdę tak pusta.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 18 mar 2017, 12:26

A w Wawrze mówią, że nie ma dla nich ani jednego wolnego autobusu...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 mar 2017, 19:22

Szczerze mówiąc puszczanie czegokolwiek ekstra na Wawer to marnotrastwo....
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 mar 2017, 19:39

Bez reformy tras. Ale skoro coraz nowe ulice dostają komunikację to perspektywy są mało obiecujące.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 19 mar 2017, 16:10

Dantte pisze:Tak, jest naprawdę tak pusta.
Zastępując 214 przez 126 nie potrzebujemy chyba więcej miejsca, hm?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 19 mar 2017, 17:14

Ile brygad potrzeba, żeby przedłużyć 126 (z obecną częstotliwością) trasą Głębocka - Toruńska - Ostródzka - Berensona - Kąty Grodziskie - Berensona - Oknicka - Lewandów - Głębocka - Kąty Grodziskie - Berensona - Ostródzka - Współczesna - Starej Gruszy - Szumiących Traw - Jesiennych Liści - Głębocka? Gra jest warta świeczki? 214 to 4 brygady przez cały dzień przez cały tydzień. Ile zje przedłużenie 126? 3? Od razu piszę, że z pomysłami typu przedłużenie 126 na Derby najkrótszą drogą to możecie się wypchać - nikt tego nie kupi. Obawiam się też, że na Derbach (a tym bardziej na Grodzisku) nie ma miejsca na żaden postój dla 126.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 31 sie 2018, 17:59

:arrow: Od 3 września linia 334 zostaje skierowana na nową trasę, w celu obsługi ulicy Daniszewskiej (tj. po trasie ... - Ostródzka - Juranda ze Spychowa - Białołęcka - Daniszewska - Annopol - ŻERAŃ WSCHODNI).

W DP jest całkiem przyzwoicie (20/30), ale obsługa tego rejonu linią kursującą tylko w DP w roku szkolnym jakoś do mnie nie przemawia. No ale z drugiej strony mamy 104 na ulicy Echa Leśne z oszałamiającą częstotliwością co 30. I tak źle i tak niedobrze. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 sie 2018, 18:07

Jeśli się sprawdzi 334 to pewnie przestanie być zawieszane na ferie zimowe i wakacje. A 104 kursuje co 20/30//30. ;)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 31 sie 2018, 19:41

Ja napisałem o weekendzie - linia co 30 nikogo do komunikacji nie zachęci ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ