Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 sie 2018, 20:13

Normalna częstotliwość, jak na taką okolicę.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 31 sie 2018, 22:07

Być może na okolicę, ale nie na funkcję linii dojazdowej do tramwaju... Bo jak ja bym miał jechać specjalnie tramwajem na koniec świata, żeby zobaczyć, ze autobus jest za 30 minut, to sensu to nie ma żadnego - szczególnie, że spora część trasy jednak ma pokrycie obsługowe innymi liniami.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 wrz 2018, 9:14

Pozwolę sam siebie zacytować.
fik pisze:
06 lut 2017, 19:28
Jadąc na przykład w kierunku przystanku Juranda ze Spychowa będzie można się przesiąść z tramwaju:
a) w 204/214 na Kondratowicza
b) w 134 na Toruńskiej
c) w 334 na Żeraniu Wsch.

Każde co 20/30. Super komunikacja, nie ma co, tylko pogratulować. Jadące na południową Ostródzką 214 i 134 - z różnych przystanków. Jadące na Juranda 334 i 204 - z różnych przystanków. Jadące na Olesin i północną Ostródzką 334 i 134 - z różnych przystanków. Serio, gorzej tego nie dało się zrobić chyba.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Lukas
Posty: 27
Rejestracja: 22 wrz 2006, 13:09

Post autor: Lukas » 01 paź 2018, 16:02

Czy ktoś z obeznanych w temacie Białołęki forumowiczów może się podzielić wrażeniami z pierwszego miesiąca funkcjonowania przedłużonej linii 334? Czy nowe połączenie dzielnicy z tramwajami na Żeraniu zyskało popularność czy jednak z uwagi na częstotliwość kursów bądź inne uwarunkowania nie?

Konied Makevski
Posty: 159
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 01 paź 2018, 18:10

Z moich obserwacji w szczycie A wynika, że tak do 9 linia kogoś wozi - trochę dzieciaków do szkół, trochę rodziców z dziećmi do przedszkoli i trochę przesiadkowiczów na Żerań. Niemniej nigdy nie miałem w wozie więcej, niż 25 osób. Po 9 frekwencja drastycznie maleje i jedynymi pasażerami są pojedynczy uczniowie albo matki z wózkami. Nie wiem, jak w szczycie B, ale jak dla mnie spokojnie można zrobić z tego szczytówkę (ewentualnie kursy w międzyszczycie skrócić do szkoły na Juranda, chociaż nie wiem, czy w takim kształcie miałyby sens).

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8618
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 03 paź 2018, 0:05

:arrow: Dziś przed 16:00 jechałem tym w kierunku Żerania Wschodniego. Sama dzieciarnia (niemiłosiernie hałasująca i usiłująca jeździć hulajnogami po autobusie). Dopiero na odcinku ostatnich dwóch przystanków zapanował spokój - frekwencja: 3 osoby dorosłe.

PiotrekP
Posty: 3492
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 22 paź 2018, 0:18

Z końcem roku ul. Chudoby wraz z pętlą autobusową będzie gotowa. Wiadomo co tamtędy pojedzie?
Obrazek

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 22 paź 2018, 16:31

Cała ulica Chudoby od Berensona do Zdziarskiej? Od północy nie wiem, albo podjazdy 134, albo wyremontuje się Białołęcką i Zdziarską i 104 tam pojedzie, co chociaż raczej nie stanie się w najbliższym czasie, chyba byłoby w miarę sensowne, a od południa nie widzę wyjścia innego, niż nowa linia, może wydzielona ze skróconych kursów 120.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 22 paź 2018, 17:46

Już dyskutowaliśmy w innym wątku. Fik obstaje za tym, że wymyślą nową linię. I chyba idzie się zgodzić, że to będzie głupie, bo tabliczek im już tam wystarczy.
No ale podjazdy 134 by załatwiły robotę.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 22 paź 2018, 18:50

A tak poza tym, gdzie jest dokładnie pętla na Chudoby? Bo wygląda na okolice posesji nr 77, oczy mnie nie mylą?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 paź 2018, 20:31

Dantte pisze:
22 paź 2018, 17:46
No ale podjazdy 134 by załatwiły robotę.
Z punktu widzenia tabliczki na przystanku czy też kreski na mapie z pewnością, ale częstotliwość 30 (wiem, w szczycie co 20) to nie jest oferta komunikacyjna zachęcająca do korzystania z komunikacji. Tyle, że znowu mamy problem pt. białołęckie PeKaeSy do metra/na Wschodni - i dopóki nie będzie metra na Targówek, to raczej będzie trudno to zwalczyć.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

PiotrekP
Posty: 3492
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 22 paź 2018, 21:51

Kiedy otwierają to metro tak swoją drogą?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 22 paź 2018, 22:19

Koniec budowy na Targówku to wiosna przyszłego roku. Doliczyć czas na odbiory, myślę że wrześniu powinno już jeździć.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 22 paź 2018, 22:45

Jakoś nie widzę linii z Olesina na Trocką. W sensie - to byłoby stare, dobre 132 - ale chyba będą walczyć o pozostawienie linii do Marymontu. Ew. 120, ale nie wiem jak to wykręcić.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 paź 2018, 8:22

Wolfchen pisze:
22 paź 2018, 20:31
Dantte pisze:
22 paź 2018, 17:46
No ale podjazdy 134 by załatwiły robotę.
Z punktu widzenia tabliczki na przystanku czy też kreski na mapie z pewnością, ale częstotliwość 30 (wiem, w szczycie co 20) to nie jest oferta komunikacyjna zachęcająca do korzystania z komunikacji.
Ę tam. Śmiem twierdzić, że biorąc pod uwagę gęstość zabudowy i strefy dojścia, w takich miejscach nie da się zaoferować częstotliwości, która kogokolwiek zachęci do przesiadki w zbiorkom. Tu nie należy się koncentrować na tym, żeby mieszkańcy Chudoby nie jeździli samochodem w ogóle, tylko żeby nie jeździli samochodem do centrum.

A i tak w pierwszej kolejności poślą tam 304.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ