Czytaj uważniej, całodzienna dowozówka co 20/30//-. A poza 4 w godzinach szczytu w zastępstwie za 41 dociera co drugi kurs na 1, łącznie jest tramwaj w szczycie co 3-5 minut, poza szczytem co 12 minut (i w weekendy co 15 minut), to mało?osa pisze:A mnie akurat ten pomysł podoba się średnio. Szczytowa dowozówka do jedynej "czwórki" na Żeraniu Wschodnim. Takie to sobie.
Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
Wolałbym, żeby te autobusy docierały do pętli Annopol. Tam tramwajów jest już więcej.
Na Annopolu nie ma gdzie ich sensownie zawrócić, na Żeraniu jest już zawrotka, która tylko wymaga drobnych poprawek.osa pisze:Wolałbym, żeby te autobusy docierały do pętli Annopol. Tam tramwajów jest już więcej.
Ale po co, jak oferta na Żeraniu Wschodnim jest wystarczająca?osa pisze:Wolałbym, żeby te autobusy docierały do pętli Annopol. Tam tramwajów jest już więcej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jadąc na przykład w kierunku przystanku Juranda ze Spychowa będzie można się przesiąść z tramwaju:
a) w 204/214 Kondratowicza
b) w 134 na Toruńskiej
c) w 334 na Żeraniu Wsch.
Każde co 20/30. Super komunikacja, nie ma co, tylko pogratulować. Jadące na południową Ostródzką 214 i 134 - z różnych przystanków. Jadące na Juranda 334 i 204 - z różnych przystanków. Jadące na Olesin i północną Ostródzką 334 i 134 - z różnych przystanków. Serio, gorzej tego nie dało się zrobić chyba.
a) w 204/214 Kondratowicza
b) w 134 na Toruńskiej
c) w 334 na Żeraniu Wsch.
Każde co 20/30. Super komunikacja, nie ma co, tylko pogratulować. Jadące na południową Ostródzką 214 i 134 - z różnych przystanków. Jadące na Juranda 334 i 204 - z różnych przystanków. Jadące na Olesin i północną Ostródzką 334 i 134 - z różnych przystanków. Serio, gorzej tego nie dało się zrobić chyba.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Mi się niezbyt podoba skierowanie tam 334. Chcąc przyzwyczajać ludzi do przesiadek na Żeraniu Wschodnim nie należy dawać linii-widma, do której nie da się praktycznie przesiąść na zasadzie "jadę tramwajem i wsiadam w dowozówkę" - bo częstotliwość 20 jeszcze na Zielonej Białołęce jest na granicy dopuszczalności, o tyle 30 minut dla dowozówki jest poniżej krytyki. A wystarczyło nie robić beznadziejnej linii 214...Wiliam pisze:Bardzo mi się podoba pomysł z 334. Może się to rozwinie w całotygodniową linię i trochę mocniejszą.
Natomiast cieszy dostrzeżenie potrzeby wydłużenia 152, chociaż zakładana częstotliwość też nie jest jakaś zbyt specjalna.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak to jest, jak się wdraża pół reformy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Szczerze powiedziawszy to na początek nie widzę sensu, żeby całe 334 wysyłać na Żerań - niech dojeżdża tam w szczycie co 8 minut, żeby można było się przesiąść w 1 lub 4, a na podstawie wykorzystania przez pierwszy miesiąc ocenić czy jest potrzeba rozszerzenia tego rozwiązania.
Tu się zgodzę. Ale sam pomysł by dowieźć ludzi do tramwaju już na jego początku, zasługuje według mnie na pochwałę i w razie powodzenia na komasację linii, a nie tak jak to zauważył Fik, PKSy na Białołękę z każdego przystanku na Bródnie.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dokładnie. Idea jest OK, wykonanie dramatyczne. O ile na Derby ktoś jeszcze jakiś pomysł ma i wydaje mi się, że idzie tam ku lepszemu, o tyle cała reszta Zielonej Białołęki ma komunikację tragicznie poszatkowaną, nikt nie ma pomysłu, gdzie i do czego tych ludzi dowozić...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Mam pewne wątpliwości co do komfortu oczekiwania na Żeraniu Wschodnim na powrotny autobus zimą w szczycie B...
Linia kursująca obecnie co 60 minut, a w planach co 30 minut nagle się zagęściła do "co 8 minut w szczycie"?Domas pisze:Szczerze powiedziawszy to na początek nie widzę sensu, żeby całe 334 wysyłać na Żerań - niech dojeżdża tam w szczycie co 8 minut, żeby można było się przesiąść w 1 lub 4, a na podstawie wykorzystania przez pierwszy miesiąc ocenić czy jest potrzeba rozszerzenia tego rozwiązania.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Szeroko idąca ironia ?.Wolfchen pisze:Linia kursująca obecnie co 60 minut, a w planach co 30 minut nagle się zagęściła do "co 8 minut w szczycie"?Domas pisze:Szczerze powiedziawszy to na początek nie widzę sensu, żeby całe 334 wysyłać na Żerań - niech dojeżdża tam w szczycie co 8 minut, żeby można było się przesiąść w 1 lub 4, a na podstawie wykorzystania przez pierwszy miesiąc ocenić czy jest potrzeba rozszerzenia tego rozwiązania.
Odnoszę się do wypowiedzi kolegów dotyczącą atrakcyjności połączenia do Żerania Wschodniego, gdzie linia co 20/30 minut byłaby nieatrakcyjna.Wolfchen pisze:Linia kursująca obecnie co 60 minut, a w planach co 30 minut nagle się zagęściła do "co 8 minut w szczycie"?Domas pisze:Szczerze powiedziawszy to na początek nie widzę sensu, żeby całe 334 wysyłać na Żerań - niech dojeżdża tam w szczycie co 8 minut, żeby można było się przesiąść w 1 lub 4, a na podstawie wykorzystania przez pierwszy miesiąc ocenić czy jest potrzeba rozszerzenia tego rozwiązania.
Przede wszystkim aktualnie dopasowana do zajęć szkolnych, a po reformie sztywno co 20 minut w szczycie i co 30 minut poza.Wolfchen pisze:Linia kursująca obecnie co 60 minut, a w planach co 30 minut nagle się zagęściła do "co 8 minut w szczycie"?Domas pisze:Szczerze powiedziawszy to na początek nie widzę sensu, żeby całe 334 wysyłać na Żerań - niech dojeżdża tam w szczycie co 8 minut, żeby można było się przesiąść w 1 lub 4, a na podstawie wykorzystania przez pierwszy miesiąc ocenić czy jest potrzeba rozszerzenia tego rozwiązania.