Strona 134 z 142

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 30 paź 2019, 11:06
autor: Yelonker
Jeśli chodzi o Internetową, to myślę, że stosownym rozwiązaniem byłoby dodanie do tego zespołu Os. Lewandów II 01 i likwidacja Internetowej 01 oraz Os. Lewandów II 02.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 30 paź 2019, 11:12
autor: kveld
Yelonker pisze:
30 paź 2019, 11:06
Jeśli chodzi o Internetową, to myślę, że stosownym rozwiązaniem byłoby dodanie do tego zespołu Os. Lewandów II 01 i likwidacja Internetowej 01 oraz Os. Lewandów II 02.
Jasne - ale o takim luksusie to nawet nie marzę ;) Generalnie to chyba wszyscy w ZTM udają, że zapomnieli jak to się stało, że Internetowa stała się stała...

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 05 lis 2019, 11:19
autor: Krzysiek_S
Po przedłużeni linii 152 w wybranych kursach do Osiedla Derby linia 314 będzie kursować tylko na trasie Olesin - Żerań Wschodni. W sumie nie wiadomo co z 304 które będzie dublować 152.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 05 sty 2020, 17:26
autor: No Limit Biker
A to wydłużenie 152 to już klepnięte? Jakiś choćby kwartał roku w którym nastąpi zmiana jest znany?

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 27 kwie 2020, 20:06
autor: Krzysiek_S
http://razemdlabialoleki.waw.pl/?p=1004 ... aOaIup0wTQ
Budowa ulicy Verdiego z 4 przystankami, budowa nowej pętli 40m miejsca postoju oraz budowa Projektowanej 11 - łącznik do Ruskowego Brodu z jednym nowym przystankiem przy skrzyżowaniu.
Jak myślicie co tam pojedzie ?.
Moje typy:
przedłużenie 256 lub przełożenie 314 + przekształcenie w 214 oraz przelotowo 134 lub 234 [ może obie ?.]

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 27 kwie 2020, 20:17
autor: fik
Myślę, że to w pierwszej kolejności wyniknie z obwodów podstawówek. Poza tym cokolwiek by nie pojechało, i tak będzie miało częstotliwość 20/30//30 maksymalnie.

(skoro na Verdiego mają być przystanki, to przełożenie 134 powinno być oczywiste, 234 w sumie też by nie zaszkodziło)

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 27 kwie 2020, 20:25
autor: Krzysiek_S
Szkoła na Ruskowym Brodzie[ otwarcie - wrzesień] w okolicy 11KDL będzie miała taki obwód [ pierwszy rysunek]. http://razemdlabialoleki.waw.pl/?p=9589
Więc jak na spojrzałem to wygląda, że :
134 Olesin - ... -Ruskowy Bród - Projektowana 11 - Verdiego - Zdziarska - ... - Metro Marymont.
234 Augustów -... - Zdziarska - Ruskowy Bród - Projektowana 11- Verdiego - Zdziarska -... Żerań Wschodni.
214/ 256 Zielona Dolina - Verdiego - Zdziarska - Kąty Grodziskie - Berensona -...- Osiedle Wilno lub Zielona Dolina - Verdiego - Zdziarska - Ostródzka -... - Żerań Wschodni[ skrócenie 314].

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 12 maja 2020, 12:10
autor: Bastian
Verdiego to już teraz nie jest za łatwo przejechać, tylu parkujących... Akurat zwizytowałem wczoraj te okolice ;)

Notabene aż się prosiło zostawić tam po zachodniej stronie rowu kilka metrów więcej i puścić porządną ulicę aż do Mańkowskiej albo i ciut dalej (a na południe przebić łącznik do Kątów Grodziskich). Tymczasem jest tego miejsca niewiele, a dalej na północ oczywiście postawiono blok nad samym rowem :rage:

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 12 maja 2020, 13:48
autor: Krzysiek_S
Bastian pisze:
12 maja 2020, 12:10
Verdiego to już teraz nie jest za łatwo przejechać, tylu parkujących... Akurat zwizytowałem wczoraj te okolice ;)

Notabene aż się prosiło zostawić tam po zachodniej stronie rowu kilka metrów więcej i puścić porządną ulicę aż do Mańkowskiej albo i ciut dalej (a na południe przebić łącznik do Kątów Grodziskich). Tymczasem jest tego miejsca niewiele, a dalej na północ oczywiście postawiono blok nad samym rowem :rage:
Verdiego będzie miała 6m bez możliwości parkowania. :)

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 17 maja 2020, 20:18
autor: Bastian
Na większości długości ona MA szerokość (i parkujących), a nie będzie miała. Końcowe 1/3 to płyty i trochę gruntu przy samej pętli.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 10 lip 2020, 22:23
autor: Jurand
Czy zaawansowana Budowa przystanków wzdłuż ulicy Cieslewskich to kolejna kiełbasa przed wyborcza, czy jednak jest znany planowany termin przedłużenia wariantowych kursów 152 w kierunku Skarbka z Gór,bez względu na niedzielny wynik wyborów?

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 13 lip 2020, 10:49
autor: person
Tak, przystanki jako kiełbasa wyborcza w wyborach ogólnokrajowych. Dżizuskrajst...

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 13 lip 2020, 16:33
autor: pawcio
Wiesz że są tacy co w to wierzą także w ZTM / mieście i jeszcze na tej podstawie podejmują decyzje.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 17 lip 2020, 13:48
autor: marko80
Dlaczego 160 nie został skierowany tak jak 527 przez głębocka-skarbka z gor-juranda-ostrodzka-berensona do pętli Grodzisk i powrót Glebocka lub prościej w obie strony przez Głębocka do Grodziska? Zamiast tego skrocono linię do Targówka czyli po najmniejszej linii oporu. Widac poprawność polityczną w ZTMie. jeszcze bym zrozumiał gdyby to rzeczywiscie mialo byc do 17 lipca jak zapowiano ale okres przebudowy się przedłuży nie wiadomo do Kiedy.

Komunikacja miejska na zielonej Białołęce

: 17 lip 2020, 14:14
autor: kveld
marko80 pisze:
17 lip 2020, 13:48
Dlaczego 160 nie został skierowany tak jak 527 przez głębocka-skarbka z gor-juranda-ostrodzka-berensona do pętli Grodzisk i powrót Glebocka lub prościej w obie strony przez Głębocka do Grodziska? Zamiast tego skrocono linię do Targówka czyli po najmniejszej linii oporu. Widac poprawność polityczną w ZTMie. jeszcze bym zrozumiał gdyby to rzeczywiscie mialo byc do 17 lipca jak zapowiano ale okres przebudowy się przedłuży nie wiadomo do Kiedy.
Zadaniem 160/527 na ZB jest przede wszystkim obsługa Os. Derby. Puszczenie 160 w obie strony Głębocką jest wobec tego bez sensu. Objazdowe 527 nie ma postoju na Grodzisku (ma zmienioną trasę również na Targówku żeby postoje odbywać na Metro Trocka) i dzięki temu można z niego sensownie korzystać na Os. Derby zarówno jadąc "z miasta", jak i "do miasta" (jadąc "do miasta" nie trzeba odczekiwać postoju na Grodzisku lub przesiadać się do poprzedniego autobusu tej samej linii). 160 ma zbyt długą trasę, aby pozwolić sobie na podobny manewr z postojem tylko na jednym krańcu. Skrócenie 160 do Metra Trocka pozwoliło odzyskać brygady na zwiększenie częstotliwości 527 do obecnego poziomu.

Na koniec uwaga lingwistyczna: jest "linia najmniejszego oporu", a nie "najmniejsza linia oporu".