no nie bardzo, 139 prawdopodobnie b. zawieszane z powodu braku możliwości przejazdu do Ogrodu Botanicznego /etapy poszerzania ul.Warszawskiej na wlocie Konstancina/ 239 musi mieć możliwie dobrą ofertę z uwagi na zastąpienie 519, bo co to byłaby za zmiana z 12/15/20 na 20/20/30 - już to ćwiczyliśmy (130 nie weszło, i słusznie). Prędzej poza szczytem (korki na wyjeździe z Borowej) robić koordynację na 30/40BJ pisze:219 dużo za często...
20/20//30 + 139 20/20//30.
I styknie.
PorzÄ dki na poĹudniu (117, 519)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 1934
- Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
- Lokalizacja: Dolny Mokotów
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
ZTM napisał:
Zmiany na południu Warszawy
Zarząd Transportu Miejskiego przygotował projekt zmian dotyczący komunikacji autobusowej w Wilanowie i na Mokotowie. Zakłada on m.in. uruchomienie nowej linii do Powsina oraz zwiększenie częstotliwości kursowania linii 138.
Pierwsza zmiana dotyczy trasy linii 519. Kursuje ona obecnie między Dworcem Centralnym a Parkiem Kultury w Powsinie. Z linii korzysta bardzo dużo osób na odcinku między centrum a Wilanowem. Zainteresowanie dojazdem tym autobusem do Powsina jest zdecydowanie mniejsze. W związku z tym, ZTM planuje skrócenie trasy linii 519 do pętli Wilanów. Dzięki tej zmianie wielkopojemne autobusy, obsługujące tę linię, będą kursowały tylko na odcinku, na którym są rzeczywiście potrzebne. Częstotliwość linii nie zmieni się – będzie kursowała co 10-12 minut w godz. szczytu, co 15 min. poza szczytem a co 20 min. w dni wolne od pracy.
Żeby zapewnić wygodny dojazd do Parku Kultury w Powsinie, co ma duże znaczenie szczególnie w okresie letnim i umożliwić dojazd z Powsina do stacji metra Wilanowska, uruchomiona zostanie nowa linia – 239. Będzie kursowała na trasie:
POWSIN-PARK KULTURY – Opieńki (wybrane kursy: Gąsek – STARE KABATY – Gąsek) – Przekorna – Przyczółkowa – al. Wilanowska – METRO WILANOWSKA
Autobusy będą podjeżdżały na przystanki co 12 min. w godzinach szczytu, co 15 min. poza szczytem i co 20 min. w święto. Linia 239 umożliwi nie tylko dojazd do Parku Kultury w Powsinie, ale także zapewni mieszkańcom Powsina wygodny dojazd do metra i dalej do Śródmieścia oraz do innych rejonów Warszawy. Dzięki niezbyt długiej trasie autobusy tej linii będą kursowały regularnie i bardziej punktualnie. Pasażerowie zainteresowani dojazdem z Powsina na ul. Sobieskiego będą mogli przesiadać się z linii 239 na przystanku Królowej Marysieńki do linii 116, 130, 519 i E-2.
Warto także wspomnieć, że od maja do końca października, do Parku Kultury w Powsinie pasażerowie będą mogli dojechać również linią 419, która będzie kursowała co 20 minut obecną trasą linii 519 (z centrum do pętli Powsin-Park Kultury).
ZTM planuje także skrócenie trasy linii 117. Aktualnie jest to jedna z dłuższych linii w Warszawie. Autobus jadący z Gocławia przez centrum jedzie aż do Wilanowa. Z powodu korków autobusy tej linii często się spóźniają. Jest też bardzo nierównomiernie wykorzystywana przez pasażerów. Z danych ZTM wynika, że większym zainteresowaniem cieszy się na odcinku między Gocławiem a centrum. W związku z tym planowane jest wycofanie linii z Mokotowa i Wilanowa. Autobusy jadące z Gocławia mają zawracać na rondzie Dmowskiego.
Mieszkańcom Mokotowa, brak linii 117, zrekompensuje linia 138, która będzie kursowała częściej – co 8 minut w godz. szczytu, co 10 min. poza szczytem i co 15 min. w święto. Mieszkańcy Wilanowa, którzy dojeżdżają do metra, oprócz nowe linii 239, będą mogli korzystać również z: 139, 217, 710 i 724. W drodze powrotnej nie będą musieli się martwić, na której stacji metra wysiąść. Wszystkie linie będą odjeżdżać z jednego przystanku na pętli przy stacji metra Wilanowska.
Planowane zmiany ZTM zamierza wprowadzić w życie w okresie ferii zimowych.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
Następne wtyczki na 401?Dęboszczak pisze:a tu chodzi o liczbę numerków czy liczbę kursów - bo jeśli chodzi o to drugie to rekompensata będzie na pewno - obiecuję.Lipa pisze: Tutaj bardziej chodzi o sam fakt zabrania jednej linii z ciągu Lotników-Wałbrzyska niż o samo bezpośrednie połaczenie GM z Wilanowem.
[ Dodano: |21 Sty 2011|, 2011 08:41 ]
Od ładnych paru lat słyszy się, że komunikacja podmiejska z Konstancina to się ma do Os. Kabaty nie do Wilanowskiej rozwijać... Tylko że cały czas nie za bardzo ma którędy tam dotrzećTGM pisze:Po chuja 239 jak pomału komunikacja podmiejska z Konstancina ma się rozwijać i pewnie następne siedemsetki do M. Wilanowska pojadą?
[ Dodano: |21 Sty 2011|, 2011 08:46 ]
Chodzi mi o to, aby język giętki.TGM pisze:mgr Jarek pisze: spróbuj powściągnąć język!
Odpowiednie dać rzeczy słowo .
Powiedział wszystko, co pomyśli głowa;
A czasem był, jak piorun, jasny, prędki,
A czasem smutny, jako pieśń stepowa
Rozumiem, że projekt wywołał raczej efekt pioruna niz pieśni stepowej...
[ Dodano: |21 Sty 2011|, 2011 08:51 ]
Zalezy do czego porównywać. Jesli do przesiadk z metra na tej pętli, to nie. Jesli do śmignięcia 117 Wałbrzyską i al. Lotników - to z pewnością jest to upierdliwsze. Pytanie tylko, czy bywale, czy niebywalefik pisze:Przejście z jednego peronu na drugi na pętli to jest coś NIEBYWALE UPIERDLIWEGO?
[ Komentarz dodany przez: Bastian: |21 Sty 2011|, 2011 08:58 ]
Korekta cytowania.
Popatrz, jaka franca!
Przydałoby się wpisanie wtyczek w rozkład 401 i na skróconej trasie oficjalne zwiększenie częstotliwościdrapka pisze:Następne wtyczki na 401?Dęboszczak pisze:Lipa napisał/a:
Tutaj bardziej chodzi o sam fakt zabrania jednej linii z ciągu Lotników-Wałbrzyska niż o samo bezpośrednie połaczenie GM z Wilanowem.
a tu chodzi o liczbę numerków czy liczbę kursów - bo jeśli chodzi o to drugie to rekompensata będzie na pewno - obiecuję.
W planach jest dwupasmówka, ktora ma połączyć Drewny z Rosoła na wysokości Relaksowej i o ile to moze dojśc do skutku, to problemem będzie wąskie gardło Rosoła przy Wąwozowej. Z drugiej strony skoro do 2014 ma byc juz rozbudowane Tesco i powstac olbrzymie Centrum Handlowe na Kabatach to prócz Ursynowa właśnie Konstancin jest brany pod uwagę jako potok potencjalnych klientów.drapka pisze:Od ładnych paru lat słyszy się, że komunikacja podmiejska z Konstancina to się ma do Os. Kabaty nie do Wilanowskiej rozwijać... Tylko że cały czas nie za bardzo ma którędy tam dotrzeć
Natomiast wracając do tematu uważam to za kpinę ze zabierajac się za 117 i 519, nic nie robi sie ze 182.
Natomiast kwestia Powsina - z moich codziennych porannych obserwacji zaproponowana częstotliwość dla 239 na Urbino bedzie wystarczająca.
Dzisiaj każdy wylot z Ursynowa jest sam w sobie wąskim gardłem (może Pileckiego w kier. Puławskiej-centrum jeszcze wydala). Jak do tego się dorzuci połączenie Kabat z Powsinem, to, cholera, wszystko stanie. Niech tego nie robi się od dupy strony, tylko najpierw udrożni wyjazd z Ursynowa (Nowoursynowska z porządnym wlotem w Dolinę, czy przedłużenie KEN).Doman pisze:W planach jest dwupasmówka, ktora ma połączyć Drewny z Rosoła na wysokości Relaksowej i o ile to moze dojśc do skutku, to problemem będzie wąskie gardło Rosoła przy Wąwozowej.drapka pisze:Od ładnych paru lat słyszy się, że komunikacja podmiejska z Konstancina to się ma do Os. Kabaty nie do Wilanowskiej rozwijać... Tylko że cały czas nie za bardzo ma którędy tam dotrzeć
Można coś więcej o tym, bo nie słyszałem, a jednak warto wiedzieć, co się będzie miało jedno metro stąd.Z drugiej strony skoro do 2014 ma byc juz rozbudowane Tesco i powstac olbrzymie Centrum Handlowe na Kabatach
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
O, to, to. Tyle że porządny wlot z Nowoursynowskiej w Dolinę powinien z kolei oznaczać porządną Dolinę, czyli tunel/estakadę (wszystkie skrzyżowania bezkolizyjne aż do Trasy Siekierkowskiej), poza tym porządną Rzymowskiego-Marynarską, porządny wiadukt wzdłuż Cybernetyki (co bo Marynarską rozładowało), no i porządne rozprowadzenie ruchu po doprowadzeniu autostrady do Puławskiej. Dopiero wtedy można wpuszczać na Ursynów dodatkowo tranzyt z Konstancina i okolic.chester pisze:Dzisiaj każdy wylot z Ursynowa jest sam w sobie wąskim gardłem (może Pileckiego w kier. Puławskiej-centrum jeszcze wydala). Jak do tego się dorzuci połączenie Kabat z Powsinem, to, cholera, wszystko stanie. Niech tego nie robi się od dupy strony, tylko najpierw udrożni wyjazd z Ursynowa (Nowoursynowska z porządnym wlotem w Dolinę, czy przedłużenie KEN).
Popatrz, jaka franca!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zapomniałeś jeszcze dodać wyburzenia kamienic wzdłuż Puławskiej pod czwarty pas ruchu i estakady nad skrzyżowaniami
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
1. Bo zawsze było? (jestem wrogiem zmuszania do przesiadki, jeżeli od lat połączenie było bezpośrednie)Dęboszczak pisze:Nie bardzo rozumiem, dlaczego musi być bezpośrednie połączenie Wilanowa z metrem Służew
2. Bo Wilanowską jest wolniej niż Wałbrzyską z powodu debilnie krótkiego cyklu na skrzyżowaniu z Doliną Służewiecką
3. Bo wreszcie należy zauważyć, że 117 łączy Wilanów (w tym i "nowobogacki" Nowy
Wilanów) z największym zagłębiem biurowo - zatrudnieniowym na dawnym Służewcu Przemysłowym.
Skończmy z bezmyślnym upychaniem wszystkich do pracującego na granicy przepustowości rzeczywistej metra... Jeżeli nie zostaną uruchomione kursy metra "bisowe" na skróconej trasie z Wilanowskiej do Pl. Wilsona, to o upychaniu dodatkowych pasażerów na odcinku centralnym powinniśmy zapomieć. Albo zatrudnić dopychaczy.fik pisze:Nie istnieją żadne Skończmy z łączeniem każdej dziury z centrum miasta.
Jest to pomysł niegłupi. I jeszcze odciąży wiecznie zapchane 189.TGM pisze:Co najmniej powinno zostać 182 na trasie: Okęcie - GM - Wilanów w zastępstwie 117.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36619
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jakie "zawsze", zlituj się. 117 od raptem 9 lat, wcześniej przez 6 lat 165. I OIDP nigdy wcześniej.Piottr pisze:1. Bo zawsze było?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow