Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 31 gru 2018, 17:47

Przejście dla pieszych na raz, konieczność rozdzielenia fazy da 7+22+25 od fazy kołowej Zieleniecka-Francuska oraz 120 sekund cyklu tworzą zbiór pusty możliwych rozwiązań.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 31 gru 2018, 17:50

Najlepiej to by było wytyczyć takie przejście po drugiej stronie przystanku, tam gdzie są wyklejone żółte pasy na potrzeby meczy itp. Wtedy uwalniamy się od powiązania z fazą skrętu tramwajowego.
https://www.google.pl/maps/@52.237874,2 ... 312!8i6656

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 01 sty 2019, 12:48

Dzięki.
pawcio pisze:
31 gru 2018, 17:47
konieczność rozdzielenia fazy da 7+22+25 od fazy kołowej Zieleniecka-Francuska
Hm? Te tory się nie przecinają. Chyba że ta faza tramwajowa musi iść razem z tramwajami skręcającymi z Zielenieckiej w kierunku Wiatracznej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 sty 2019, 13:09

Skręt tramwajowy nie może być kolizyjny ze skrętem kołowym na most.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 sty 2019, 13:54

pawcio pisze:Skręt tramwajowy nie może być kolizyjny ze skrętem kołowym na most.
Ale jest teraz. Tzn nie ma wydzielonego skrętu kołowego na most, ale jak zielone jest wspólne dla Zieleniecka-Francuska i tramwajów 7-22-25 to miałoby być inaczej coś?

W ogóle to przejście nie musi być na wskroś. Wystarczy naziemne dojście do przystanków. A te można zrealizować na wiele sposobów, choćby tu, gdzie są żółte pasy.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 sty 2019, 14:07

Też sądzę że najlepiej byłoby przejście zrobić z drugiej strony przystanków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 01 sty 2019, 15:10

Czy przy przygotowywaniu tej słynnej unijnej przebudowy linii tramwajowej Rondo Waszyngtona - Wileński rozważano chociaż przebudowę Zielenieckiej do 2x2 i tramwaj w pasie dzielącym? Wtedy były szalone czasy przed Euro, pewnie się śpieszyło :-k

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 sty 2019, 15:13

Prawie na pewno nie. Warszawa raczej nie robi rozbudowy ulic pod płaszczykiem inwestycji tramwajowych. Tu w Al. Zieleniecką w ogóle nie było ingerencji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 01 sty 2019, 15:18

Przez większość długości ulicy miejsce na drugą jezdnię jest, ale w rejonie Targowej dołożenie drugiej jezdni jest niemalże niewykonalne, zważywszy na dojazdy do stadionowych parkingów i bliskość skrzyżowania z Zamoyskiego.

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 01 sty 2019, 20:30

pawcio pisze:
01 sty 2019, 15:13
Prawie na pewno nie. Warszawa raczej nie robi rozbudowy ulic pod płaszczykiem inwestycji tramwajowych. Tu w Al. Zieleniecką w ogóle nie było ingerencji.
Przepraszam za kontynuację odejścia od tematu, ale ciężko nazwać ewentualną przebudowę 1x4 -> 2x2 jako rozbudowę i to "pod płaszczykiem", jeśli uprościłoby to układ skrzyżowań zarówno przy Rondzie Waszyngtona, jak i Teatrze Powszechnym. Prędzej spodziewałem się odpowiedzi w stylu "bo konserwator kocha klimatyczny układ 1x4", chociaż zabawniejsze byłoby to w kontekście sąsiedniej Alei Waszyngtona i jej historii budowy.
BTW będzie zabawnie na Rondzie Waszyngtona, jak zostanie puszczone tramwajowe 509 na Gocław z relacją skrętną Zieleniecka <-> Waszyngtona wschód.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 sty 2019, 20:52

Ta relacja już dziś jest w programie sygnalizacji i czasami nawet jest używana.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 01 sty 2019, 21:09

aaa pisze:
01 sty 2019, 20:30
pawcio pisze:
01 sty 2019, 15:13
Prawie na pewno nie. Warszawa raczej nie robi rozbudowy ulic pod płaszczykiem inwestycji tramwajowych. Tu w Al. Zieleniecką w ogóle nie było ingerencji.
Przepraszam za kontynuację odejścia od tematu, ale ciężko nazwać ewentualną przebudowę 1x4 -> 2x2 jako rozbudowę i to "pod płaszczykiem", jeśli uprościłoby to układ skrzyżowań zarówno przy Rondzie Waszyngtona, jak i Teatrze Powszechnym. Prędzej spodziewałem się odpowiedzi w stylu "bo konserwator kocha klimatyczny układ 1x4", chociaż zabawniejsze byłoby to w kontekście sąsiedniej Alei Waszyngtona i jej historii budowy.
BTW będzie zabawnie na Rondzie Waszyngtona, jak zostanie puszczone tramwajowe 509 na Gocław z relacją skrętną Zieleniecka <-> Waszyngtona wschód.
Właśnie na Rondzie Waszyngtona może i by uprościło, ale przy Teatrze Powszechnym zdecydowanie nie.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 sty 2019, 21:06

pawcio pisze:
01 sty 2019, 15:13
Prawie na pewno nie. Warszawa raczej nie robi rozbudowy ulic pod płaszczykiem inwestycji tramwajowych.
Pogadamy po budowie Winnicy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 sty 2019, 22:10

Wiem wiem. Wszystko się zmienia. W końcu droga jest dużą szansą na pomoc dla Gocławia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sty 2019, 15:51

Wręcz przeciwnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ