Niepotrzebne przystanki

Moderatorzy: Wiliam, person

Georg
Posty: 4917
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Re: Niepotrzebne przystanki

Post autor: Georg » 05 sty 2020, 5:06

Dantte pisze:
04 sty 2020, 16:26
Georg pisze:
04 sty 2020, 7:04

A przesiadka w tramwaje na Marymonckiej?
Oczywiście.

Po prostu, ten przystanek na górze to 518 bezsens, i tyle. Chyba, że je skrócimy, co by się przydało :D
Może pierwszy etap. Przyzwyczajenie do nowego przystanku.

patryk148
Posty: 446
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok
Kontakt:

Post autor: patryk148 » 09 sty 2020, 20:22

Rozumiem, że w stronę centrum, ale w kierunku zapłowiecza to już przesada.

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2020/01/09 ... zystankow/

Autobusy linii 502, 514, 520 i 525 zaczną zatrzymywać się „na żądanie” na przystankach KANAŁ GOCŁAWSKI 01 i 02. Dzięki temu mieszkańcy nowych budynków mieszkalnych szybciej dojadą do centrum miasta.

PiotrekP
Posty: 3393
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 09 sty 2020, 23:37

To już nawet nie jest śmieszne ](*,)

Yelonker
Posty: 566
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 10 sty 2020, 6:48

Krok bliżej do uzwyklenia 520.

Łukasz
Posty: 7841
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 sty 2020, 7:13

Widać przecież, jaki jest cel, napisali to. Mieszkańcy nowych bloków szybciej dojadą do centrum. A ci starzy, w liczbie o 2 rzędy większej niż mieszkaniec „na żądanie”, nie są ważni. Ciężko polemizować z tak postawionym celem. Po prostu pracują tam ludzie bez pojęcia, stawiają cele bez pojęcia - i je dzielnie realizują.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 2460
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 10 sty 2020, 8:25

Nie wiem jak można mieć problem o to że autobus będzie miał czas przejazdu dłuższy maksymalnie o minutę xd

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24725
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sty 2020, 8:28

Minuta tu, minuta tam i w rezultacie nie ma linii 5xx.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25196
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 10 sty 2020, 8:55

60% kursów na TŁ realizowanych jest liniami przyspieszonymi (SASKA 01, 7.00-7.59, bez uwzględnienia 141), to i nie dziwota, że - przy braku oczywistych przystanków w szczerym polu - lud domaga się sprawiedliwego dostępu do komunikacji. Gdyby ten wskaźnik był na poziomie 30%, to można byłoby utrzymać dwie przyzwoite linie przyspieszone, jednocześnie zapewniając Kanałowi, Międzynarodowej, Zajezdni czy Rozbratowi adekwatną obsługę.

Ale, skoro mamy mieć jak najwięcej linii przyspieszonych, to są one gówniane, nie dają zysku czasowego przy dalekich podróżach, a przy okazji dla odmiany omijają losowo wybrane przystanki w absurdalnych miejscach, aby uzasadnić utrzymanie [fapfapfap]czerwonego numeru[/fapfapfap] (517, EMILII PLATER, mozgrozjebany.gif).
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Łukasz
Posty: 7841
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 10 sty 2020, 11:33

Autobus Czerwon pisze:Nie wiem jak można mieć problem o to że autobus będzie miał czas przejazdu dłuższy maksymalnie o minutę xd
Jak 120 osób traci minutę, to w sumie są 2h w plecy.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 5918
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: M9 ▸ Kinostr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 10 sty 2020, 13:16

Jednak w pierwszej kolejności trzeba szukać oszczędności tej minuty w innych miejscach. Nie na przystankach.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24725
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sty 2020, 14:26

No, nie, jeśli to jest linia przyspieszona, to zdecydowanie oszczędności trzeba szukać w przystankach. Chyba, że w danym miejscu po prostu linia przyspieszona jest nieuzasadniona.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 10 sty 2020, 14:37

Stopniowe zabudowywanie pustych przestrzeni pomiędzy osiedlami będzie powodować, że linie przyspieszone będą stopniowo tracić sens.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 4917
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: Georg » 10 sty 2020, 15:13

Rozumiem. Tylko jeśli tak to dlaczego nie można ich uzwyklić, żeby dać pasażerowi jasną informację o realnym czasie przejazdu?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4765
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 sty 2020, 16:39

Czy ten nowy przystanek nie będzie mieć aby znacznego wpływu na napełnienie 151? Skoro już musi być to nie mogli go dać wcześniej, to może zasilenie 151 które niedawno przeprowadzono było by zbędne?

Krzysiek_S
Posty: 4878
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 10 sty 2020, 16:43

TGM pisze:
10 sty 2020, 16:39
Czy ten nowy przystanek nie będzie mieć aby znacznego wpływu na napełnienie 151? Skoro już musi być to nie mogli go dać wcześniej, to może zasilenie 151 które niedawno przeprowadzono było by zbędne?
Rejon Jeziorańskiego ciągle się zabudowuje. A trwają obecnie kolejne budowy. Fakt zazwyczaj te nowe inwestycje są w strefie dojścia do przystanków na Ostrobramskiej.

ODPOWIEDZ