Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 sty 2020, 17:11

Nie wszystkie. W każdym razie w 151 rano miejsc przy Kanale Gocławskie raczej nie ma.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 11 sty 2020, 17:44

W takim razie linie opuszczające przystanek Przyczółek Grochowski mają.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 sty 2020, 19:13

Widzę że jednak wycofano się z dodania Parku Kaskada dla 518. Z drugiej strony może warto nie robić za bardzo atrakcyjnych linii przyspieszony he na Wilanowie po to,, żeby nie stały się konkurenją dla transportu szynowego.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 sty 2020, 20:13

Georg pisze:
11 sty 2020, 19:13
Widzę że jednak wycofano się z dodania Parku Kaskada dla 518. Z drugiej strony może warto nie robić za bardzo atrakcyjnych linii przyspieszony he na Wilanowie po to,, żeby nie stały się konkurenją dla transportu szynowego.
Z 518 to z jednej strony logiczne, bo nikt ni musi się tam przesiadać z 518 do 116. Ale z drugiej strony to by była wygodna przesiadka z innych linii z Białołęki do 116 i 518 (dwie linie razem, bez przechodzenia do Marymontu). A tak to się trzeba zastanawiać czy wysiąść wcześniej i łapać 518, czy później i łapać 116.

A co z tym Wilanowem, bo nie załapałem :roll: :?:

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 sty 2020, 4:59

TGM pisze:
11 sty 2020, 20:13
Georg pisze:
11 sty 2020, 19:13
Widzę że jednak wycofano się z dodania Parku Kaskada dla 518. Z drugiej strony może warto nie robić za bardzo atrakcyjnych linii przyspieszony he na Wilanowie po to,, żeby nie stały się konkurenją dla transportu szynowego.
A co z tym Wilanowem, bo nie załapałem :roll: :?:
Ma powstać tramwaj na Wilanów. Jeśli stworzona zostanie dobra i szybka linia przyspieszona, to jej likwidacja po uruchomieniu tramwaju może powodować protesty (tak jak lament po likwidacji E-4 jak puszczono 2 mostem Północnym).

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 sty 2020, 9:36

No tak, ale kto chce tworzyć taką szybką linię? Na pewno nie ZTM bo tylko dokłada brygad do 522. A mógłby z tych dodatków stworzyć bez problemu porządny ekspres.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 sty 2020, 12:58

W jaki sposób? Zaraz miałbyś prośby o dołożenie jakiegoś "bardzo ważnego" przystanku. Poza tym zysk czasowy byłby na tyle nikły, że taki ekspres byłby nieopłacalny. Dodatkowo ludzie zrezygnowaliby z jazdy 217, bo po co jechać do metra, skoro ekspresem byłoby szybciej. Nie wiem jak wygląda sprawa koordynacji autobusów na Sobieskiego. Swego czasu zastanawiałem się nad innym rozwiązaniem: linią zwykłą z Powsina do Wilanowa, mocną zwykłą z Wilanowa do Centrum i ekspresem z Miasteczka Wilanów, który za Sobieskiego stawałby tylko na Bonifacego, Dolnej, pl. Unii i przy Politechnice. Ale nie wiem czy samo miasteczko zapewniłoby sukces takiej linii.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 sty 2020, 13:48

Jeżeli "nie widzisz" tego ekspresa to niby jakiej innej porządnej linii przyspieszonej się obawiasz? Taki ekspres miałby 100% pokrycie z linią 522, 90% z 519 no i jeszcze kawał z 501. Więc nie widzę powodu aby mu potem dokładać przystanki. Pomijać może Truskawiecką, Czarnomorską, Mangalię i Spacerową. A może i Pl. Unii.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27358
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 sty 2020, 14:19

No ale taki ekspres automatycznie musi oznaczać uzwyklenie wszystkich trzech pięćsetek.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 13 sty 2020, 9:08

I ten ekspres pozwoliłby na zaoszczędzenie 2-3 min pasażerom, którym akurat się nawinął. Minus to, co stracą pasażerowie św. trójcy czekając dłużej na autobus w szczycie. Szkoda zabawy.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 wrz 2021, 21:03

Czy ktoś mógłby wyjaśnić, czemu 116 w kierunku Chomiczówki zatrzymuje się dodatkowo na przystanku Plac Trzech Krzyży 10 razem ze 109, 127 i 171 za to bez 180 i 222? Przecież to jest kompletnie bez sensu, chyba że ma uzasadniać sens istnienia E-2, która ten przystanek pomija. Raczej nikt tam w 116 nie wsiada ani nie wysiada.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 07 wrz 2021, 21:26

Kilka razy skorzystałem. Jednoperonowa przesiadka na 109 i 171, prócz tego może bliżej do przystanków na rondzie de Gaulle'a. Troszeczkę te przystanki są oddalone.
Nie rozumiem jedynie, czemu nie mają ich 180 i 222, ale może chodzi o to że 116 jest najsilniejszą linią na TK.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 07 wrz 2021, 21:27

Ten przystanek bardzo dużo sensu nabiera w weekendy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 wrz 2021, 22:33

fraktal pisze:
07 wrz 2021, 21:03
Czy ktoś mógłby wyjaśnić, czemu 116 w kierunku Chomiczówki zatrzymuje się dodatkowo na przystanku Plac Trzech Krzyży 10 razem ze 109, 127 i 171 za to bez 180 i 222? Przecież to jest kompletnie bez sensu, chyba że ma uzasadniać sens istnienia E-2, która ten przystanek pomija. Raczej nikt tam w 116 nie wsiada ani nie wysiada.
Zdziwiłbyś się ile osób korzysta z tego przystanku odnośnie 116. Podobno to jest eksperyment i jeśli będą pozytywne wyniki to 180 oraz 222 też będą się tam zatrzymywać

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 wrz 2021, 0:24

pawcio pisze:
07 wrz 2021, 21:27
Ten przystanek bardzo dużo sensu nabiera w weekendy.
Właśnie w weekendy to nie ma sensu w ogóle, bo się można przesiąść na przystanku Krucza. :)

Dziś jak jechałem to wysiadła tam jedna dziewczyna, ale moim zdaniem to za mało, żeby utrzymywać przystanek. I żeby nie było, nie uważam, żeby te dwa przystanki były jakoś syrasznie oddalone od siebie, żeby nie przejść tego odcinka piechotą. Ja do domu od metra czy autobusu mam dalej do przejścia....

A jak ktoś chce wsiąść akurat nie w 116 a w 180? To ma pecha? ;)

ODPOWIEDZ