Niepotrzebne przystanki

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 19 mar 2006, 19:45

R-11 Kleszczowa pisze:ZTM odpowiedział mi na 1 (słownie: jednego) meila sposród wielu wysłanych........Odpowiedź była jakże zaskakująca :lol:

"Pańska propozycja została przesłana do pionu przewozów" :boohoo:

Rzecz dotyczyła skasowania Ośrodka Informatyki dla 405.
Spoko, jakaś lokalna społeczność już walczy o kolejny przystanek, chyba gdzies w Ursusie :P.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 mar 2006, 19:48

Przy Mikołajskiej na Starych Włochach ](*,) ](*,) ](*,)
405 powinno mieć przystanek przy PKP Włochy, a potem dopiero przy Blue City. =D> :idea:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 19 mar 2006, 20:01

A E5 i 401 nie powinno sie zatrzymywać przy Siłaczki, a Prażmowska i Orlat Lwowskich, i Żywiecka powinny być nż.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 19 mar 2006, 20:08

Solaris U10 pisze:A E5 i 401 nie powinno sie zatrzymywać przy Siłaczki, a Prażmowska i Orlat Lwowskich, i Żywiecka powinny być nż.

Moje zdanie w tej sprawie:

E5 i 401 faktycznie nie powinny zatrzymywać się przy Siłaczki. Zresztą tej drugiej linii odjąłbym parę przystanków takze na dalszej częsci trasy.
E5 powinno zniknąć z Łopuszańskiej.
Prażmowska -mam mieszane uczucia. Nie znam wymian pasażerskich na tamtym przystanku.
Natomiast Żywiecka i Orląt Lwowskich powinny zostać jako stałe. Szczególnie ten drugi. Jezdzę 194 dość często na Gołąbki i na tym przystanku wysiada sporo ludzi. Za każdym razem.



"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 19 mar 2006, 20:34

Co do Prażmowskiej to ile razy tam jadę - nawet w godzinach sczytu(7 rano, czyż nie?) to albo nei wysiada/wsiada nikt albo 1-2 osoby.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8617
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 20 mar 2006, 9:50

R-11 Kleszczowa pisze:Przy Mikołajskiej na Starych Włochach
:arrow: Przy Mikołajskiej? Jak ostatnio stałem tam z hafilipem84 i czekaliśmy na 127, to była tam niespecjalna frekwencja. Ktoś po prostu chce mieć przystanek blisko swojgo domu...

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 20 mar 2006, 15:00

MZ pisze: Ktoś po prostu chce mieć przystanek blisko swojgo domu...
Dokładnie tak. Smutne ale prawdziwe :boohoo:
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 mar 2006, 18:11

Marszałkowska 01 i 02 dla 5xx. Oraz 03 i 04. ](*,)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 20 mar 2006, 18:31

Kto był we Wrocławiu, ten miał okazję zauważyć tę różnicę - tam przystanki tramwajowe są chyba 2 razy rzadziej niż w W-wie! Jak myslicie, może Warszawie przydało by się takie wycięcie przystanków w rodzaju Kickiego, Czapelska, etc.?

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 20 mar 2006, 18:59

Myślę,że częste przystanki tramwajów mimo wszystko są u nas dobre.Tylko ta sygnalizacja... :)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 20 mar 2006, 19:01

Kto był we Wrocławiu, ten miał okazję zauważyć tę różnicę - tam przystanki tramwajowe są chyba 2 razy rzadziej niż w W-wie! Jak myslicie, może Warszawie przydało by się takie wycięcie przystanków w rodzaju Kickiego, Czapelska, etc.?
jeśli by chcieć zwiększać odległości międzyprzystankowe, należałoby je wszystkie od nowa wytyczyć ;) vide: na Broniewskiego
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 mar 2006, 19:14

Piotrek pisze:Myślę,że częste przystanki tramwajów mimo wszystko są u nas dobre.
Jakoś Kolega uzasadni tą opinię?
jeśli by chcieć zwiększać odległości międzyprzystankowe, należałoby je wszystkie od nowa wytyczyć ;) vide: na Broniewskiego
A to, niestety, prawda.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 20 mar 2006, 19:16

inż. Glonojad pisze:A to, niestety, prawda.
Choć to można wykonać np. przy planowanej modernizacji linii (tylko kiedy? :-" )
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 20 mar 2006, 19:19

Jakoś Kolega uzasadni tą opinię?
Ponieważ uważam,że tramwaje powinny właśnie spełniać takie funkcje lokalne,bo i tak są szybkie.Gdyby była dobra sygnalizacja i ruch byłby płynny to jest ok.Co innego szybkie tramwaje.

Choć oczywiście zdarzają się za częste przystanki,czy też bez sensowne,ale cóż...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 20 mar 2006, 19:24

Piotrek pisze:tramwaje powinny właśnie spełniać takie funkcje lokalne
jeżeli wzdłuż linii tramwajowej biegnie metro, to tak;)

ODPOWIEDZ