195 pisze: ↑22 kwie 2021, 13:57
Nie jestem zwolennikiem autobusów wzdłuż linii tramwajowej. 121 na odcinku Chomiczówka - Marymoncka jak na socjal pracuje bardzo dobrze. Wyludnia się na wysokości AWF, a później to już muchy. BWT tego 110 nie można wydłużyć przez Hłaski na Gwiaździstą? 121 wtedy przez Podleśną
mb112 pisze: ↑22 kwie 2021, 13:25
281 Metro Młociny - Młociny UKS [wysoka częstotliwość, zależnie od potrzeb UKSW]
Wg mnie wygięcie 181 + ewentualnie "f" na trasie UKSW - metro starczy w zupełności. 114 całkowite out
A może w ogóle jakoś tak:
281 Metro Młociny - Młociny UKSW (tak jak proponowałem, jako podstawowy dojazd dla UKSW)
181 Cm. Północny - ... - Marymoncka - Al. Zjednoczenia - Żeromskiego - Perzyńskiego - Broniewskiego - Al. Wojska Polskiego - Mickiewicza - Pl. Wilsona (przejęcie 'socjalnych' funkcji zarówno 181 jak i 303, przy okazji obsługa Wojska Polskiego, pytanie tylko czy nie będzie krzyków że likwiduje się bezpośrednią relację z Przy Agorze na bazarek Wolumen, ale z kolei jak się zabierze 181 ze Szpitala Bielańskiego to też będą wrzaski),
121 faktycznie przez Podleśną jak kiedyś, ale chyba jednak dalej przez Broniewskiego jako socjal, oczywiście nie tak często jak obecne 114, co 20/30/30 jak 121 teraz wystarczy,
157 ... - Pl. Wilsona - Mickiewicza - Gdańska - Hłaski - Rudzka - Klaudyny - ... [obsługa Gdańskiej, tak jak kiedyś]
185 można dać przez Gwiaździstą jako wsparcie dla 122 jeśli jest potrzeba
2** częsta dowozówka na trasie Gwiaździsta - Podleśna - Klaudyny - Mickiewicza - Pl. Wilsona, wiele razy już była mowa o tym, że na Mickiewicza jest bałagan bo 157, 181, 185 jeżdżą niezależnie od siebie, często w trójkach i przydałaby się regularna, częsta linia zamiast tych trzech.
303 i 114 do likwidacji.
Jeszcze też 121 i 181 można odwrotnie końcówki od Pl. Wilsona (121 przez Wojska Polskiego).