Komunikacja w Legionowie i okolicach

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sty 2016, 19:56

Uf, pożar ugaszony.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 17 mar 2016, 20:08

102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 17 mar 2016, 20:29

Nie poprzewracało się w pewnej części ciała od tego dobrobytu? Już był Bukowy Dworek. :P
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 17 mar 2016, 21:02

Następny dziad-transatlantyk. Super! :/
Rzutem na taśmę można zakrańcować na Wynalazku z kryterium a la 402.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 17 mar 2016, 22:03

Aby do wybudowania Winnicy przetrwać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 mar 2016, 1:19

Czy ja wiem? Tramwaj z FSO jedzie do Centrum o siódmej rano tylko 26 minut, co nie przeszkodziło w wydłużeniu innych dziadów przez Wisłę do Merry Mount. A jest bezpośredni. Tu masz jeszcze przesiadkę do M1, a 17 nie dociera do patelni, więc z punktu widzenia normalnych ludzi jest do niczego. :twisted:

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 18 mar 2016, 10:55

A z Marymontem to nie tak że zrobiono pętlę, M1 poszło dalej i gdyby nie te dziady to było by na pętli lekko pustawo?
Tak czy siak, żadne 7xx nie powinno mieć prawa przekroczyć Wisły.
Obrazek

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 mar 2016, 11:09

Wiliam pisze:A z Marymontem to nie tak że zrobiono pętlę, M1 poszło dalej i gdyby nie te dziady to było by na pętli lekko pustawo?
Tak czy siak, żadne 7xx nie powinno mieć prawa przekroczyć Wisły.
Nie wiem jak jest teraz, ale jeszcze parę miesięcy temu jeden peron Marymontu był wynajęty. Chyba dla Polskiego Busa, ale nie jestem pewien. Pamiętam, że zgłaszałem to do ZTM, bo zdjęcia z przystanku pokazywały, że pasażerowie tego przewoźnika nie wiedzą do czego służą kosze na śmieci. Syf był taki, jakiego dawno nigdzie nie widziałem. Dostałem odpowiedź, że to nie do końca zależy od ZTM, że zwrócą uwagę itd., ale nie wiem, czy jest lepiej.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 mar 2016, 11:13

Lux Express i obecnie dzieli peron z KMŁ. ;)

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 18 mar 2016, 11:22

ashir pisze:Lux Express i obecnie dzieli peron z KMŁ. ;)
Teraz zerknąłem na schemat. Od tamtego czasu bardzo się pozmieniało. Dawniej Ł-ka stawała na MM16, 110 i 132 - 17, a 705 i 735 na 14. Wynalazków typu 326 i E-9 wtedy jeszcze nie było.

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2702
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 18 mar 2016, 17:22

Wydłużanie za Wisłę akurat obsługiwanego najmniejszym taborem 741 jest całkowicie bez sensu. Wsiądzie paru pasażerów jadących na Modlińską i już się nikt z Chotomowa nie zmieści.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 mar 2016, 17:30

Raz, że ma być więcej kursów, a dwa czy ktoś powiedział, że nadal ma być na midika? Przecież jak trzeba było to i do Chotomowa przeguby jeździły co 20 minut. :P

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 20 mar 2016, 9:14

No cóż, jak w każdym powiatowym miasteczkumu musi być pekaes na rynek. Tak chce klient, to tak ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 mar 2016, 10:21

A weź mnie nie denerwuj. Ja, gdybym posiadał mózg, to na miejscu tego klienta wolałbym tego pekaesa do Dąbrówki Wiślanej nawet, ale za to dwa razy częściej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 mar 2016, 10:23

Ten klient za dwa razy więcej kursów do Dąbrówki musiałby zapłacić dwa razy więcej. Ten klient to UG Jabłonna i rozlicza się z ZTM za kilometr na swoim terenie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ