Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
Skoro planowane jest puszczenie tam 305, to nie mogłoby podjeżdżać do najbliższej stacji kolejowej jak podczas budowy tunelu?
Skoro już chce sie zapewnić wreszcie dojazd do Instytutu Kardiologii, to nie lepiej zrobić tą za pomocą linii z prawdziwego zdarzenia? Mam na myśli korektę trasy 125 - (...) Czecha, Wierzchowskiego, Alpejska, Kajki (...), powrót tymi samymi ulicami. Stratny byłby tylko przystanek Odrodzenia. Ewentualnie podjazdy 125 mogłyby być tylko w niektórych kursach. Wyjazd z Wierzchowskiego na Czecha rozwiązujemy wprowadzeniem sygnalizacji świetlnej na tym skrzyżowaniu (i bez tego by sie tam przydała).
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27387
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Wiadomo, że wszystko byłoby lepsze niż dowożące donikąd 305, ale nie mam też przekonania, że wsadzanie 125 w korek na Czecha jest najlepszym pomysłem.
Może to kontrowersyjne, ale ja bym tam wyciągnął 117, rezygnując jednocześnie z 411 do Starej Miłosny i podbijając 502.
Może to kontrowersyjne, ale ja bym tam wyciągnął 117, rezygnując jednocześnie z 411 do Starej Miłosny i podbijając 502.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Z tym 117 to hmm... Jakby coś to pasy przystankowe są na Alpejskiej w kierunku Kajki zaraz za Wierzchowskiego przy wąskim chodniku. Ruch będzie jednokierunkowy do czasu realizacji zawrotki na terenie IK[ ponoć ma być].
Na 146 dochodzi podobno jedna całka w DP. Czy zmieni się więc częstotliwość w międzyszczycie?
Jakieś 90 minut przelotu, teraz pewnie są 4 brygady. Przy 5 brygadach 20 minut byłoby ciężko osiągnąć, a 25 jest bez sensu. Chyba że jakaś większa magia się wydarzy i tylko raz będą zerowe postoje, a poza tym pomogą wydłużone dodatki.man1956 pisze:Na 146 dochodzi podobno jedna całka w DP. Czy zmieni się więc częstotliwość w międzyszczycie?
ŁK
Stała zmiana trasy linii 305 w Aninie
od 08.07.2019 (poniedziałek)
W celu zapewnienia dojazdu do Instytutu Kardiologii przy ul. Alpejskiej od dnia 8.07.2019 r. od początku kursowania linia 305 w kursach w kierunku krańca STRUSIA zostaje skierowana na następującą trasę:
PKP MIĘDZYLESIE - … - Korkowa – Kościuszkowców – Czecha – Wierzchowskiego – Alpejska – Kajki – Czecha – Potockich – Skrzyneckiego – STRUSIA.
Trasa linii w kierunku krańca PKP MIĘDZYLESIE pozostaje bez zmian.
Zmiany przystankowe:
Uruchamia się nowy przystanek INSTYTUT KARDIOLOGII 01 zlokalizowany
na ul. Alpejskiej w rejonie Instytutu Kardiologii za skrzyżowaniem z ul. Nawigatorów. Przystanek obowiązywać będzie jako stały dla linii 305.
Zmienia się nazwę zespołu przystankowego INSTUYTYT KARDOLOGII. Nowa nazwa przedmiotowego zespołu to ALPEJSKA-INSTYTUT. Charaktery poszczególnych przystanków dla linii 115, 125, 525 i N25 pozostają bez zmian.
Nic gorszego chyba się już nie dało.
Zawsze mogli dać w obydwie strony.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
To już może ciekawiej byłoby zakrańcować tam na Alpejskiej te 238 co niby ma być.
Szczerze mówiąc to o tym myślałem, bo w kierunku Centrum zatrzymywałoby się razem na przystanku Trawiasta 01, a w kierunku ( Potockich > Skrzyneckiego > ślimak > Trakt ) Instytutu 02. Idealna przesiadka z miasta/do miasta, do pociągu, z innych dzielnic. Przy okazji Marysin ma po tylu latach dojazd do przychodni na Strusia. 305 niech robi za unikatową relację w Wawrze lub wspomaga istniejącą już tam linię. W zaproponowanej formie to kpina, aż wstyd że nazywają to zapewnieniem dojazdu do czegokolwiek. Dziękuję, wysiadam.
To jest najlepsze, że pasażerowie krzyczą, radni krzyczą, że dzielnica chce częstych, ale krótkich połączeń, dojazd wszędzie jedną linią nie jest wystarczający bo i tak nie jest w stanie zapewnić pewnego poziomu, to ZTM stoi w opozycji do tego, a nawet wpada na coraz lepsze pomysły dotyczące takich linii jak 305 (zmarnowana brygada)...
Przeanalizujmy rozkład jazdy: odjazd z Zerzeń 02 na Strusia
11:35, jak nie zdążysz to masz kolejny autobus o... 13:06.
Nawet emeryci nie mają tyle czasu by z tego korzystać. Pytanie po co to wszystko? Ani optymalne finansowo, ani użyteczne.
Przeanalizujmy rozkład jazdy: odjazd z Zerzeń 02 na Strusia
11:35, jak nie zdążysz to masz kolejny autobus o... 13:06.
Nawet emeryci nie mają tyle czasu by z tego korzystać. Pytanie po co to wszystko? Ani optymalne finansowo, ani użyteczne.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Polecam zapoznać się z pojęciem wygaszania popytu.