Może w ten sposób uzyskano jednoperonową przesiadkę ze 115 i 142 na Z15 na krańcu tych dwóch pierwszych. W tedy pytanie powinno brzmieć dlaczego 213 też tego nie ma?
Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
Z15 pokazuje, jak porządnie wyglądałaby komunikacja w Wawrze gdyby oprzeć ją na dowozówkach do kolei (choć kolej powinna jeździć w równym takcie a autobusy czekać na pociąg).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zarówno kolej jak i dowozówki do niej, powinny jeździć w na tyle porządnym takcie, żeby nie było potrzeby skomunikowań. Myślę że 10-15 minut to akceptowalna granica.
Nie no, chyba nikt nie wymaga od kolei i autobusow na glębokim Wawrze, że będą jeździły co 10-15 minut o 5 rano.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
O 5 rano to nic nie jeździ tak często, ale w ciągu dnia, czemu by nie?
Czy ja wiem. O 5 rano to jeszcze nie, ale już po 6:00 to tak. Takt 15 minut jest jak najbardziej pożądaną rzeczą. A kolej... jak się patrzy na liczbę pasażerów, to raczej takt 10 minutowy sam się nasuwa w szczycie. Ale to już leży w gestii PLK, bo jest dużo do zrobienia. Na dzień dzisiejszy jest 15, z dodatkowymi kursami rano i po południu do samego Otwocka.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No w ciągu dnia to oczywiście. To podstawa wysadzania ludzi z 521.
Ale jeżeli ktoś liczy na równe takty i rozsądne częstotliwości z obecnym betonem w PLK i KM to raczej się przeliczy. Niestety z tego powodu nikt na ulice nie wyjdzie, a beton w podaniach praktykuje spychologię i niedasizm.
Dlatego na razie pozostają tylko heheszki, że Z15 odjeżdża minutę po N22.
Ale jeżeli ktoś liczy na równe takty i rozsądne częstotliwości z obecnym betonem w PLK i KM to raczej się przeliczy. Niestety z tego powodu nikt na ulice nie wyjdzie, a beton w podaniach praktykuje spychologię i niedasizm.
Dlatego na razie pozostają tylko heheszki, że Z15 odjeżdża minutę po N22.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Gdyby KM-y łączyły relacje to dałoby się uporządkować trochę takt. Ale warunkiem jest ukończenie modernizacji i remontów. Niestety, że mamy PLK jakie mamy, a KM zakupywał tabor z dofinansowaniem na pałę (tzn. dofinanowanie dla Flirt tylko Warszawa-Siedlce, a nie np. Piaseczno-Siedlce lub też 45WE na Skierniewice-Warszawa, a nie Skierniewice-Pilawa). Dopiero przy Flirt 3 zaczęto nad tym myśleć. Na szczęście dla większości nowego obecnie taboru czas trwania projektu wygaśnie w 2021/2022 r. A bazy to nie jest wytłumaczenie. Bez problemu można łączyć relacje długie z krótszymi, nie jest wskazane wysyłanie pociągów Dęblin-Radom, ale już np. Radom-Rembertów, Dęblin-Błonie, Skierniewice-Otwock itp itd.Dantte pisze: ↑06 lis 2019, 18:02No w ciągu dnia to oczywiście. To podstawa wysadzania ludzi z 521.
Ale jeżeli ktoś liczy na równe takty i rozsądne częstotliwości z obecnym betonem w PLK i KM to raczej się przeliczy. Niestety z tego powodu nikt na ulice nie wyjdzie, a beton w podaniach praktykuje spychologię i niedasizm.
Dlatego na razie pozostają tylko heheszki, że Z15 odjeżdża minutę po N22.
Wracając to komunikacji Wawerskiej - ja tylko czekam, aż uwolni się brygady skracając 521. To aż całe 4 brygady, dzięki którym można podbić częstotliwości innej linii/dwóch innych w Wawrze. Wręcz jak patrzę na stabilność Z15 i jego równy, wysoki takt, to aż się prosi by tą kanalizację robili kilka lat
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
W odpowiedzi na: viewtopic.php?p=1082138#p1082138
Wiliam
Czemu 520 jest mniej zastępowalne koleją od 411502525 (ja tam uważam, że wszystkie trzy należałoby skomasować).
Wiliam
Czemu 520 jest mniej zastępowalne koleją od 411502525 (ja tam uważam, że wszystkie trzy należałoby skomasować).
411 i 502 to na pewno, ale dlaczego dodawać do tego 525, które jedzie gdzie indziej?
Ceterum censeo w ogóle najlepiej to jakby powstał węzeł przesiadkowy Marsa / rondo Mościckiego. Wtedy wszystkie zapłowieczańskie by do niego dojeżdżały, odjeżdżał z niego ekspres do Politechniki oraz tramy na Wiatraczną i Centralny. Komasacja 525 i 125 naturalna.
Ceterum censeo w ogóle najlepiej to jakby powstał węzeł przesiadkowy Marsa / rondo Mościckiego. Wtedy wszystkie zapłowieczańskie by do niego dojeżdżały, odjeżdżał z niego ekspres do Politechniki oraz tramy na Wiatraczną i Centralny. Komasacja 525 i 125 naturalna.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No a jaka linia bądź ciąg zapewnia połączenie Marysina z koleją, a jakie są (potencjalne) możliwości dojazdu z Miłosnej i Międzylesia do kolei?
Czasy jazdy METRO POLITECHNIKA - POGODNA:
411 46'
502 46'
525+147 38'+8' = 46'.
Magia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?