Komunikacja miejska w Wawrze [II]

Moderator: Wiliam

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 15 sty 2022, 21:39

Ma rację rzecznik: jak będzie frekwencja w szczytach, to będzie można myśleć o uruchomieniu linii w innych porach dnia. Na razie jest na to za wcześnie.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 sty 2022, 21:43

man1956 pisze:Ma rację rzecznik: jak będzie frekwencja w szczytach, to będzie można myśleć o uruchomieniu linii w innych porach dnia. Na razie jest na to za wcześnie.
Pytanie, czy jak się pojedzie, to jest czym wrócić. Bo na przykład w szpitalu jednym czy drugim nie spędza się czasu od szczytu do szczytu (tylko dłużej :p).
ŁK

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 15 sty 2022, 22:08

Sorry, ale czy to jest powód, żeby utrzymywać linię 319 przez cały dzień/tydzień?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 15 sty 2022, 22:12

Racja w tym co mówi rzecznik jest. Międzyszczyt to w dużej mierze starsza klientela, co to dwa-trzy przystanki do sklepu czy na bazarek podjedzie. No więc przez most takiej się nie uświadczy. No ale jak coś jedzie po tak unikalnej relacji, bez pokrywania się z czymkolwiek innym, to raczej nie powinno być tak ograniczane.

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 15 sty 2022, 22:21

Ograniczane? Gdzie tu ograniczenie? Powstała nowa linia, na razie ma słabą frekwencję, a mimo to jeździ na przegubach. W dzisiejszych czasach, gdy samorządom obcina się kasę na lewo i prawo, takie szczytowe 319 to i tak spory bonus. Na pewno jesteś w stanie wymienić sporo innych linii, na których te przeguby dużo bardziej by się przydały. Co tu gadać: na razie mamy po prostu kolejny socjal.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 15 sty 2022, 22:26

Może zamiast szczytowych przegubów, solówki przez cały dzień?
Rzecznik zapomniał o jednym - to ograniczenie po prostu nie jest atrakcyjne dla wielu potencjalnych pasażerów i będzie ograniczac rozwój linii
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 sty 2022, 22:29

zxcvbnm pisze:Może zamiast szczytowych przegubów, solówki przez cały dzień?
Rzecznik zapomniał o jednym - to ograniczenie po prostu nie jest atrakcyjne dla wielu potencjalnych pasażerów i będzie ograniczac rozwój linii
Pusty przegub pali o polowe więcej niż pusta solówka?
ŁK

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 15 sty 2022, 22:31

Spalanie jest o 1/3 większe
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 15 sty 2022, 22:32

W przypadku 401, 402, 317 ograniczenie czasowe jakoś nie wpłynęło hamująco na rozwój linii. Poza tym solówki przez cały dzień to nie 8, a 16 kierowców. A to też kosztuje.

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 15 sty 2022, 22:35

Przypominam, że ze strony ZTM 12 i 18m MZA kosztują przecież tyle samo; ewentualne oszczędności, które możnaby przeznaczyć na dodatkowe kursy, mogłyby się pojawić po wysłaniu jakiegoś ajenta, np. hybryd Mobilisu.

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 15 sty 2022, 22:40

Tylko zadajmy sobie pytanie jaka ilość pasażerów w obecnych czasach będzie zadawalająca. 5 czy 10 osób? Ile osób jedzie teraz 319 w szczytach?

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 16 sty 2022, 7:38

Paweł D. pisze:
15 sty 2022, 22:40
Tylko zadajmy sobie pytanie jaka ilość pasażerów w obecnych czasach będzie zadawalająca. 5 czy 10 osób? Ile osób jedzie teraz 319 w szczytach?
Zalezy od kursu
Widziałem i 4 osoby przy beznadziejnej pogodzie i ponad 20 przy dobrej pogodzie
Narzekają głównie mieszkańcy Wawra 😊 chociaz troszkę racji mają bo relacja jest fajna ale nie całodniowa. Ja bym dołożył soboty i niedziele 8-17 na 12 m

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 sty 2022, 7:47

Niewykluczone w przyszłości, że się zlikwiduje kursy skrócone na 263 do Powsinka w DŚ, a uruchomi co 30 minut autobus do Międzylesia. Na więcej bym nie liczył. :twisted:

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 sty 2022, 8:44

Jeżeli frekwencja zależy od pogody to raczej są to przypadkowe osoby. Do pracy/uczelni/lekarza jeździ się nie patrząc w niebo :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 sty 2022, 9:44

man1956 pisze:
15 sty 2022, 22:32
W przypadku 401, 402, 317 ograniczenie czasowe jakoś nie wpłynęło hamująco na rozwój linii. Poza tym solówki przez cały dzień to nie 8, a 16 kierowców. A to też kosztuje.
Po pierwsze 401 od samego początku jeździło poza szczytami. A i tak zdobywanie frekwencji szło bardzo mozolnie. Po drugie, założenie że dodatek to jeden kierowca a całodzienna to dwóch jest absolutnie fałszywe. Nie sprawdzałem, ale strzelam w ciemno że żaden dodatek na 319 nie nadaje się do pracy w przerywanym systemie czasu pracy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ