Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
Ma rację rzecznik: jak będzie frekwencja w szczytach, to będzie można myśleć o uruchomieniu linii w innych porach dnia. Na razie jest na to za wcześnie.
Pytanie, czy jak się pojedzie, to jest czym wrócić. Bo na przykład w szpitalu jednym czy drugim nie spędza się czasu od szczytu do szczytu (tylko dłużej ).man1956 pisze:Ma rację rzecznik: jak będzie frekwencja w szczytach, to będzie można myśleć o uruchomieniu linii w innych porach dnia. Na razie jest na to za wcześnie.
ŁK
Sorry, ale czy to jest powód, żeby utrzymywać linię 319 przez cały dzień/tydzień?
Racja w tym co mówi rzecznik jest. Międzyszczyt to w dużej mierze starsza klientela, co to dwa-trzy przystanki do sklepu czy na bazarek podjedzie. No więc przez most takiej się nie uświadczy. No ale jak coś jedzie po tak unikalnej relacji, bez pokrywania się z czymkolwiek innym, to raczej nie powinno być tak ograniczane.
Ograniczane? Gdzie tu ograniczenie? Powstała nowa linia, na razie ma słabą frekwencję, a mimo to jeździ na przegubach. W dzisiejszych czasach, gdy samorządom obcina się kasę na lewo i prawo, takie szczytowe 319 to i tak spory bonus. Na pewno jesteś w stanie wymienić sporo innych linii, na których te przeguby dużo bardziej by się przydały. Co tu gadać: na razie mamy po prostu kolejny socjal.
Może zamiast szczytowych przegubów, solówki przez cały dzień?
Rzecznik zapomniał o jednym - to ograniczenie po prostu nie jest atrakcyjne dla wielu potencjalnych pasażerów i będzie ograniczac rozwój linii
Rzecznik zapomniał o jednym - to ograniczenie po prostu nie jest atrakcyjne dla wielu potencjalnych pasażerów i będzie ograniczac rozwój linii
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Pusty przegub pali o polowe więcej niż pusta solówka?zxcvbnm pisze:Może zamiast szczytowych przegubów, solówki przez cały dzień?
Rzecznik zapomniał o jednym - to ograniczenie po prostu nie jest atrakcyjne dla wielu potencjalnych pasażerów i będzie ograniczac rozwój linii
ŁK
Spalanie jest o 1/3 większe
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W przypadku 401, 402, 317 ograniczenie czasowe jakoś nie wpłynęło hamująco na rozwój linii. Poza tym solówki przez cały dzień to nie 8, a 16 kierowców. A to też kosztuje.
-
- Posty: 158
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Przypominam, że ze strony ZTM 12 i 18m MZA kosztują przecież tyle samo; ewentualne oszczędności, które możnaby przeznaczyć na dodatkowe kursy, mogłyby się pojawić po wysłaniu jakiegoś ajenta, np. hybryd Mobilisu.
Tylko zadajmy sobie pytanie jaka ilość pasażerów w obecnych czasach będzie zadawalająca. 5 czy 10 osób? Ile osób jedzie teraz 319 w szczytach?
-
- Posty: 2114
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Zalezy od kursu
Widziałem i 4 osoby przy beznadziejnej pogodzie i ponad 20 przy dobrej pogodzie
Narzekają głównie mieszkańcy Wawra chociaz troszkę racji mają bo relacja jest fajna ale nie całodniowa. Ja bym dołożył soboty i niedziele 8-17 na 12 m
Niewykluczone w przyszłości, że się zlikwiduje kursy skrócone na 263 do Powsinka w DŚ, a uruchomi co 30 minut autobus do Międzylesia. Na więcej bym nie liczył.
Jeżeli frekwencja zależy od pogody to raczej są to przypadkowe osoby. Do pracy/uczelni/lekarza jeździ się nie patrząc w niebo
Po pierwsze 401 od samego początku jeździło poza szczytami. A i tak zdobywanie frekwencji szło bardzo mozolnie. Po drugie, założenie że dodatek to jeden kierowca a całodzienna to dwóch jest absolutnie fałszywe. Nie sprawdzałem, ale strzelam w ciemno że żaden dodatek na 319 nie nadaje się do pracy w przerywanym systemie czasu pracy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem