Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Fenomenalny pomysł, koordynować z czymkolwiek linię co 30 minut jeżdżącą przez przejazd w Rembertowie. Skąd ten geniusz się bierze?!
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 5082
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Chyba osoba odpowiedzialna za koncepcje ZTM dla Wawra, zajmująca się m.in. obszarem Wawra. Czyli jak myślę AM z ZTM. Nic mi ie zrobił więc nie będę rozwijał inicjałów. Przynajmniej on to przedstawiał na komisjach i sesji.
-
- Posty: 2114
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Nigdy 173 nie zostanie skrócone do PKP
-
- Posty: 5082
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Od 1 czerwca ZMID planuje wdrożyć SOR, a tym samym otworzyć Trakt Lubelski na zamkniętym odcinku. Wydano już decyzje o użytkowaniu.
Ciekawe co z planowanymi obiecanymi przez PRT kursami skróconymi na linii 142 oraz inne zmiany w Wawrze związane z tym wydarzeniem.
Na Woli też zdaje się miano wdrożyć zmiany metrowe od czerwca według Flasha + Ursynów ?.
Ciekawe co z planowanymi obiecanymi przez PRT kursami skróconymi na linii 142 oraz inne zmiany w Wawrze związane z tym wydarzeniem.
Na Woli też zdaje się miano wdrożyć zmiany metrowe od czerwca według Flasha + Ursynów ?.
Niestety, rozmyślono się ze zmian.
-
- Posty: 5082
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Tak, miałem na myśli Wolę i Ursynów
-
- Posty: 5082
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Na odcinku Wiatraczna - Skalnicowa przez Wał i Skalnicową w jedną stronę dla obsługi Traktu Lubelskiego. Postój w zatoce na Skalnicowej,za Heliotropów.
Uruchomienie kursów skróconych linii 142
W celu poprawy obsługi ul. Trakt Lubelski od dnia 2.06.2020r. od początku kursowania uruchamia się kursy skrócone linii 142 na trasie:
WIATRACZNA – Grochowska – Płowiecka – Trakt Lubelski (powrót: Floriana – Błękitna – Widoczna) – Wał Miedzeszyński – Skalnicowa – SKALNICOWA (powrót: Skalnicowa)
Uruchamia się przystanek SKALNICOWA 04 obowiązujący jako krańcowy dla kursów skróconych linii 142 zlokalizowany w zatoce przy ulicy Skalnicowej za skrzyżowaniem z ul. Heliotropów (w kierunku ul. Trakt Lubelski).
Uruchomienie kursów skróconych linii 142
W celu poprawy obsługi ul. Trakt Lubelski od dnia 2.06.2020r. od początku kursowania uruchamia się kursy skrócone linii 142 na trasie:
WIATRACZNA – Grochowska – Płowiecka – Trakt Lubelski (powrót: Floriana – Błękitna – Widoczna) – Wał Miedzeszyński – Skalnicowa – SKALNICOWA (powrót: Skalnicowa)
Uruchamia się przystanek SKALNICOWA 04 obowiązujący jako krańcowy dla kursów skróconych linii 142 zlokalizowany w zatoce przy ulicy Skalnicowej za skrzyżowaniem z ul. Heliotropów (w kierunku ul. Trakt Lubelski).
Po co takie mnożenie przesiadek? Nie wystarczy, że ZTM czyha od lat na 514, i nie będzie dojazdu bez przesiadki w popularne rejony Ostrobramskiej i Trasy Ł.? Można by jednak zaakceptować kasację 514, ale przy wyraźnym wzroście częstotliwości 173 i 183.
Natomiast przy skróceniu 173 nie byłoby też dojazdu na popularną Grochowską bez przesiadki w Marysinie. Bo rozumiem, że w relacji Marysin - Grochów coś byś w zamian dał. No chyba że kazałbyś się ludziom przesiadać w Marysinie, by podjechali 520 do Okularowej i tam kolejna przesiadka w 143, 145. Tyle przesiadek na lokalny wręcz Grochów, groza.
W projekcie wawerskim 142 na odcinku Wiatraczna-Skalnicowa miało być co 10/15/15. Czekam niecierpliwie, by obejrzeć nowy rozkład jazdy.Krzysiek_S pisze: ↑28 maja 2020, 16:22Na odcinku Wiatraczna - Skalnicowa przez Wał i Skalnicową w jedną stronę dla obsługi Traktu Lubelskiego. Postój w zatoce na Skalnicowej,za Heliotropów.
Uruchomienie kursów skróconych linii 142
W celu poprawy obsługi ul. Trakt Lubelski od dnia 2.06.2020r. od początku kursowania uruchamia się kursy skrócone linii 142 na trasie:
WIATRACZNA – Grochowska – Płowiecka – Trakt Lubelski (powrót: Floriana – Błękitna – Widoczna) – Wał Miedzeszyński – Skalnicowa – SKALNICOWA (powrót: Skalnicowa)
Uruchamia się przystanek SKALNICOWA 04 obowiązujący jako krańcowy dla kursów skróconych linii 142 zlokalizowany w zatoce przy ulicy Skalnicowej za skrzyżowaniem z ul. Heliotropów (w kierunku ul. Trakt Lubelski).
-
- Posty: 5082
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Ale chyba będzie co 15 minut przynajmniej na razie i tylko w godzinach szczytu.Andrzej pisze: ↑28 maja 2020, 18:15W projekcie wawerskim 142 na odcinku Wiatraczna-Skalnicowa miało być co 10/15/15. Czekam niecierpliwie, by obejrzeć nowy rozkład jazdy.Krzysiek_S pisze: ↑28 maja 2020, 16:22Na odcinku Wiatraczna - Skalnicowa przez Wał i Skalnicową w jedną stronę dla obsługi Traktu Lubelskiego. Postój w zatoce na Skalnicowej,za Heliotropów.
Uruchomienie kursów skróconych linii 142
W celu poprawy obsługi ul. Trakt Lubelski od dnia 2.06.2020r. od początku kursowania uruchamia się kursy skrócone linii 142 na trasie:
WIATRACZNA – Grochowska – Płowiecka – Trakt Lubelski (powrót: Floriana – Błękitna – Widoczna) – Wał Miedzeszyński – Skalnicowa – SKALNICOWA (powrót: Skalnicowa)
Uruchamia się przystanek SKALNICOWA 04 obowiązujący jako krańcowy dla kursów skróconych linii 142 zlokalizowany w zatoce przy ulicy Skalnicowej za skrzyżowaniem z ul. Heliotropów (w kierunku ul. Trakt Lubelski).
-
- Posty: 2114
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Dzięki skracania linii mnoży się ilość aut np w śródmieściu. Ludzie są wygodnie widać to od 5 rano jak sznur aut sunie do centrum czy np w kierunku mokotowa. Kogo nie pytam to każdy mówi że nie chce się przesiadac dlatego jedzie autem.Andrzej pisze: ↑28 maja 2020, 18:12Po co takie mnożenie przesiadek? Nie wystarczy, że ZTM czyha od lat na 514, i nie będzie dojazdu bez przesiadki w popularne rejony Ostrobramskiej i Trasy Ł.? Można by jednak zaakceptować kasację 514, ale przy wyraźnym wzroście częstotliwości 173 i 183.
Natomiast przy skróceniu 173 nie byłoby też dojazdu na popularną Grochowską bez przesiadki w Marysinie. Bo rozumiem, że w relacji Marysin - Grochów coś byś w zamian dał. No chyba że kazałbyś się ludziom przesiadać w Marysinie, by podjechali 520 do Okularowej i tam kolejna przesiadka w 143, 145. Tyle przesiadek na lokalny wręcz Grochów, groza.
Ja osobiście uważam że 173 powinno jechać minimum do metra Stadion albo nawet przez Wisłę na Mariensztat .
-
- Posty: 5082
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Na 142 będą brygady 06, 07 i 08 ?. Jaka może być obsługa ?.