Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tam największy babol to zrobili projektanci nie tworząc przystanku na jezdni wjazdowej POW w kierunku Ursynowa.
W tej chwili najlepsze co by dało się zrobić (na poziomie dzielnicy) to utworzyć zawrotkę na Przyczółkowej gdzież pomiędzy POW a Branickiego, tak aby autobus mógł: zjechać z POW, skręcić w prawo, zatrzymać się na przystanku, podjechać kawałek na północ, zawrócić (ale odpowiednio wcześnie by nie pakował się w korek przed Branickiego) i potem wrócić do skrzyżowania, skręcając na POW w stronę Ursynowa.
W tej chwili najlepsze co by dało się zrobić (na poziomie dzielnicy) to utworzyć zawrotkę na Przyczółkowej gdzież pomiędzy POW a Branickiego, tak aby autobus mógł: zjechać z POW, skręcić w prawo, zatrzymać się na przystanku, podjechać kawałek na północ, zawrócić (ale odpowiednio wcześnie by nie pakował się w korek przed Branickiego) i potem wrócić do skrzyżowania, skręcając na POW w stronę Ursynowa.
I jak tam funkcjonowało 115 przez ulicę Potockich?
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Odgrzebuje temat bo w poniedziałek czeka nas komisja rozwoju w Wawrze z udziałem ZTM. Po dzisiejszej rozmowie z dwoma ważnymi osobami z samorządu Wawra pomysł ze skróceniem 521 ma jednak zwolenników. Raczej do Metra Stadion niż do Wiatracznej ale zawsze. Celowo nie podałem personaliów
Jakieś nowe pomysły ?.
Jakieś nowe pomysły ?.
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Są też za skróceniem 115 do PKP Gocławek, coś zrobić ze 319[ zwykła], kasacja 305. Omawialiśmy też linie 119, 142, 146 i 147 + wspomnienie o 213/219.
Linie przyspieszone na PKP Gocławek po otwarciu peronu pod wiaduktem itd.
Są też za stworzeniem nowego projektu ZTM na jesienni 2023. Bo obecnie wdrażany jest już mocno nieaktualny. Wtedy kolejne spotkanie.
Linie przyspieszone na PKP Gocławek po otwarciu peronu pod wiaduktem itd.
Są też za stworzeniem nowego projektu ZTM na jesienni 2023. Bo obecnie wdrażany jest już mocno nieaktualny. Wtedy kolejne spotkanie.
A gdzie na PKP Gocławek byłoby miejsce na pętlę?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Można zawrócić pod wiaduktem przez Kresową albo przez rondo przy Płowieckiej.
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Niestety trochę będzie trzeba podejść od nowej lokalizacji peronu. Pętla, a raczej peron przystankowy z zygzakiem na jezdni będzie na ulicy Korkowej po zjechaniu z Torowej. A trasa będzie taka Korkowa - Stepowa - Okularowa - Goździków lub Rezedowa - Torowa - Korkowa. Czy będzie jakiś przystanek na Rezedowej, czy tam Goździków bliżej peronu, to nie wiem.
Mają tam kończyć 115 i 215. Do tego dołączyłbym 402 i 520 na wiadukcie[ peron będzie pod]. Uruchomienie tuż po zakończeniu realizacji I etapu czyli odcinka Wschodni- Wawer. Czyli grudzień 2023, a raczej realnie wiosna 2024.
Co do Kresowej to nie da się za zachowaniem ruchu dwukierunkowego . O rondzie myślałem ale...
Mają tam kończyć 115 i 215. Do tego dołączyłbym 402 i 520 na wiadukcie[ peron będzie pod]. Uruchomienie tuż po zakończeniu realizacji I etapu czyli odcinka Wschodni- Wawer. Czyli grudzień 2023, a raczej realnie wiosna 2024.
Co do Kresowej to nie da się za zachowaniem ruchu dwukierunkowego . O rondzie myślałem ale...
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Odważny człowiek z Ciebie, skoro chcesz drugi front walki otwierać
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W sumie gdyby jechało na ten Stadion przez Waszyngtona, to chociaż kolejny ciąg miałby połączenie do M2.Krzysiek_S pisze: ↑24 maja 2023, 17:15Odgrzebuje temat bo w poniedziałek czeka nas komisja rozwoju w Wawrze z udziałem ZTM. Po dzisiejszej rozmowie z dwoma ważnymi osobami z samorządu Wawra pomysł ze skróceniem 521 ma jednak zwolenników. Raczej do Metra Stadion niż do Wiatracznej ale zawsze. Celowo nie podałem personaliów
Jakieś nowe pomysły ?.
A to nie jest oczywiste, że będzie jechać przez Waszyngtona?Autobus Czerwon pisze: ↑25 maja 2023, 8:43W sumie gdyby jechało na ten Stadion przez Waszyngtona, to chociaż kolejny ciąg miałby połączenie do M2.
Plusem jest łatwa przesiadka do tramwajów.
Niemniej ten ciąg to obecnie i tak aż jeden przystanek - Grenadierów. Ogólnie wydaje się to całkiem rozsądnym dealem - ale jeszcze zostają Szczęśliwice
Tam chyba bez ruszenia 157 się nie obędzie. Co 3 kurs przez Grójecką, jak kiedyś proponowałem? Można niby zrobić 12/18 na Białobrzeskiej a dalej jeśli kurs przez Grójecką byłby dłuższy o 2 minuty, to wyszłoby 10/10/10 (liczby przykładowe).
Niemniej ten ciąg to obecnie i tak aż jeden przystanek - Grenadierów. Ogólnie wydaje się to całkiem rozsądnym dealem - ale jeszcze zostają Szczęśliwice
Tam chyba bez ruszenia 157 się nie obędzie. Co 3 kurs przez Grójecką, jak kiedyś proponowałem? Można niby zrobić 12/18 na Białobrzeskiej a dalej jeśli kurs przez Grójecką byłby dłuższy o 2 minuty, to wyszłoby 10/10/10 (liczby przykładowe).
ŁK