Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
Nie wiem czy pamiętacie, ale ZTM zapowiedział (a właściwie pojawił się dokument o wstępnym zamiarze zorganizowaniu przetargu), że puści jakiś przetarg na przewozy na początku 2019 roku, więc coś dojdzie.
Dobra, nie o tym wątek. Przydałoby się przy okazji uciąć 521 do Wiatracznej, a za to, co 15 min po za szczytem. W razie awarii kolei(jak to było wczoraj), rozwiązanie 0,5 h nie jest dobre.
Dobra, nie o tym wątek. Przydałoby się przy okazji uciąć 521 do Wiatracznej, a za to, co 15 min po za szczytem. W razie awarii kolei(jak to było wczoraj), rozwiązanie 0,5 h nie jest dobre.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Przy podniesieniu częstotliwości 213 i 219 do 20 minut i koordynacji ich na Lucerny, odjazdy z PKP Radość będą w takcie 1-19 Muchy w 219 będą się autoindukować.
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
nie wczoraj TYLKO CODZIENNIEzxcvbnm pisze: ↑15 cze 2018, 23:04Nie wiem czy pamiętacie, ale ZTM zapowiedział (a właściwie pojawił się dokument o wstępnym zamiarze zorganizowaniu przetargu), że puści jakiś przetarg na przewozy na początku 2019 roku, więc coś dojdzie.
Dobra, nie o tym wątek. Przydałoby się przy okazji uciąć 521 do Wiatracznej, a za to, co 15 min po za szczytem. W razie awarii kolei(jak to było wczoraj), rozwiązanie 0,5 h nie jest dobre.
Skąd brygady i czy Otwock będzie chętny bulić za dubla SKMki?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Taaa. Zaraz wpadnie reserved i stwierdzi, że 521 jest bardzo potrzebne na Szczęśliwicach.
Otwock/Józefów nie ma autobusu do Wiatracznej, oprócz Minibusu, ale niektórzy chcieli by mieć możliwość jazdy pociągiem i autobusem na jednej karcie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Już sobie wyobraziłem takie duble na kazdej linii. Ten przegubowiec z Nowej Iwicznej, albo Zalesia:)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
W taki trybie rozumowania, to i 521 nie ma sensu. Przecież można pociągiem do Gocławka, a z Gocławka do Wiatracznej
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Jak ktoś koniecznie musi mieć ten autobus, to niech już sobie jeździ tym Minibusem. Za irracjonalne zachcianki trzeba niestety zapłacić troszeczkę więcej.
No może, mimo wszystko, zależy od chęci Otwocka i Józefowa. Jednak mimo wszystko, dobrze jest mieć linie autobusową, która zastępuje kolei w razie awarii.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Bardzo nie chcę dawać punktów za poglądy, ale to jest jakaś plaga z liniami autobusowymi wzdłuż torów które w razie czego mają zastępować kolej/metro/cokolwiek. Zastanówcie się porządnie jak coś takiego piszecie, bo we mnie coś wzbiera.
No właśnie. Koleją na Grochów się nie dojedzie. Na Płowieckiej jest też dobra przesiadka na Ostrobramską. Zarówno 521 jak i Mini Bus są popularne. To nie duble, a uzupełnienie kolei (obsługują też przystanki pomiędzy stacjami). Oczywiście 521 nie powinno kursować aż do Centrum. Można je rozbić na:
113 - Falenica - Wiatraczna
7xx - Otwock (lub Karczew) - Wiatraczna
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Z Otwocka do Wiatraka jedna linia już istnieje, i jakimś dziwnym cudem udaje jej się nie jechać wzdłuż kolei. Skoro 142 po nowemu ma kończyć w Falenicy, to równie dobrze może pojechać do Józefowa.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Właśnie sęk w tym, że 142 powinno jechać do Aleksandrowa i obsługiwać wschodnią Falenicę i Aleksandrów, gdzie zabudowa jest jednorodzinna, ale jest jej całkiem sporo.
Właściwie chodzi o to, aby nie pogarszać, bo w całej dzielnicy Wawer (z wyjątkiem Marysina i Anina/Międzylesia) jest źle.