Komunikacja miejska w Wawrze [II]
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Przypominam, że koncepcja ZTM z 2017 roku została zatwierdzona przez tych "złych radnych " i Zarząd Dzielnicy w 2018 roku. Koncepcja może być "średnia ", ale jakaś jest . Co daje i dała podstawę do dalszych działań. Patrz 142, dzielnica również pracuje nad dojazdem do PKP Gocławek[ projekt SOR]. Trwa to stosunkowo pomału ale ZTM zobowiązał się do realizacji założeń koncepcji. Jednak czas mija i Wawer swoim tempem zmienia się. Otwarcie mostu i trasy da kolejny poziom rozwoju tej części Warszawy. Według mnie to przyspieszy [ pod warunkiem uporania się z obecną sytuacją z panem w koronie i tego konsekwencjami] rozwój Wawra. Zagęszczenie zabudowy.
Kurcze ten pomysł z 521 daje do myślenia
Kurcze ten pomysł z 521 daje do myślenia
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Wydaje mi się że powinno się w końcu dojrzeć do wstawienia tym liniom całodziennej częstotliwości lepszej niź 30': 20' to powinno być minimum. Nawet za cenę, no nie wiem, skrócenia do Gocławia (w przypadku 146* i 147).bartoni722 pisze: ↑02 sie 2020, 10:37przykłady linii typu 142, 146 i 147 (na dwóch ostatnich szczyty rozciągnięte do prawie 22) pokazują że jednak się w te linie inwestuje
* przy czym i tak trzeba by było coś wymyślić na zastępstwo dla paru przystanków na Wale na zachód od Fieldorfa
Dlaczego mają nie być strona? Po coś się tych cholernych przedstawicieli mieszkańców wybiera.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To też prawda. Radni uwalili pierwsze reformy. Ciągle wspominam tą z 2010... Jakby wtedy dodano te brygady, to by one już tu zostały, a np. zakładano istnienie wtedy krótkich linii 213 i 215 do Aleksandrowa, zamiast 3 co 0,5 h. Tyle, że pierwsza miała być od strony Radości co 15 minut, druga od strony Falenicy co... 12 minut. Ale mądre łby taką propozycję wyrzucili do kosza. To mamy co mamy. Mogło być świetnie już 10 lat temu.
A radni jak radni, krzyczą tak jak im opcja polityczna zawieje. Całkiem niedawno był krzyk o to, że pociągi będą jeździć po modernizacji 120 km/h, a nie 80 km/h... Tyle, że 80 km/h wypada niekorzystniej pod względem hałasu (dłuższy dźwięk z niższym tonem), a przez tory i tak przejście będzie utrudnione z uwagi na możliwość postawienia niskich ekranów (1-1,5 m).
A radni jak radni, krzyczą tak jak im opcja polityczna zawieje. Całkiem niedawno był krzyk o to, że pociągi będą jeździć po modernizacji 120 km/h, a nie 80 km/h... Tyle, że 80 km/h wypada niekorzystniej pod względem hałasu (dłuższy dźwięk z niższym tonem), a przez tory i tak przejście będzie utrudnione z uwagi na możliwość postawienia niskich ekranów (1-1,5 m).
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A z jakiej paki? Dzielnica nie jest organizatorem ptz. Po coś się powołuje kompetentny i merytoryczny organ zatrudniający specjalistów, aby specjalistyczną robotę wykonywał bez ingerencji z zewnątrz.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Włączenie w sprawę radnych miejskich na pewno spowodowałoby, że byłoby śmieszniej, choć niekoniecznie lepiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No właśnie jak za dużo osób i polityki się miesza do zmian (tak jak do tych ostatnich) to wychodzi bez sensu.
Ostatnie dość pozytywne kompleksowe zmiany były po otwarciu M1 do końca na Bielanach, czy uporządkowanie dowozówek na Ursynowie, za wiele tam nikt nie namieszał i wyszło dobrze. Zresztą, te zmiany na Ursynowie były przecież dopiero kilkanaście lat po otwarciu metra w tej dzielnicy. Wcześniej np. pamiętam że dzielnica Ursynów upierała się przy jakiejś bezsensownej linii 306 wożącej powietrze po Cynamonowej co pół godziny.
Teraz w Wawrze najwyraźniej jest podobnie...
Ostatnie dość pozytywne kompleksowe zmiany były po otwarciu M1 do końca na Bielanach, czy uporządkowanie dowozówek na Ursynowie, za wiele tam nikt nie namieszał i wyszło dobrze. Zresztą, te zmiany na Ursynowie były przecież dopiero kilkanaście lat po otwarciu metra w tej dzielnicy. Wcześniej np. pamiętam że dzielnica Ursynów upierała się przy jakiejś bezsensownej linii 306 wożącej powietrze po Cynamonowej co pół godziny.
Teraz w Wawrze najwyraźniej jest podobnie...
Dokładnie, dobrze że przynajmniej np. MPWiK czy tego typu instytucje nie muszą robić konsultacji społecznych... "Z jakiego ujęcia wodę i o jakich parametrach chcesz otrzymywać ?"
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie do końca, przepisy ustawy ocenowej precyzują, jaki rodzaj przedsięwzięć wymaga konsultacji społecznych
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Organizatorem ptz jest miasto, a dzielnice są jego jednostkami pomocniczymi. Więc pomagają jak potrafią. QED.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zakres działania dzielnic określa paragraf 44 statutu m.st. Warszawy i nie ma tam słowa o transporcie zbiorowym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jutro 115 wraca na podstawową trasę, a zmienią się trasy 142, 161, 521, N22 w związku z przywróceniem do funkcjonowania E Patriotów.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 04 paź 2017, 10:39
Czy coś wiadomo czy jakaś nowa linia pojedzie Pow po otwarciu 22.12
Miało być 319, ale czy będzie już teraz w jakiejś formie to nie mam pojęcia, była dyskusja w innym wątku, ale bardziej na zasadzie luźnych pomysłów niż oficjalnych informacji:bielinski39 pisze: ↑15 gru 2020, 15:26Czy coś wiadomo czy jakaś nowa linia pojedzie Pow po otwarciu 22.12
viewtopic.php?f=36&t=10811&start=45
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Od 16 transmisja Komisji Rozwoju Rady Dzielnicy Wawer z udziałem ZTM. Trzeba wejść na stronę Wawra, zakładka Samorząd i dalej Sesja Rady Dzielnicy Live lub bezpośrednio ze strony głównej jak wejdzie się do zapowiedzi Komisji Rozwoju i tam będzie odwołanie do transmisji. 5 wpis od góry.
Zaproszeni z ZTM A.M, G. D i A. Z. Kto zna osoby z ZTM to pewnie rozszyfruje skróty i nazwisk i imion. Nie chce podawać bo RODO...
Zaproszeni z ZTM A.M, G. D i A. Z. Kto zna osoby z ZTM to pewnie rozszyfruje skróty i nazwisk i imion. Nie chce podawać bo RODO...