Jak ten Grochów jest taki WRĘCZ LOKALNY, to może niech dowozi do niego jakaś linia WRĘCZ LOKALNA, a nie coś z czasem przejazdu bliskim godziny?Andrzej pisze: ↑28 maja 2020, 18:12Po co takie mnożenie przesiadek? Nie wystarczy, że ZTM czyha od lat na 514, i nie będzie dojazdu bez przesiadki w popularne rejony Ostrobramskiej i Trasy Ł.? Można by jednak zaakceptować kasację 514, ale przy wyraźnym wzroście częstotliwości 173 i 183.
Natomiast przy skróceniu 173 nie byłoby też dojazdu na popularną Grochowską bez przesiadki w Marysinie. Bo rozumiem, że w relacji Marysin - Grochów coś byś w zamian dał. No chyba że kazałbyś się ludziom przesiadać w Marysinie, by podjechali 520 do Okularowej i tam kolejna przesiadka w 143, 145. Tyle przesiadek na lokalny wręcz Grochów, groza.
A popularne rejony Ostrobramskiej są tak popularne, że 514 jeździ co pół godziny.
Skrajnym absurdem natomiast jest, że cały ciąg Armii Krajowej, Niemcewicza i Korkowej nie ma normalnego dojazdu do żadnej stacji kolejowej.