Komunikacja na Trakcie Królewskim

Moderator: Wiliam

Pan Piotr
(XXXX)
Posty: 865
Rejestracja: 26 sie 2007, 18:42
Lokalizacja: Warszawski Uniwersytet Medyczny

Komunikacja na Trakcie Królewskim

Post autor: Pan Piotr » 12 maja 2013, 17:00

patryk148 pisze:wiem, że nie dotyczy to Mokotowa, ale:

111 Królewska - Marszałkowską - Al. Solidarności - trasą 171 - NOWE BEMOWO
144 Krakowskim Przedmieściem - Senatorską - Andersa - Nowolipkami - ... ESPERANTO
107 Mazowiecką - Pl. Piłsudskiego - Moliera/Wierzbową - Senatorską -po trasie 111 na ESPERANTO
128 bez zmian na MARIENSZTAT
127 Książęcą - Ludną - Solec - Dobrą - Wybrzeżem - Grodzką - Trasą WZ (powrót Nowym Zjazdem) - PL. BANKOWY
105 Krakowskim - Nowym Światem - Książęcą - Rozbrat do TORWARU

zmniejszenie zapotrzebowania na tabor na Muranowie (111), likwidacja skrętu w CENTRUM (dla 171 bo straszne korki tam są przez cały tydzień, pozostaje 520), odzyskanie brygad wielkopojemnych (około 4 z trasy 171 i 105, bo 1 dodatkowa na 127), powiązanie Powiśla z Pl. Bankowym i Pl. Zamkowym poprzez zapełnienie dotychczasowego przeciwpotoku (127), utrzymanie 128 na Powiśle za 105 (relację Dobra - Śródmieście Płn zapewni 127 dojeżdżające w drugim kierunku na Pl. Bankowy.

jedyną wadą jest brak połączenia Rozbrat z metrem oraz 2 zespołów na Górczewskiej (KONARSKIEGO i GÓRALSKA) z zespołem CENTRUM.
Nie wiedziałem, gdzie to wrzucić więc dałem tutaj.

1) Co do 107 to tabor chyba się średnio nadaje na obsługę odcinka 111, a przeguby na południowy odcinek trasy 107 też się nie nadają, więc :(

2) Po co linia co 4-5 minut na Torwar, w dodatku nie dowożąca do najbliższej stacji metra?

3) Likwidacja 171 też bez sensu, bo linia ma przyzwoite zapełnienie, a długie 111 by tylko przyniosło dodatkowe opóźnienia.

4) Proponowane 127 to już w ogóle tragedia, bo stałoby w jednym wielkim korku.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 cze 2013, 16:11

Czy nie powinno się przerzucić E-2 pomiędzy Traktem a Bankowym jak 222? Powinno być chyba szybciej, nawet gdy dojdzie dodatkowy przystanek przy Zamkowym. A na tym i tak by ta linia zyskała.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 10 cze 2013, 22:46

Ale stracisz wspólny przystanek z 111 na Bankowym na dojeździe do Uniwerku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 cze 2013, 23:27

Ale przez ten przystanek czeka się nie wiadomo ile na skręt z Solidarności, a potem jeszcze na durnej śluzie która niczemu już nie służy (o ile kiedykolwiek służyła).

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 cze 2013, 6:55

Jakoś na 111 problemu nigdy ze skrętem nie odczułem. Ale to było w czasach, kiedy nie zlikwidowano skrętu w lewo z Andersa. Śluza służy do separowania potoków z dwóch przystanków - za czasów przedmetrowych było tam przecież znacznie więcej kursów. A na Solidarności stoi się (nomen omen) solidarnie. Albo na oba kierunki albo w ogóle.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 cze 2013, 9:17

Skoro się okazało, że jednak dasie skręcić z Miodowej w Senatorską, to może by tak 128/175 przez pl. Zamkowy, co?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 cze 2013, 10:10

To się dawało od zawsze. I oporu przed tą zmianą nigdy nie rozumiałem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 cze 2013, 10:15

Od zawsze, ale z przerwami.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 cze 2013, 10:17

Powiem tak: od początku nowego Krakowskiego słyszałem różne mniej lub bardziej bzdurne tłumaczenia w sprawie przełożenia 175, ale o ograniczeniach infrastrukturalnych nigdy mowy nie było.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 cze 2013, 10:25

A o czym było?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 cze 2013, 11:33

pawcio pisze:Powiem tak: od początku nowego Krakowskiego słyszałem różne mniej lub bardziej bzdurne tłumaczenia w sprawie przełożenia 175, ale o ograniczeniach infrastrukturalnych nigdy mowy nie było.
A ja, owszem, słyszałem - kwestia "nierozjeżdżania" nawierzchni.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 cze 2013, 11:39

W jedną stronę?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 cze 2013, 11:44

W każdą ze stron.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 cze 2013, 11:46

Ale w jedną stronę jeżdżą.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 11 cze 2013, 11:48

Glonojad pisze:A ja, owszem, słyszałem - kwestia "nierozjeżdżania" nawierzchni.
To trzeba było nie dowalać tego potworka 518 ](*,)

ODPOWIEDZ