Komunikacja na Trakcie Królewskim

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14566
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 lis 2016, 17:59

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że obaj macie rację.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 22 cze 2017, 23:26

E-2 co 20 minut. Na co to komu?

reserved
Posty: 14566
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 23 cze 2017, 6:57

Najwytrwalszym przeciwnikom zwyklaków w celu ominięcia Spacerowej.

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 23 cze 2017, 12:23

TGM pisze:E-2 co 20 minut. Na co to komu?
Jako alibi, że nie zawieszamy na wakacje najbardziej lubianej linii autobusowej w mieście? Bo ja innego wyjaśnienia nie widzę.
Dobrze, że chociaż mi 116 nie pocięli.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27361
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 23 cze 2017, 14:35

TGM pisze:E-2. Na co to komu?
FTFY.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 08 mar 2018, 12:40

Skrócenie trasy 503 do krańca Bielańska i wydłużenie 222 do Konwiktorskiej przy okazji zamknięcia pl. Krasińskiego do remontu pachnie mi tym, że będzie to zmiana na stałe. W dodatku nie taka głupia, bo na Bonifraterskiej, a tym bardziej na Konwiktorskiej wystarczy moim zdaniem w miarę mocne 116 + jeszcze jakieś wspomaganie, ale nie silne 503 tylko właśnie 222. Może to być też związane z lokalizacją ładowarek do taboru elektrycznego - nie ma na nie zgody na Bielańskiej.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 mar 2018, 14:34

Dlaczego 518 dostaje przystanki MURANÓW i MURANOWSKA? Przecież można spokojnie je pominąć. Mamy tam równolegle tramwaje. Z tego co pamiętam 520 po przystanku METRO RATUSZ stawało dopiero przy Dw. Gdańskim.

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 mar 2018, 15:04

503 i 222 to chyba na stałe, co?

518 miało Muranowską, Muranów pewnie technicznie dostało.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

rudy
Posty: 1800
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 08 mar 2018, 16:46

A czy linie 116, 178, 222 będą się zatrzymywały w ZP Muranów na jakichś tymczasowych przystankach :?: W komunikacie nie widzę o tym mowy, ale może tak będzie :?:
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 08 mar 2018, 21:40

osa pisze:
08 mar 2018, 12:40
Skrócenie trasy 503 do krańca Bielańska i wydłużenie 222 do Konwiktorskiej przy okazji zamknięcia pl. Krasińskiego do remontu pachnie mi tym, że będzie to zmiana na stałe. W dodatku nie taka głupia, bo na Bonifraterskiej, a tym bardziej na Konwiktorskiej wystarczy moim zdaniem w miarę mocne 116 + jeszcze jakieś wspomaganie, ale nie silne 503 tylko właśnie 222. Może to być też związane z lokalizacją ładowarek do taboru elektrycznego - nie ma na nie zgody na Bielańskiej.
Mnie też to wygląda na kwestie ładowarek. Ale - z drugiej strony - 503 też ma być obsługiwane w przyszłości taborem elektrycznym, zatem ta Bielańska to chyba nie na dłużej niż półtora roku, dwa lata. Generalnie - jeśli rzeczywiście zrealizowany zostanie plan "zelektryfikowania" linii kursujących Traktem Królewskim, to konieczne będą kolejne, zapewne znacznie większe roszady i zmiany tras.

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 09 mar 2018, 15:32

Na ładowarkę przy Bielańskiej nie ma zgody, a na drugim końcu trasy 503 nie ma już pętli, gdzie by można ustawić takie urządzenie...

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 10 mar 2018, 13:10

Nawet jak po budowie POW Natolin Płn. wróci, to raczej nic to nie zmieni. 222 poradzi sobie z ładowarką tylko na Spartańskiej, a jeżdżenie w kółko z ładowarką tylko na Natolinie i dosyć daleko od którejkolwiek zajezdni to dosyć ryzykowny pomysł.

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 10 mar 2018, 18:49

Dlatego - jak już napisałem wyżej - jeśli linie kursujące po Trakcie Królewskim mają być kiedykolwiek "zelektryfikowane", to będzie to musiało oznaczać spore roszady, bo z tego punktu widzenia obecny układ tras raczej nie jest optymalny dla tego rodzaju taboru.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 mar 2018, 15:20

On w ogóle jest średnio optymalny., nie tylko z tego punktu widzenia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 07 cze 2021, 19:35

Tyle lat ględzenia o rozwoju KM, zwiększaniu dostępności itp, zwężaniu ulic w Śródmieściu, a dalej nie można zrobić przystanku obowiązującego w DS przy budynku BGK dla linii omijających NŚ.

ODPOWIEDZ