Komunikacja na Trakcie Królewskim
Moderator: Wiliam
No i z Wilanowa do Uniwersytetu 116 jedzie 31 minut a E-2 27. To nie robi sensu, jak mówiła moja nauczycielka angielskiego...
Bo teraz masz po jednym punkcie koordynacyjnym w każdym kierunku więc jest łatwiej jeśli tylko korki na oddzielnych fragmentach trasy tego nie popsują.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pewnych rzeczy nie dostrzegacie. To co napiszę brzmi absurdalnie, ale na prawdę niewielka zmiana może powodować bardzo duże komplikacje.
Weźmy skrzyżowanie przy Uniwersusie. Przystanki blisko skrzyżowania, co się chwali. Po przejechaniu skrzyżowania podjeżdżają na przystanek w kierunku Wilanowa dwa autobusy, co nie jest rzadkim przypadkiem. Przy likwidacji E-2 i podwojeniu 116 by było częstsze. W tym momencie dla tego ciągu zmienia się światło na czerwone i zapala zielone dla skrętu Spacerowa Belwederska. A tam pięćsetki. Też dwie, bo przy takich częstotliwościach to norma. I co się dzieje na skrzyżowaniu, na tym ciągu? Ile na zielonym pojazdów przejedzie? I dokąd sięga korek na Spacerowej?
Weźmy skrzyżowanie przy Uniwersusie. Przystanki blisko skrzyżowania, co się chwali. Po przejechaniu skrzyżowania podjeżdżają na przystanek w kierunku Wilanowa dwa autobusy, co nie jest rzadkim przypadkiem. Przy likwidacji E-2 i podwojeniu 116 by było częstsze. W tym momencie dla tego ciągu zmienia się światło na czerwone i zapala zielone dla skrętu Spacerowa Belwederska. A tam pięćsetki. Też dwie, bo przy takich częstotliwościach to norma. I co się dzieje na skrzyżowaniu, na tym ciągu? Ile na zielonym pojazdów przejedzie? I dokąd sięga korek na Spacerowej?
Moim zdaniem jedyną rzeczą, jaką powinno się zrobić przy E-2, to skasować Dolną.
I to robi taką wielką różnicę, że raz na 10 minut przejedzie sobie E-2 bez zatrzymania?TGM pisze: Weźmy skrzyżowanie przy Uniwersusie. Przystanki blisko skrzyżowania, co się chwali. Po przejechaniu skrzyżowania podjeżdżają na przystanek w kierunku Wilanowa dwa autobusy, co nie jest rzadkim przypadkiem. Przy likwidacji E-2 i podwojeniu 116 by było częstsze. W tym momencie dla tego ciągu zmienia się światło na czerwone i zapala zielone dla skrętu Spacerowa Belwederska. A tam pięćsetki. Też dwie, bo przy takich częstotliwościach to norma. I co się dzieje na skrzyżowaniu, na tym ciągu? Ile na zielonym pojazdów przejedzie? I dokąd sięga korek na Spacerowej?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Bardzo dobry post, tylko ostatnie słowo jest niepotrzebne.reserved pisze:Moim zdaniem jedyną rzeczą, jaką powinno się zrobić przy E-2, to skasować Dolną.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Serio uważasz, że mieszkańcy dalekich dzielnic powinni się wlec do centrum autobusem zwyklakiem zatrzymującym się na każdym przystanku?
Powinni jechać szybkim ekspresem omijającym tylko Dolną na wypadek, gdyby ktoś potrzebował się przesiąść na górę.reserved pisze:Serio uważasz, że mieszkańcy dalekich dzielnic powinni się wlec do centrum autobusem zwyklakiem zatrzymującym się na każdym przystanku?
ŁK
Dlaczego tylko Dolną? Przecież na tym polega ekspres, że ma dużo przystanków w strefie mieszkaniowej daleko od centrum, a potem dopiero przystanki w centrum lub przy dużych węzłach przesiadkowych.
Dlaczego podstawowy autobus ma być wyłącznie do centrum? Zresztą de Gaulle'a to centrum tak średnio.
Różnica czasu przejazdu to 4 min. 2,5 min z tego odzyskujesz na podwojeniu częstotliwości.
Oczywiście mówimy o przypadku, gdy E-2 nie sprawdzi się na bliskiej Woli.
Różnica czasu przejazdu to 4 min. 2,5 min z tego odzyskujesz na podwojeniu częstotliwości.
Oczywiście mówimy o przypadku, gdy E-2 nie sprawdzi się na bliskiej Woli.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6925
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Ani centrum nie jest wyłącznym obszarem docelowym, ani strefa mieszkaniowa nie znajduje się wyłącznie daleko od centrum. Pomijając już fakt, że strefa mieszkaniowa wcale nie jest wyłącznie strefą mieszkaniową.reserved pisze:Dlaczego tylko Dolną? Przecież na tym polega ekspres, że ma dużo przystanków w strefie mieszkaniowej daleko od centrum, a potem dopiero przystanki w centrum lub przy dużych węzłach przesiadkowych.
Na ciągu Sobieskiego mamy albo gęsto zabudowaną strefę (z przewagą mieszkaniówki), albo ciągi poprzeczne ze zbiorkomem. Tu ciężko jakiekolwiek przystanki kasować. E2 na południe od palmy omija cztery przystanki, z czego trzy przy "autobusowych" ciągach poprzecznych...
Jaki poprzeczny ciąg autobusowy mamy przy Bagateli lub Kostrzewskiego?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Warto pomyśleć o wzmocnieniu 116 na odcinku Wilanów - Foksal także w weekendy. Przy Dolnej w kierunku Centrum w weekendy nie ma gdzie palca wcisnąć. Na północnym odcinku też jest problem, choć mniejszy gdzieś tak do placu Wilsona. Dlaczego więc E-2 jeździ tylko w dni powszednie?
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
- Lokalizacja: Mokotów
E-2 jako linia ekspresowa nie powinna zatrzymywać się na każdym napotkanym przystanku wzdłuż Sobieskiego. Spokojnie mogłaby zniknąć z Truskawieckiej i Czarnomorskiej.