Zmiany od czerwca 2020

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 26043
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Re: Zmiany od czerwca 2020

Post autor: ashir » 27 cze 2020, 9:20

Flash8222 pisze:
23 cze 2020, 16:13
Nie, Grodzio będzie na 727 i żeby było ciekawiej to na skróconej trasie do Szkolnej w Piasecznie. Do Warszawy w ogóle nie dojedzie.
To dlaczego w wykazie jest Woronicza na solówki? Nie ma to jak rozpowszechnianie niesprawdzonych informacji, najpierw miała być Arriva, później Grodzio, a okazuję się, że chyba jednak MZA. :D

michael112
Posty: 1631
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 27 cze 2020, 11:30

Flash8222 pisze:
24 cze 2020, 9:50
michael112 pisze:
23 cze 2020, 21:34
Ciekaw jestem czy skrócenie pociągnie za sobą poprawienie częstotliwości albo lepszą częstotliwość w kursach wariantowych do Bąkówki czy cm. płd?
I czy wróci 709 do PKP Piaseczno, bo to chyba by ułatwiło przesiadki.
Przy dwóch brygadach w DP i jednej w DS? Obecny burmistrz Piaseczna nie jest zainteresowany powrotem pod dworzec kolejowy.
Oglądałem nowy rozkład i na pierwszy rzut oka mam wrażenie że jest jeszcze rzadziej niż przed skróceniem. M.in. w ogóle nie zauważono że istnieje coś takiego jak godziny szczytu.
No sorry, ale dla pasażera jedyną rozsądną zaletą zamiany połączenia bezpośredniego na przesiadkowe jest poprawienie częstotliwości, a nie jeszcze jej pogorszenie. Tak mamy zachęcać pasażerów do przesiadek? Czy to ma ręce i nogi?

Flash8222
Posty: 6454
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 28 cze 2020, 21:46

ashir pisze:
27 cze 2020, 9:20
Flash8222 pisze:
23 cze 2020, 16:13
Nie, Grodzio będzie na 727 i żeby było ciekawiej to na skróconej trasie do Szkolnej w Piasecznie. Do Warszawy w ogóle nie dojedzie.
To dlaczego w wykazie jest Woronicza na solówki? Nie ma to jak rozpowszechnianie niesprawdzonych informacji, najpierw miała być Arriva, później Grodzio, a okazuję się, że chyba jednak MZA. :D
Wysłałem Tobie zdjęcie które tutaj publikuję, nawet nic nie odpisałeś mi. WIelki Ashir nie miał racji i nawet nie potrafił przyznać się do błędu.
Załączniki
received_356485121983538.jpeg

ashir
Posty: 26043
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 cze 2020, 22:43

Zastanawiałem się czy Tobie odpisać, ale stwierdziłem, że nie ma sensu pisania kolejnych wywodów i w ogóle tracenia czasu. To co przesłałeś ma datę od 1.07 czy to są dane aktualne tego nie wiem, natomiast w międzyczasie ZTM zmienił zdanie i skrócenie trasy 727 będzie już od jutra, od 29.06. Na jutro w wyprawkach dla R-1 "Woronicza" jest wpisane 1 i 2/727 na solówki. Czas pracy 3:45 - 13:31 - 0:37 oraz 3:52 - 13:51 - 23:05 i do tych brygad zostali przypisani kierowcy. Wyprawki są z piątku czy to jest wersja aktualna i ostateczna tego nie wiem, natomiast średnio mnie to obchodzi. Może tylko na te 2 dni MZA dostało te brygady. Do żadnego błędu się nie muszę przyznawać, bo to nie ja ustalam obsługę i nie ja publikuję dokumenty. Zresztą do prawdziwości tych danych też ostrożnie podchodzę. ;)

ashir
Posty: 26043
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 cze 2020, 6:50

Flash8222 pisze:
28 cze 2020, 21:46
ashir pisze:
27 cze 2020, 9:20
To dlaczego w wykazie jest Woronicza na solówki? Nie ma to jak rozpowszechnianie niesprawdzonych informacji, najpierw miała być Arriva, później Grodzio, a okazuję się, że chyba jednak MZA. :D
Wysłałem Tobie zdjęcie które tutaj publikuję, nawet nic nie odpisałeś mi. WIelki Ashir nie miał racji i nawet nie potrafił przyznać się do błędu.
Na 727 jeździ 1202 i 1209...

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 413
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線、志木駅

Post autor: TranslatorPS » 29 cze 2020, 11:56

Krótko mówiąc Panowie, najprościej będzie poczekać do środy i zobaczyć, czy czasem obydwaj nie macie racji, zamiast rozbijać się nawzajem. @ashir, w poście z 27.06. mogłeś się jednak był powstrzymać od zarzutów.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 118 > 119-08, 3.09.2017
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Budapest BPO-424 > 85/F17, 14.09.2017
Ostatni pod banderą ZTM: 2152+2151 > 8/24, 16.08.2019

ashir
Posty: 26043
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 cze 2020, 14:37

To nie były zarzuty. Jeśli już jakieś można mieć to do ZTMu, że sam nie może się zdecydować, kiedy wprowadzić zmiany.

wincenty
Posty: 814
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 29 cze 2020, 18:01

Flash8222 pisze:
28 cze 2020, 21:46
ashir pisze:
27 cze 2020, 9:20
To dlaczego w wykazie jest Woronicza na solówki? Nie ma to jak rozpowszechnianie niesprawdzonych informacji, najpierw miała być Arriva, później Grodzio, a okazuję się, że chyba jednak MZA. :D
WIelki Ashir nie miał racji i nawet nie potrafił przyznać się do błędu.
Chyba wychodzą u kogoś kompleksiki... jeszcze Większy (a może z większym...) Flash za każdym razem przyznaje się do błędu... to jak to było Flash, elektryków na Stalowej nie będzie, bo infrastruktura za słaba i stalowe elektryki pójdą na Woronicza za 88xx?
Przyznania się do błędu jeszcze nie widziałem :D

Flash8222
Posty: 6454
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 cze 2020, 22:04

Cóż, Stoen wciąż nie zrobił przyłącza energetycznego ale miasto poradziło sobie całkiem nieźle z tym problemem. MZA dostało prąd od Metra. Gdyby nie metro to byłby ładny blamaż ze strony miasta oraz MZA. Ale to chyba zły temat na to.

Łukasz
Posty: 7922
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 cze 2020, 22:12

A miasto wcześniej nie wiedziało, że można wziąć prąd od metra?
ŁK

Flash8222
Posty: 6454
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 29 cze 2020, 22:37

Nie mnie o to pytaj.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24810
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 cze 2020, 12:12

Dwie różne firmy, obrót energią elektryczną - nie znam szczegółów, ale może być bardziej skomplikowane, niż się wydaje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Krzysiek_S
Posty: 4903
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 30 cze 2020, 14:01

Na ZS7 - Ostrobramska , czy coś innego ?.
Osobiście bym wzmocnił nieco 702 zważywszy na obecne limity oraz frekwencje w godzinach szczytu ale pewnie nie ma co liczyć :)

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 393
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: WARSZAWA SM 18 LNG MZA

Post autor: Solaris » 30 cze 2020, 14:59

Glonojad pisze:
30 cze 2020, 12:12
Dwie różne firmy, obrót energią elektryczną - nie znam szczegółów, ale może być bardziej skomplikowane, niż się wydaje.
Niekoniecznie musi być skomplikowane. Jeżeli gdzieś blisko zajezdni metro ma rozdzielnię średniego napięcia o odpowiedniej mocy, to robisz przyłącze z osobnym licznikiem. Reszta to kwestia tylko odpowiednio skonstruowanych umów, a do tego mają prawników. Chyba, że jest jakiś ustawowo prawny zakaz handlowania energią, między spółkami będącymi we władaniu skarbu miasta.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17284
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 cze 2020, 19:50

ashir pisze:
28 cze 2020, 22:43
Zastanawiałem się czy Tobie odpisać, ale stwierdziłem, że nie ma sensu pisania kolejnych wywodów i w ogóle tracenia czasu. To co przesłałeś ma datę od 1.07 czy to są dane aktualne tego nie wiem, natomiast w międzyczasie ZTM zmienił zdanie i skrócenie trasy 727 będzie już od jutra, od 29.06. Na jutro w wyprawkach dla R-1 "Woronicza" jest wpisane 1 i 2/727 na solówki. Czas pracy 3:45 - 13:31 - 0:37 oraz 3:52 - 13:51 - 23:05 i do tych brygad zostali przypisani kierowcy. Wyprawki są z piątku czy to jest wersja aktualna i ostateczna tego nie wiem, natomiast średnio mnie to obchodzi. Może tylko na te 2 dni MZA dostało te brygady. Do żadnego błędu się nie muszę przyznawać, bo to nie ja ustalam obsługę i nie ja publikuję dokumenty. Zresztą do prawdziwości tych danych też ostrożnie podchodzę. ;)
Woronicza na 727 jest także po 1.07. Tak więc, no...

ODPOWIEDZ