Zmiany obsługowe - maj 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

wincenty
Posty: 1309
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 01 maja 2021, 18:25

Jurand pisze:
01 maja 2021, 17:08
wincenty pisze:
01 maja 2021, 16:39
Dziwi jednak mocno powrót diesli na E-2, skoro docelowo wszystko, co porusza się TK ma być elektryczne... Na takim Nowym Świecie będzie to jedyna, obok 518, która zapewne stanie się zaraz elektryczna (jeden elektryk przejeździł już na tym cały dzień, stąd mniemam, że ładowarka na Nowodworach już działa) dzienna linia ze spalinowymi autobusami.
102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
No i zostaje jeszcze 106, ale tych linii bez kolejnych dostaw elektryków (tym razem solówek zapewne), ciężko będzie obsłużyć taborem elektrycznym.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 maja 2021, 18:49

Przetarg na elektryki 12m pewnie będzie. Tylko pytanie kiedy. Napewno z terminem dostawy nie wcześniej niż 2023. Ale to nie dyskusja na ten wątek :)
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 01 maja 2021, 19:48

wincenty pisze:
01 maja 2021, 18:25
Jurand pisze:
01 maja 2021, 17:08

102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
No i zostaje jeszcze 106, ale tych linii bez kolejnych dostaw elektryków (tym razem solówek zapewne), ciężko będzie obsłużyć taborem elektrycznym.
Widocznie dobijanie wzkm szarpaków na calkach 106 ZTMowi nie przeszkadza, a gazowce jeżdżą na liniach peryferyjnych 🤔

wincenty
Posty: 1309
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 04 maja 2021, 7:01

Na co przeszły mercedesy z mobilisu zdjęte że 131 w DP?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 04 maja 2021, 7:15

wincenty pisze:
01 maja 2021, 18:25
No i zostaje jeszcze 106, ale tych linii bez kolejnych dostaw elektryków (tym razem solówek zapewne), ciężko będzie obsłużyć taborem elektrycznym.
Na upartego będzie się to dało zrobić obecnym taborem po zbudowaniu ładowarki na chociaż jednej z pętli tej linii, tylko że pozostaje jeszcze kwestia dostosowania pantografów.

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 04 maja 2021, 9:52

wincenty pisze:
04 maja 2021, 7:01
Na co przeszły mercedesy z mobilisu zdjęte że 131 w DP?
Od 13 lutego Mob zamiast 3 brygad 131 w DP ma m.in. 2 brygady na 185. Teraz w DŚ przeszli z 184 na 131 zachowując plan brygadowy na przeguby.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

man1956
Posty: 1527
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 04 maja 2021, 9:53

A co z elektrykami na 251? Miały być od 4 maja - i nic.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8265
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 maja 2021, 12:11

Ładowarka w K-J chyba jednak nie wystartowała...

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 05 maja 2021, 20:13

Jurand pisze:
01 maja 2021, 17:08

102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
Oprócz gazowców z ITSu są jeszcze hybrydy z Mobilisu, które o dziwo zostały zdjęte ze 102.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 05 maja 2021, 20:47

MJ pisze:
05 maja 2021, 20:13
Jurand pisze:
01 maja 2021, 17:08

102
Nawet jeśli jest plan skrócić 102, to chociażby do tego czasu można by było dac wozy CNG.
Zamiana 102/152 Arriva/ITS, ten sam bilans brygadowy.
Chyba że ZTM planuje na 102 i 117 zagospodarować nowe Su12 CNG?
Oprócz gazowców z ITSu są jeszcze hybrydy z Mobilisu, które o dziwo zostały zdjęte ze 102.
Wcześniej te hybrydy były też na 118, ustąpiły miejsca wozom ITSu.

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 11 maja 2021, 9:48

MZA na swoim FB chwali się tym, że rozpoczynają się testy ładowarki w Konstancinie-Jeziornie dla linii 251. Jeżeli wszystko się uda, to od najbliższej soboty (15.05) będzie tam 6 brygad.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 11 maja 2021, 10:41

Od wczoraj zniknął z rozkładu 518 przystanek na pętli Nowodwory po 5 miesiącach od zawieszenia.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 maja 2021, 10:47

karmat pisze:
11 maja 2021, 10:41
Od wczoraj zniknął z rozkładu 518 przystanek na pętli Nowodwory po 5 miesiącach od zawieszenia.
Bo w takim tempie ZTM działa. :roll:

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 12 maja 2021, 13:26

Coś słabo idzie elektryfikacja linii na Trakcie Królewskim patrząc na wypisówki z ostatnich trzech dni.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

man1956
Posty: 1527
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 maja 2021, 13:44

Czy w związku z elektryfikacją 251 jest jakoś plan na zagospodarowanie Solbusów, jeżdżących dotychczas na tej linii?

Zablokowany