Czasy przejazdu - 2020-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Niewielka zmiana w czasie przejazdu 167 od 8.05.
Budexpo 02 - Bartycka 05 - 3 minuty zamiast od 6 do 21 są od 7 do 22.
Budexpo 02 - Bartycka 05 - 3 minuty zamiast od 6 do 21 są od 7 do 22.
Fajne są nocne czasy na 105 i 190. Szczególnie Dw. Wileński i Park Praski w jednej minucie. Czy w busmanie po północy automatycznie rozkłady przechodzą w system nocny (MRD i Karolkowa w 1 minucie, a potem Kasprzaka i Ordona są/były na nockach).
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Właściwie z jakiej okazji pojawiły się te nocne kursy 105?
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Noc Muzeów. A czas faktycznie smakowity, w końcu przestaną narzekać że trzeba się snuć. 14 minut z Daszyniaka do Szobera, dobre!
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Popatrz na Górczewską. Z Ratusza na Bemowie do Okopowej 190 ma dotrzeć w 11 minut.bartoni722 pisze: ↑14 maja 2021, 10:06Noc Muzeów. A czas faktycznie smakowity, w końcu przestaną narzekać że trzeba się snuć. 14 minut z Daszyniaka do Szobera, dobre!
- TranslatorPS
- Posty: 625
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
To zależy tylko i wyłącznie od tego jak zostaną zdefinowane poszczególne pory pionowe. Producenci programu zalecają, żeby ustalić porę podstawową która obowiązuje automatycznie cały dzień i na to nakładać poszczególne okresy w trakcie dnia. Może być tak, że ZTM zdefinował owszem porę podstawową ("porę zwykłą"), natomiast poszczególne okresy dzienne się kończą o północy, ale w to wątpię po tym, ile się bawiłem z N36 kilka lat temu. Prędzej albo są wyjątki w czasach przejazdu, albo Organizator stworzył kilka "przejazdów" dla tego samego odcinka z różnymi parametrami czasowymi i stosuje różne przejazdy zależnie od linii... nie wiem co jest gorsze w sumie.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
105 wygląda jak połączenie linii nocnej z dzienną z wyborem krótszego czasu. Np. Połczyńska-P+R - Ciepłownia to 0 minut dla dziennego, a 1 dla nocnego. Jest 0. Potem Ciepłownia-Tkaczy - 2 dla dziennego, 1 dla nocnego - jest 1.
Chociaż z drugiej strony 190. Bemowo-Ratusz - Konarskiego. Dzienny - 2, nocny - 1, a mamy 0. Tak jak wtedy, kiedy rozkład nie ma wpisanego czasu między przystankami. Mamy 2 minuty do 0:59, a od 1 już 0. Pewnie dlatego, że zdarzają się kursy zjazdowe po północy, ale po pierwszej dla dziennych już nie.
Chociaż z drugiej strony 190. Bemowo-Ratusz - Konarskiego. Dzienny - 2, nocny - 1, a mamy 0. Tak jak wtedy, kiedy rozkład nie ma wpisanego czasu między przystankami. Mamy 2 minuty do 0:59, a od 1 już 0. Pewnie dlatego, że zdarzają się kursy zjazdowe po północy, ale po pierwszej dla dziennych już nie.
Albo czegoś nie widzę, albo nocne kursy 190 mają łącznie o 4 minuty krótszy czas niż te po 19. Nie wyglada to jak jakiś dramat.
Edit: w drugą stronę faktycznie jest o 12 mniej.
Edit: w drugą stronę faktycznie jest o 12 mniej.
ŁK
Kłopot w tym, że wszystkie przystanki, które dotąd obowiązywały jako stałe, dalej są stałe. Więc czas zerżnięty z nocników, które mają większość na żądanie to jednak przesada.
Ok, wszyscy płakali przed piątkiem, a czy ktoś wie jak wyszło w praniu? Kierowcy dawali radę, czy byli poopóźniani godzinami?
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zescreenowałem mapkę 105 i 190 o 2:20. Teraz porównuję brygady z czasami i tak: na 190 o tej porze problemu nie było, odchyłki 3-4 minuty, za to na 105 jedna brygada 13 minut opóźniona przy Tkaczy a ta z tyłu przy PKP Kasprzaka na -3. Mała próbka, szkoda że późno wpadłem na ten pomysł ale pokazuje że jednak aż takiego dramatu nie było.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem przyjemność skorzystac dzisiaj z mojej lokalnej wiejskiej linii 707. Obecnie rozkład to fikcja. Trwa remont w Kolonii Lesznowola i w szczytach (2 brygady) poza (1) jeżdżą jak chcą. Rozmawiałem z kierowcą że zmiany B, to mówi że jak zacznie pracę to już jest na minusie a zaczyna coś w okolicach 13:30 to na swoje wychodzi dopiero na ostatni kurs czyli 23:30. A tak to brygady mają średnio - 60, minus 75 min. Na prawdę nie ma kto tym odpowiednio posterować? Temu samu kierowcy ostatnio kazano 2 razy zrobić PT że względu na tą sytuację, że przez 4h nie było autobusu do Piaseczna. To nie jest częsta linia, co 1h więc brak autobusu i możliwości wydostania się staje się niemożliwe a nie każdy znaub korzysta np z Realbusa
Nie wiem czy jakiekolwiek sterowanie coś da. Moja dziewczyna pracuje w Jankach i jej koleżanka z Piaseczna ponad godzinę jechała samochodem i to na 10.
Jedyne co by pomogło to dodatkowy autobus i jakieś absurdalne postoje wyrównawcze.
Jedyne co by pomogło to dodatkowy autobus i jakieś absurdalne postoje wyrównawcze.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.