Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
ashir
- Posty: 19643
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 mar 2023, 15:03
Nie wiele można poprawić i czy na liniach typu 22 czy 25 priorytetem musi być niska podłoga?
-
Łukasz
- Posty: 11622
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 27 mar 2023, 15:17
Skoro to linie dla tych, co nie mogą się przesiąść, a to głównie starsi ludzie, to chyba tak
ŁK
-
pawcio
- Posty: 24720
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 mar 2023, 15:46
ashir pisze: ↑27 mar 2023, 15:03
Nie wiele można poprawić i czy na liniach typu 22 czy 25 priorytetem musi być niska podłoga?
Chwilowo obowiązuje dogmat 50% całek niskich.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
fraktal
- Posty: 5436
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 27 mar 2023, 18:24
ashir pisze: ↑27 mar 2023, 15:03
Nie wiele można poprawić i czy na liniach typu 22 czy 25 priorytetem musi być niska podłoga?
W tramwajach odnoszę wrażenie, że w ogóle nie ma priorytetu niskiej podłogi. Jeszcze nie tak dawno 105tki radośnie jeździły po brygadach planowo niskopodłogowych i długo nie było na to rady.
-
ashir
- Posty: 19643
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 mar 2023, 18:53
fraktal pisze: ↑27 mar 2023, 18:24
ashir pisze: ↑27 mar 2023, 15:03
Nie wiele można poprawić i czy na liniach typu 22 czy 25 priorytetem musi być niska podłoga?
W tramwajach odnoszę wrażenie, że w ogóle nie ma priorytetu niskiej podłogi. Jeszcze nie tak dawno 105tki radośnie jeździły po brygadach planowo niskopodłogowych i długo nie było na to rady.
Były to jednak wyjątki, a nie reguła i chyba głównie dotyczyły zakładu R-1.
Łukasz pisze: ↑27 mar 2023, 15:17
Skoro to linie dla tych, co nie mogą się przesiąść, a to głównie starsi ludzie, to chyba tak
Priorytetem powinno być jednak najpierw 100% niskiej podłogi w weekendy, a zostało już tylko 7 brygad.
-
Georg
- Posty: 6202
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 27 mar 2023, 19:17
pawcio pisze: ↑27 mar 2023, 15:46
ashir pisze: ↑27 mar 2023, 15:03
Nie wiele można poprawić i czy na liniach typu 22 czy 25 priorytetem musi być niska podłoga?
Chwilowo obowiązuje dogmat 50% całek niskich.
Są chyba wyjątki. Na 27 na 7 c są 2 niskie. Ale to pewnie ze względu na to, że gdzieś trzeba upchnąć solówki. To chyba jest jedyna linia na jeden wagon.
-
fraktal
- Posty: 5436
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 27 mar 2023, 19:19
ashir pisze: ↑27 mar 2023, 18:53
fraktal pisze: ↑27 mar 2023, 18:24
W tramwajach odnoszę wrażenie, że w ogóle nie ma priorytetu niskiej podłogi. Jeszcze nie tak dawno 105tki radośnie jeździły po brygadach planowo niskopodłogowych i długo nie było na to rady.
Były to jednak wyjątki, a nie reguła i chyba głównie dotyczyły zakładu R-1.[
Oraz R-3 no i sporadycznie R-2. I jak na wyjątki, spotykałem je na mieście nader często, jak na kogoś, kto jeździ tramwajami od czasu do czasu.
-
pawcio
- Posty: 24720
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 mar 2023, 20:52
W zeszłe wakacje była tego plaga. Teraz już się to nie powinno zdarzać, szczególnie że dostawy Hyundaiów i przesunięcia niskich idą szybciej niż korekty planu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
ashir
- Posty: 19643
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 27 mar 2023, 21:13
Georg pisze: ↑27 mar 2023, 19:17
pawcio pisze: ↑27 mar 2023, 15:46
Chwilowo obowiązuje dogmat 50% całek niskich.
Są chyba wyjątki. Na 27 na 7 c są 2 niskie. Ale to pewnie ze względu na to, że gdzieś trzeba upchnąć solówki. To chyba jest jedyna linia na jeden wagon.
Oraz na
28 w weekendy.
-
Łukasz
- Posty: 11622
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 27 mar 2023, 22:15
ashir pisze:Priorytetem powinno być jednak najpierw 100% niskiej podłogi w weekendy, a zostało już tylko 7 brygad.
I z czego to wynika? No bo nie z braku wozów.
ŁK
-
pawcio
- Posty: 24720
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 mar 2023, 22:24
Solo są dla ZTM tańsze niż Swingi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
beni
- Posty: 2347
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 12 kwie 2023, 7:10
pawcio pisze: ↑25 mar 2023, 23:19
Bywalec pisze: ↑25 mar 2023, 21:27
Co więcej - linia 9, brygada 2. Planowo wysoka podłoga a też ma kurs wariantowy. Wprawdzie jeden w skali dnia ale jednak.
O! Babol. Podziękował.
I zmienione 2 brygada zjeżdża wcześniej zaś 24 kursuje dłużej.
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
-
beni
- Posty: 2347
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 12 kwie 2023, 7:11
pawcio pisze: ↑27 mar 2023, 12:46
Nic dziś nie dotarło, bo od rana już jeździ. Wszystko było w zeszłym tygodniu.
To że masz tydzień wcześniej wykaz zmian nie znaczy że inni też mają.
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
-
beni
- Posty: 2347
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 12 kwie 2023, 7:14
pawcio pisze: ↑27 mar 2023, 15:46
ashir pisze: ↑27 mar 2023, 15:03
Nie wiele można poprawić i czy na liniach typu 22 czy 25 priorytetem musi być niska podłoga?
Chwilowo obowiązuje dogmat 50% całek niskich.
Warszawa bogata według planu prawie 100 wozów niskich w rezerwie. Spoko.
Karierowicze mają się dobrze w firmie która sama promuje kierowników nieudaczników i pozwala im zatrudniać nieudaczników życiowych..... przez to jest jak jest.
-
Georg
- Posty: 6202
- Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: Georg » 27 kwie 2023, 18:26
Mam pytanie do rozkładu 26. Z Wiatracznej częstotliwość szczytowa kończy się przed 18. Jednocześnie kurs zjazdowy na Żoliborz (czyli jadący po całej trasie) jest w rozkładzie 3 minuty po poprzednim. Czy to jest podyktowane jakąś koordynacją, że nie można jeszcze pociągnąć tych 8 minut do 18:15, zamiast ścinać rozkład.