Czy przypadku MZA nie jest tak, że przewoźnikowi temu, a przy okazji też miastu częste przetargi na nowy tabor są potrzebne budowania pozytywnego wizerunku? Kiedyś spotkałem się z teorią, że ogłoszenie jednego dużego przetargu nie powoduje tak mocnego skoku pozytywnego PR-u, jak ogłaszanie co rok-dwa lata kilku drobnych, bo o jednym dużym za jakiś czas się zapomni, a kilka małych powoduje, że co jakiś czas słychać zarówno o firmie, jak i o tym, iż odmładzanie taboru postępuje.
Zmiany od maja 2023
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Re: Zmiany od maja 2023
-
- Posty: 3606
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież podobny efekt można wywołać przy umowie ramowej. KolMazy najpierw mocno chwiliły się dużym przetargiem, potem podpisaniem i realizacją każdej kolejnej umowy wykonawczej, w szczególności dostawą pierwszego i ostatniego pociągu z danej umowy, a na koniec jeszcze raz wleciała informacja o końcu ogromnego kontraktu.
O każdym małym przetargu też można informować 5 razy. I wyjdzie wrzutka propagandowa co miesiąc, jak nie częściej.
Pełzający zamach stanu trwa.
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Pozwole na małą przerwę w dyskusji, ponieważ od jutra (17.05) bemowskie BWLki 149+712+714+729 ulegają rozpadowi i na w/w liniach będą zadania niełączone. To dotyczy wyłącznie dnia powszedniego.
Obsługą wymienionych lniii zajmuje sie "Kleszczowa" (wyjątkiem 712, tam jest Mobilis).
Wysłane z mojego SM-M526BR przy użyciu Tapatalka
Obsługą wymienionych lniii zajmuje sie "Kleszczowa" (wyjątkiem 712, tam jest Mobilis).
Wysłane z mojego SM-M526BR przy użyciu Tapatalka
Od dzisiaj (22.05) zamiast łączenia 064/719+149+320 zobaczymy łączęnie 087/249+320
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
A co na obsłudze?kmwaw pisze:Od dzisiaj (22.05) zamiast łączenia 064/719+149+320 zobaczymy łączęnie 087/249+320
Mobilis hybrydą?
Wysłane z mojego SM-M526BR przy użyciu Tapatalka
- ZielonyJamnik
- Posty: 302
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Wgkm.waw.pl publikował jeszcze niedawno na bieżąco przetasowania linii między zajezdniami. Od jakiegoś czasu nic nowego się nie pojawia. Z jakiego powodu i czy gdzieś indziej takie wykazy można na bieżąco śledzić?
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Podział obsługowy linii Z23
DP:
R-1: 3
R-2: 2
R-4: 1, 04
SB:
R-1: M3
R-2: 2
R-4: 1
Wszystko na solówki.
DP:
R-1: 3
R-2: 2
R-4: 1, 04
SB:
R-1: M3
R-2: 2
R-4: 1
Wszystko na solówki.
- AdamKlocusky
- Posty: 346
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Wiadomo, kto będzie obsługiwać 70-kę?
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
-
- Posty: 12102
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Wiadomo, Wola
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. 

- AdamKlocusky
- Posty: 346
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Dzięki. Niby człowiek wiedział, ale nie był pewny

1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12
Z23 powinno jechać do Kercelaka, a nie w krzaki na Ostroroga. Żeby dojechać z Koła na Bankowy potrzebne są teraz dwie przesiadki: Z23
24
13/20/23/26.


184/197+13/26. Jedna przesiadka.