R-13
DP:
5/162
1,2,4,7,10,11,13/190
2,3,4,7/500
2/160
DŚ bije wszystko na głowe:
8,9,11/112
6/156
1,2/174
6/186
2,3,4/190
6/195
7/503
4/509
1,3/517
1,2,3/732
Narazie to na tyle tych dobroci
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Jaka w tym wina ZTM? To przewoźnik organizuje zmiany. Zresztą jak poustawiać je czasowo na Marki? Pewnie te 9-9,5h to akurat x,5 kółka, więc albo start pod zakładem i zmiana na drugim końcu miasta, albo wyjazd przez całe miasto i zmiana pod zakładem...Desert pisze:Bez kitu ale ZTM mógłby trochę pomyśleć nad ustawieniem tych brygad czasowo na Marki...
2/114:dzidek pisze:A jak wygląda czas pracy brygady porannej a jak wygląda brygad popołudniowej na wspomnianym 2/114 i 2/527?Walas pisze: Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.
Po prostu - taki zwyczaj w ITSie, że zmiana jest w połowie przerwy - każda brygada tak ma i nie musisz się doszukiwać głębszej ideologii.Walas pisze:Niewiem jak to jest w ITSie ale np. na 2/114 kierowca ma przyjazd na Bródno-Podgrodzie 13:29 odjazd 13:50 a zmiana 13:42. Następnie 2/527 przyjazd na Arkadię o 14:22 odjazd 14:45 a zmiana 14:35. Niewiem dlaczego tak to jest zrobione. Przecież można było dać zmianę na przyjazd a nie w czasie przerwy.