Mogliby kursy na elkach bisować przynajmniej w godzinach szczytu, tak jak zrobiła to WKD w swoich autobusach zastępczych. Ale wiadomo - większe koszty to dla gmin. Lepiej znieść "ciepły guzik" - i pokazać że się reaguje na pandemię.. Jeżeli rzeczywiście tam ta sytuacja jest tak zła, to zamiast pisać na forum, warto napisać oficjalną skargę do ZTMu.SławekM pisze: ↑27 mar 2021, 15:59A mnie nie obchodzi opinia pisowskiego trolla. Miej pretensje do swoich polityków, że wprowadzili idiotyczny limit pasażerów, który został ściągnięty z Ukrainy.Mietek pisze: ↑27 mar 2021, 15:19Nie kolego! Chciałbym aby firma, która organizuje ten transport podeszła poważnie do tematu ograniczeń i wysłała na trasę linii L39 w godzinach szczytu większe autobusy, zaraz będą głosy, że to miasto Piaseczno itd, nie obchodzi mnie to, autobus L39 jeździ z logiem ZTM, zatrzymuje się na przystankach ZTM, za bilety płacę też ZTM, więc ZTM winien uczynić cokolwiek, aby rozwiązać problem.
Rozkłady epidemiczne
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A czy w warszawskich autobusach czy tramwajach obowiązują limity? Ktoś to pilnuję? Już dawno każdy ma to gdzieś i karteczki na drzwiach autobusu oraz tramwaju wiszą dla picu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Zgonów, owszem. Samych zakażeń to właśnie nie. Ale poczekajmy dwa tygodnie. Jak dorysowałem prostą kreskę w Paincie, to mi się skończyła na 520 zgonach/d, czyli o 3% wyżej niż szczyt II fali. Rysunki wrzucę do wątku o koronawirusie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Problemy z frekwencją na linii L39 zgłosiłem do ZTM, odpowiedź politycznie poprawna, tyle, że niczego nie wnosi, stosowana od dawna spychologia, winny kto inny, w ostatni piątek autobusy były nadal przepełnione, po godz. 15 było ponad 30 osób. (limit dla minibusu - 18 osób). Oto odpowiedź z ZTM:fraktal pisze: ↑27 mar 2021, 23:26Mogliby kursy na elkach bisować przynajmniej w godzinach szczytu, tak jak zrobiła to WKD w swoich autobusach zastępczych. Ale wiadomo - większe koszty to dla gmin. Lepiej znieść "ciepły guzik" - i pokazać że się reaguje na pandemię.. Jeżeli rzeczywiście tam ta sytuacja jest tak zła, to zamiast pisać na forum, warto napisać oficjalną skargę do ZTMu.
Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, iż Zarząd Transportu Miejskiego wraz z przewoźnikami monitoruje sytuację na liniach komunikacyjnych. Na podstawie zebranych danych podejmowane są na bieżąco decyzje o skierowaniu do obsługi linii większej liczby pojazdów lub zmianie struktury taboru. Niemniej zwracamy uwagę, że zgodnie z ustawą o samorządzie terytorialnym obsługa komunikacyjna gminy należy do zadań własnych tej gminy. ZTM jest jednostką budżetową m.st.Warszawy, która nie może samodzielnie finansować komunikacji na obszarze innych gmin. Mamy świadomość, że - szczególnie w godzinach szczytów komunikacyjnych - może dojść do incydentalnych przypadków przepełnienia pojazdu. W tej sytuacji to pasażerowie powinni podjąć decyzję o kontynuowaniu podróży pojazdem następnym.
Zwracamy uwagę, że w pojazdach Warszawskiego Transportu Publicznego są ogólnodostępne informacje nt. dopuszczonej liczby pasażerów w pojeździe. Znajdują się one na drzwiach lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie. Każdy przypadek przepełnienia należy zgłosić bezpośrednio kierowcy, który powinien podjąć stosowne kroki - poprosić część pasażerów o opuszczenie pojazdu lub zakończyć kurs i wezwać służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i porządek publiczny - Policję. Każdy pasażer ma również prawo samodzielnie powiadomić ww. podmioty o nieprawidłowościach.
Z poważaniem,
Dział Kontaktu z Pasażerem
mietek
xD inaczej nie da się tego skomentować.Mietek pisze: ↑29 mar 2021, 9:14W tej sytuacji to pasażerowie powinni podjąć decyzję o kontynuowaniu podróży pojazdem następnym.
Każdy przypadek przepełnienia należy zgłosić bezpośrednio kierowcy, który powinien podjąć stosowne kroki - poprosić część pasażerów o opuszczenie pojazdu lub zakończyć kurs i wezwać służby odpowiedzialne za bezpieczeństwo i porządek publiczny - Policję. Każdy pasażer ma również prawo samodzielnie powiadomić ww. podmioty o nieprawidłowościach.
No nic czyli trzeba zrobić jutro rano kilka zatrzymań na Pradze.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Proponuję przyjrzeć się Organizatorowi jak wygląda sytuacja na linii 126 w DS.
Zamknięte Centra Handlowe, ale nie Marywilska 44, ludzie walą tam w DS i przeguby na 126 zawalone po dach.
Może jakieś maratony by tam się przydały, a może powrót 426 z FSO?
Zamknięte Centra Handlowe, ale nie Marywilska 44, ludzie walą tam w DS i przeguby na 126 zawalone po dach.
Może jakieś maratony by tam się przydały, a może powrót 426 z FSO?
Ciesz się, że na 126 jeżdżą przeguby, a nie Alpina jak kiedyś.
Sancity kojarzę tylko jako zasilenia na Wszystkich Świętych. Natomiast Alpina kursowały w normalnym rozkładzie i to przez cały tydzień.
O fakt
Ja myśłałem że chodziło o wozy 8.6
Nie, napisałem w uproszczeniu o 8,9LE, bo chyba nie dostały żadnej handlowej nazwy?