Rozkłady tramwajowe (sezon 2018/2019)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 18 lip 2019, 1:39

Snake.Griffin pisze:
17 lip 2019, 13:01
Jak to wygląda dla porównania w roku szkolnym?
Początek czerwca b.r. DP.

Całek niskich - 218 brygad
Całek wysokich - 91 brygad
Dodatków A i B niskich po 27 brygad
Dodatków A wysokich - 79 brygad zaś w B 81 brygad
Ogólnie szczyt A - 415 brygad, szczyt B - 417 brygad

245 niskich brygad w obu szczytach
170 wysokich brygad rano zaś 172 po południu.

Ilostan teoretycznie:
215 pociągów wysokich - 45 rezerwa/4 - 11,25 na zakład
311 pociągów niskich - 66 rezerwa/4 - 16,5 na zakład
Rezerwa nie duża patrząc na projekty Swingowe plus sprawność Jazzów.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 01 wrz 2019, 21:59

73 co 10 minut w szczycie od jutra to ma zostać na dłużej? Na pozostałych liniach takt 4 lub 8 a tutaj taki ogryzek powakacyjny, niepasujący do niczego.

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 01 wrz 2019, 22:23

lublin42 pisze:
01 wrz 2019, 21:59
Na pozostałych liniach takt 4 lub 8 a tutaj taki ogryzek powakacyjny, niepasujący do niczego.
Nie przesadzaj, zawsze znajdzie sobie towarzysza do stworzenia stada.
Na 33 w szczycie jest regularny takt co 4-8 min naprzemiennie, poza szczytem - takt co 6 min - liczba kursów na godzinę i w szczycie i poza szczytem taka sama - 10/godz. To dopiero jest mistrzostwo marketingu ("linia magistralna").

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 paź 2019, 5:09

33 powinno być co 6 i tyle. łamana koordynacja nie daje absolutnie nic. Nawet argument o braku stad jest bzdura, bo konsekwencje braku jednego 33 na punktualność 17 sa olbrzymie.

A swoją drogą, szczeniak na 15 jest calodzienny czy jakos w 14 się przebiera? Nie widzę żadnych kursow skróconych do Naruciaka...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 12 paź 2019, 7:52

Glonojad pisze:
12 paź 2019, 5:09
A swoją drogą, szczeniak na 15 jest calodzienny czy jakos w 14 się przebiera? Nie widzę żadnych kursow skróconych do Naruciaka...
Szczeniaki na 15 to są łączenia z linią 14, które zmieniają linię na al. Krakowskiej
W soboty są to brygady 51 i 54, a w dni świąteczne 53 i 55.
Mają przeważnie wyjazd z ZET Wola do al. Krakowskiej, potem robią jedno kółko na 15. Wyjątek stanowi brygada 53 w dni świąteczne, gdzie ma wyjazd z ZET Wola do Marymontu-Potoku,
Te łączenia istnieją od wakacji.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 paź 2019, 8:12

Takie te łączenia na siłę, mogłyby spokojnie jechać do Banacha zamiast do Pralki, bo tylko zagęszczają 15 o 6 i 7 rano.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 paź 2019, 11:07

Przez co nie robią dziur do pralki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 paź 2019, 11:31

A z Pralki jadą jako co na 14?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 12 paź 2019, 11:43

Jako 14.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 12 paź 2019, 11:59

W efekcie może nie ma dziur w praktyce, tylko pasażer o tym nie wie - bo rozkładu 14 na przystanku nie ma.

W internetowym[1] też nie widzę 14, za to wszystkie jeżdżą co 5 min w kolejności 15-9-7-9.

Generalnie jak zobaczyłem 14, to zrobiłem duże oczy i otworzyłem BusLive'a, czy nie ma jakiegoś remontu pętli Banacha czy zatrzymania.
24 na Ochota-Ratusz też zaskoczyło. Dalej zaskakuje pasażerów, bo na jego widok idą do rozkładu albo tablic bocznych.

[1] https://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php ... =4137&o=01
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 paź 2019, 12:00

To są po dwa kursy. Bez przesady z tymi rozkładami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 12 paź 2019, 13:57

Pasażer ma prawo wiedzieć. Płaci w podatkach i biletach, komunikacja jest dla pasażera.
miłośnik 13N

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 12 paź 2019, 17:18

Godziny odjazdu widoczne są, gdy wejdzie się na szczegóły kursu. Także ta informacja jest, tylko że dostępna "częściowo", jak ktoś ma czas i chęć przeklikiwać się. Nie widzę przeciwwskazań, by w takich przypadkach informacja nie pojawiła się też na stronie przy wyborze słupka przystankowego, w tym w godzinach odjazdu z poszczególnego słupka.

Powinny tez się pojawić informacje o zjazdach do zajezdni - przykładowo:
https://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php ... =3228&o=03
poza liniowymi 17 i 33 powinny się pojawić też zjazdówki do zajezdni. Wtedy okazuje się, że wieczorem mamy jeszcze dodatkowe kursy i jest opcja przesiadki z metra po ostatniej "17" (np. o 00:17 jedzie na Wołoską jeszcze 9)

Co innego rozkłady na przystanku.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 paź 2019, 18:51

Moim zdaniem jesli nie ma kursu w rozkladzie, to nie powinien być a) platny i b) dostepny dla pasażera.

Zapewne niedasie, ale powinien byc ujęty w rozkładzie 15 jako "kurs oznaczony jako linia 14, od przystanku Metro Politechnika po trasie linii 14 do Metra Wilanowska".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 paź 2019, 19:01

Glonojad pisze:
12 paź 2019, 18:51
Moim zdaniem jesli nie ma kursu w rozkladzie, to nie powinien być a) platny i b) dostepny dla pasażera.

Zapewne niedasie, ale powinien byc ujęty w rozkładzie 15 jako "kurs oznaczony jako linia 14, od przystanku Metro Politechnika po trasie linii 14 do Metra Wilanowska".
Przejście z 15 na 14 musiałoby być od Bitwy a nie od Politechniki.

Zablokowany