Zmiany obsługowe - grudzień 2018

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Zmiany obsługowe - grudzień 2018

Post autor: ashir » 29 lis 2018, 16:45


Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lis 2018, 19:12

Co to za dziwne zmiany w rozkładzie 154. Z Pralki niektóre kursy 3 minuty wcześniej, jeden kurs koło 10 2 minuty później. O co chodzi?

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 gru 2018, 11:43

Czy Ostrobramska schodzi z dodatków na 411?

Walas
Posty: 17080
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 gru 2018, 12:10

man1956 pisze:
01 gru 2018, 11:43
Czy Ostrobramska schodzi z dodatków na 411?
Tak.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 gru 2018, 12:23

A zaoszczędzone wozy/brygady pójdą na obsługę jakiejś innej linii?

Krzysiek_S
Posty: 5085
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 01 gru 2018, 13:10

man1956 pisze:
01 gru 2018, 12:23
A zaoszczędzone wozy/brygady pójdą na obsługę jakiejś innej linii?
Uruchomiona zostanie na Ostrej rezerwa czynna D92-94 na 18 metrowce, przy zachowanie rezerwy C87. Na 411 było 4/5 brygad szczytowych.
Na brygadę 58 na linii 502/411 wchodzi 50 brygada z Mobilisu - Merce. Za to znika jeden dodatek w szczycie popołudniowym.
Za to to Woronicza wchodzi na linie 331 6/5 brygad.
Znikają na Woro 4 wtyczki na linii 189 oraz rezerwa czynna D85.
Na Woronicza będzie więc o jedną brygadę więcej w porannym szczycie, u Mobilisa o jedną całkę więcej, a na Ostrobramskiej dwie brygady mniej w szczycie porannym i o jedną w szczycie popołudniowym.
Chyba, że coś pomyliłem ?. :)

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 gru 2018, 21:43

Po prostu teraz na 411+502 będzie łącznie 8 całek + 10 dodatków rano/8 dodatków po południu i 6 całek w weekendy. Aż 18 z 50 Mercedesów z Mobilisu będzie na tych liniach. :)

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 06 gru 2018, 20:23


Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 06 gru 2018, 20:56

Przecież obecna obsługa 104 zarówno w DP jak i DS to wozy 10 metrowe ze Stalowej, więc co to niby za nowość?
Michalczewski na wtyczkach na 500 to faktycznie jak nie przyjedzie to się nikt nie zorientuje. ZTM został po raz kolejny zmuszony do obsługi mieszanej na poszczególnych liniach, a w nowych przetargach jeden przewożnik miał obsługiwać w całości daną linie.

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 06 gru 2018, 22:12

Jaki jest cel zmiany rozkładów na 146 i 147?

Paweł D.
Posty: 5254
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 gru 2018, 23:24

Porównanie nowego i starego rozkładu 146 da odpowiedź na to pytanie.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 06 gru 2018, 23:28

Tylko przynajmniej powinni tak poukładać obsługę żeby całe linie były obsługiwane przez Michalczewskiego. Teraz będzie trudniej złapać ich autobusy.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 07 gru 2018, 1:08

Jurand pisze:
06 gru 2018, 20:56
ZTM został po raz kolejny zmuszony do obsługi mieszanej na poszczególnych liniach, a w nowych przetargach jeden przewożnik miał obsługiwać w całości daną linie.
Miał? To było tak w SWIZ zapisane? O ile dobrze pamięć mnie nie myli, to były takie przypadki gdzie dwóch przewoźników było na danej linii. Chyba Grodzio z kimś tak dzielił.
Myślałem, że z powodu braku kierowców to obniżą plan. Tak miał kiedyś Mobilis o ile dobrze pamiętam.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 gru 2018, 6:05

vernalisadonis pisze:
07 gru 2018, 1:08
Jurand pisze:
06 gru 2018, 20:56
ZTM został po raz kolejny zmuszony do obsługi mieszanej na poszczególnych liniach, a w nowych przetargach jeden przewożnik miał obsługiwać w całości daną linie.
Miał? To było tak w SWIZ zapisane? O ile dobrze pamięć mnie nie myli, to były takie przypadki gdzie dwóch przewoźników było na danej linii. Chyba Grodzio z kimś tak dzielił.
Myślałem, że z powodu braku kierowców to obniżą plan. Tak miał kiedyś Mobilis o ile dobrze pamiętam.
516 Arriva dzieliła z MZA, a potem z PKS.

SU89
Posty: 417
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 07 gru 2018, 9:19

Obecnie 397 jest podzielone po dwie brygady dla Mobilisu i Arrivy.

Zablokowany