To jak, Mobilis coś dostał?
Zmiany obsługowe - grudzień 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 2824
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Z pewnością, ale nie znam zmian obsługowych od 2 stycznia i jak te 14 brygad zostanie zagospodarowanych. Poza tym co podał Domas, czyli że Mobilis traci 196 (w DŚ), 245 i 332.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Po Nowym Roku Otokary będzie można spotkać na 196, 212, 214 i N02.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Dzięki, podobno na 245 i 332 również. Swoją drogą, aż szkoda, że Arriva nie dostała 256, jak ma pod nosem tę linię, w porównaniu do Mobilisu z Ursusa.
Dziś, tj. w Wigilię, na 141 nie ma kursu o 23.30 z Pralki. Czy to znaczy, że brygada z Ostrobramskiej wykonująca ten kurs zjeżdża do zajezdni z P&R Al. Krakowska?
Dzisiaj jest rozkład specjalny. Normalnie Ostrobramska kończy na Witolinie, a Woronicza na P+R Al. Krakowska.
Nie mogę znaleźć odpowiedniego wątku. Chcę znaleźć rozkład jazdy metra M2 na noc sylwestrową, tak samo linii 105, która ma rozwozić ludzi po zakończeniu imprezy.
Dodatkowe kursy autobusów i tramwajów będą się odbywały na podstawie polecenia służb Nadzoru Ruchu. A dla metra nie ma rozkładu minutowego, zresztą ewentualnie przydałby się dopiero po godzinie 3.
Zgodni z komunikatem ZTM (metro)
A odnośnie 105... Rozkładu nie zobaczysz, bo dodatkowe kursy będą odjeżdżały wg dyspozycji Nadzoru Ruchu.2) W nocy z 31.12.2018 r./1.01.2019 r. linie metra M1 i M2 będą kursować wg poniżej podanych zasad:
od godz. 20:00 w dniu 31.12.2018 r. do ok. godz. 1:30 w dniu 1.01.2019 r. z częstotliwością ok. 3 minut,
ramowo w godz. 01:30 – 03:00 w dniu 1.01.2019 r.
z częstotliwością ok. 10 min.
po godz. 3:00 w dniu 1.01.2019 r. z częstotliwością ok. 15 min. (do ok. godz. 5:00)
W sumie można dopisać z ciekawostek, że linię 3 w dniu 31.12.2018 będą obslugiwały wszystkie zajezdnie tramwajowe w Warszawie.
Ale wszystko na niską podłogę. Nudy. Może chociaż zasilenia będą wysokie?
Mogą być wysokie. Żadne zasilenie nie jest obowiązkowo niskie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
OK, tylko jak jeździ to metro co 10/15 minut to jednak dobrze wiedzieć o której ono jedzie, żeby nie rozminąć się z przesiadką. Faktycznie rozkładu nie ma normalnie ale nocny rozkład o takiej częstotliwości zawsze był.SławekM pisze: ↑30 gru 2018, 18:55Zgodni z komunikatem ZTM (metro)
A odnośnie 105... Rozkładu nie zobaczysz, bo dodatkowe kursy będą odjeżdżały wg dyspozycji Nadzoru Ruchu.2) W nocy z 31.12.2018 r./1.01.2019 r. linie metra M1 i M2 będą kursować wg poniżej podanych zasad:
od godz. 20:00 w dniu 31.12.2018 r. do ok. godz. 1:30 w dniu 1.01.2019 r. z częstotliwością ok. 3 minut,
ramowo w godz. 01:30 – 03:00 w dniu 1.01.2019 r.
z częstotliwością ok. 10 min.
po godz. 3:00 w dniu 1.01.2019 r. z częstotliwością ok. 15 min. (do ok. godz. 5:00)
Co do 105 czy pozostałych "poimprezowych" linii do dobrze chociaż dowiedzieć się jakoś zdalnie od której konkretnie one mają jeździć.
Jest jak zawsze bałagan w oznaczeniach. Na 190 jest oznaczenie x, że kurs na trasie podstawowej. Na 160 odwrotnie. A na 527 nie ma za to żadnej informacji o objazdach.
Czym się różnią e, w i x na 527 z Esperanto to nie sposób wykminić (kurs do przystanku Os.Lewandow 1).
Na 190 m jest „kurs tylko do przystanku”.
Pierwsze 73 rusza z Czynszowej dopiero 24 minuty po ostatnim 23.
Czym się różnią e, w i x na 527 z Esperanto to nie sposób wykminić (kurs do przystanku Os.Lewandow 1).
Na 190 m jest „kurs tylko do przystanku”.
Pierwsze 73 rusza z Czynszowej dopiero 24 minuty po ostatnim 23.
ŁK
Wykminiłem.
e - kurs do os. Lewandów I, a następnie do krańca Esperanto
w - kurs do os. Lewandów I, a następnie kurs tylko do przystanku Dw. Wileński
x - kurs do os. Lewandów I, koniec trasy, zjazd do zajezdni na pusto.