Zmiany obsługowe - marzec 2019
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Nie, 500 nie obsługuje na Bródnie identycznej trasy co 169.
A kursy w miejsca w których komunikacja nocna kuleje powinny być jak najpóźniej, więc te 15 minut różnicy dla końców świata naprawdę potrafi robić różnicę.
112 obsługuje też jako jedyna linia ZP Geodezyjna; jak popatrzysz na liczbę kursów skróconych przed i po to zobaczysz, o czym mówię.
A kursy w miejsca w których komunikacja nocna kuleje powinny być jak najpóźniej, więc te 15 minut różnicy dla końców świata naprawdę potrafi robić różnicę.
112 obsługuje też jako jedyna linia ZP Geodezyjna; jak popatrzysz na liczbę kursów skróconych przed i po to zobaczysz, o czym mówię.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Źe ile? Mocno źeś przesacował. 50-100 by juź rozwiązało wiele problemów. Do tego zaraz metro otwerają to zaraz sie kilka znajdzie. A jeszcze jest pare linii ktore sa polityczne i jakby ktos mial jaja i pocial to kolejne wozy by byly
Nigdzie tego nie widzę, w każdym razie od 04.03.2019 na 220 pojawia się jedna wtyczka szczytowa z Mobilisu.
Masz o tym informację na wgkm.
Właśnie zauważyłem, że ostatnie dwa kursy 189 z Górczewskiej na Woronicza zostały wydłużone z Ronda UE do Metra Służew. Ciekawe po co taka zmiana skoro tymi kursami mało kto jeździ.
Brygady 12 i 14. Też mnie zastanawia po co
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Może po to, żeby przesiąść się do nocnych, które jadą na Ursynów?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Nie liczyłbym zbyt mocno na tę "pare" brygad. Gdyby miano uwalić takie 227 czy podzielić 112 to zrobiono by to już teraz. A nawet jeśli po otwarciu metra faktycznie czeka nas jakaś sensowna reforma na Bródnie, to pewnie szybko większość zmian zostanie cofnięta po pierwszych krzykach oburzonych pasażerów. No chyba, że czeka nas jakaś całościowa zmiana polityki.
Nie jeździ, bo pewnie nie ma dokąd. Mordor kończy pracę o różnych godzinach.Flash8222 pisze:Właśnie zauważyłem, że ostatnie dwa kursy 189 z Górczewskiej na Woronicza zostały wydłużone z Ronda UE do Metra Służew. Ciekawe po co taka zmiana skoro tymi kursami mało kto jeździ.
ŁK
Po tym co zrobili z N01 to 189 powinno jeździć całą dobę.
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... owa-na-397
To efekt dzisiejszego wypadku na Gocławiu?
Ale przecież tam ucierpiała zaledwie jedna sołówka...
To efekt dzisiejszego wypadku na Gocławiu?
Ale przecież tam ucierpiała zaledwie jedna sołówka...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
"Kleszczowa" to raczej nie będzie na tym jeździć, bo sama nie obsługuje dodatków z powodu braku ludzi... Trzeba było od razu oddać to "Ostrobramskiej"
Arrivie nie można było tego wcisnąć? Zwłaszcza po południu kiedy ma tylko 48 brygad.
Chyba tragedii na Kleszczowej nie ma, dziś wystawiła na rezerwę czynna wóz 1514.
Natomiast dziwią mnie problemy taborowe PKSu GM, czy to problem z wozami po dzisiejszej kolizji na 123 i jeszcze awarii innych wozów?
Kierowcy to raczej są, nawet w poniedziałek widziałem jak jeden z nowych kierowców przechodził szkolenie na linii 156.