Wszystkich Świętych 2019

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 27 paź 2019, 0:16

Nie musi być, można zrobić dwie pętle.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 paź 2019, 9:17

Gdzie?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 27 paź 2019, 9:23

Jedną tam gdzie proponuję (i to nie pętla tylko kryterium uliczne), drugą tam gdzie jest teraz.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 paź 2019, 9:26

Kryterium dla Trockiej przez Gościeradowską wyklucza pętlę na Kołowej znaną dotychczas.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 paź 2019, 9:43

Dokładnie, dlatego kryterium uliczne musi być uniwersalne, tak jak jest to teraz.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 paź 2019, 11:13

Albo niezależne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 paź 2019, 14:40

Jak można zakładać tylko 17 minut na przejechanie z R-1 na Rondo Radosława? Dzisiaj każda brygada linii 409 włączała się z opóźnieniem między 10, a 20 minut. W poprzednich latach też był nierealny czas dojazdu, zwłaszcza bezpośrednio z R-1 na Bródno-Podgrodzie. A zupełnie inną kwestią są korki, które dzisiaj kompletnie rozwaliły punktualność linii 181, 303 i 409, ale pośrednio również pozostałe linie (250, C09, C40), ponieważ nie tylko Wóycickiego stanęła. Takiego armagedonu nigdy jeszcze nie widziałem, a mamy dopiero poniedziałek. Nawet w poprzednich latach tak źle nie było. Jednocześnie w autobusach pustki, nawet w tych, które nie utknęły w betonowych korkach. Widocznie bogata oferta kursów: 409 i C40 co 10 minut, a C09 co 5 minut (a oprócz tego podstawowe linie: 110, 181, 250 i 303) nie zachęciła ludzi do zrezygnowania z dojazdu samochodem na cmentarz. Ten paraliż to mi przypomina sytuację w Gdańsku na Stogach, kiedy wszyscy chcieli dojechać koniecznie samochodem pod plażę, zapełnili wszystkie parkingi do ostatniego miejsca i tak czekali, aż ktoś wyjedzie. A w korku przy okazji utknęły przegubowe autobusy, które kursowały co 6 minut. :(

ConecteM
Posty: 47
Rejestracja: 25 cze 2017, 22:54

Post autor: ConecteM » 28 paź 2019, 15:48

ashir pisze:
28 paź 2019, 14:40
Jak można zakładać tylko 17 minut na przejechanie z R-1 na Rondo Radosława? Dzisiaj każda brygada linii 409 włączała się z opóźnieniem między 10, a 20 minut. W poprzednich latach też był nierealny czas dojazdu, zwłaszcza bezpośrednio z R-1 na Bródno-Podgrodzie. A zupełnie inną kwestią są korki, które dzisiaj kompletnie rozwaliły punktualność linii 181, 303 i 409, ale pośrednio również pozostałe linie (250, C09, C40), ponieważ nie tylko Wóycickiego stanęła. Takiego armagedonu nigdy jeszcze nie widziałem, a mamy dopiero poniedziałek. Nawet w poprzednich latach tak źle nie było. Jednocześnie w autobusach pustki, nawet w tych, które nie utknęły w betonowych korkach. Widocznie bogata oferta kursów: 409 i C40 co 10 minut, a C09 co 5 minut (a oprócz tego podstawowe linie: 110, 181, 250 i 303) nie zachęciła ludzi do zrezygnowania z dojazdu samochodem na cmentarz. Ten paraliż to mi przypomina sytuację w Gdańsku na Stogach, kiedy wszyscy chcieli dojechać koniecznie samochodem pod plażę, zapełnili wszystkie parkingi do ostatniego miejsca i tak czekali, aż ktoś wyjedzie. A w korku przy okazji utknęły przegubowe autobusy, które kursowały co 6 minut. :(
Skoro już dziś był taki bałagan, to strach pomyśleć co może być w czwartek, tuż przed 1.11. C09 i 409 dziś potrafiły jeździć dwójkami, a w ciągu 6-7 minut na jednym odcinku potrafiły być nawet łącznie dwie takie pary 409. C09 też ładnie w parach widywałem dziś. Myślę, ze głównym problemem była właśnie Wóycickiego i okolice Bramy Głównej, gdzie nie wiedzieć czemu coś się przyblokowało i korek wg Google sięgał aż do Pułkowej. Czyżby obsługa parkingu znowu blokowała wszystko co się da jak przy podjeździe na Bramę Płd..?

Oprócz tego zauważyłem, że C09 utyka na skręcie z Nocznickiego w Wólczyńską, tak samo jak 409 z Conrada w Wólczyńską. Czy przez tyle lat, ponieważ nie jest to pierwszy rok z takimi utrudnieniami, nikt w ZTMie nie mógł wpaść na pomysł by przetrasować 409 w obie strony Conrada - Sokratesa - Kasprowicza, zamiast stać i tracić w korku do skrętu kolejne 5-10 minut? Myślę też, że skoro ZTM zapewnia tak dobry dojazd do każdej z bram cmentarza, to może czas pomyśleć nad współpracą z ZDM i zarządem cmentarzem, i przydałoby się wprowadzić jakieś zakazy parkowania, bo przy pętli na Bramie Głównej wyrósł taki piękny dziki parking, że aż szkoda patrzeć, auta są wszędzie, nawet na chodnikach...

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 paź 2019, 16:27

Tak, zdecydowanie obsługa parkingu przyczyniła się do tego gigantycznego korka. W pewnym momencie nawet w betonowym korku stanęła Żubrowa. Stała też Palisadowa oraz wyjazd z pętli z bramy głównej, ponieważ ten betonowy korek był w obydwie strony, z czym spotkałem się pierwszy raz w życiu. Było tak tragicznie, że kierowca na 250 wjechał na pętlę pod prąd i tam zawrócił, żeby podjechać na przystanek. A później ponownie ustawił się w korku, żeby najpierw wyjechać z pętli, a później skręcić w Palisadową. Ale na 250 to i tak nie mieli tak tragicznie w porównaniu właśnie z 181 i 303 (oraz oczywiście 409). Korek zaczynał się jeszcze przed Żubrową-UKSW 02, a kończył przy przystanku Cm. Północny-Brama Gł. 02, następnie wjeżdżały na pętlę i (po zrobieniu przerwy albo i nie) ustawiały się ponownie w korku, bo nawet nie mogły wyjechać z pętli. Przejechanie całej trasy 409 zajmowało nawet 2,5 godziny! Oprócz zakorkowanego skrętu z Conrada w Wólczyńską i z Nocznickiego w Wólczyńską był również korek w okolicy ronda Arkuszowa/Wólczyńska, co jak na godzinę 11 też chyba nie było normalne. Niestety na Wóycickiego nie zauważyłem ani Policji, ani Straży Miejskiej, ani NR ani jakiegokolwiek przedstawiciela ZTM. A trudno zarzucić ZTMowi, żeby oferta kursów nie była na wysokim poziomie. Niestety bez zamknięcia ulicy dla samochodów chyba nic się nie zmieni. W następnych dniach może być jeszcze gorzej. Zastanawia mnie tylko dlaczego 409 dostało przystanek Żubrowa-UKSW, skoro w tym roku normalnie funkcjonują kursy skrócone na 114? :-k

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 paź 2019, 20:31

ashir pisze:
28 paź 2019, 14:40
Jak można zakładać tylko 17 minut na przejechanie z R-1 na Rondo Radosława? Dzisiaj każda brygada linii 409 włączała się z opóźnieniem między 10, a 20 minut. W poprzednich latach też był nierealny czas dojazdu, zwłaszcza bezpośrednio z R-1 na Bródno-Podgrodzie. A zupełnie inną kwestią są korki, które dzisiaj kompletnie rozwaliły punktualność linii 181, 303 i 409, ale pośrednio również pozostałe linie (250, C09, C40), ponieważ nie tylko Wóycickiego stanęła. Takiego armagedonu nigdy jeszcze nie widziałem, a mamy dopiero poniedziałek. Nawet w poprzednich latach tak źle nie było. Jednocześnie w autobusach pustki, nawet w tych, które nie utknęły w betonowych korkach. Widocznie bogata oferta kursów: 409 i C40 co 10 minut, a C09 co 5 minut (a oprócz tego podstawowe linie: 110, 181, 250 i 303) nie zachęciła ludzi do zrezygnowania z dojazdu samochodem na cmentarz. Ten paraliż to mi przypomina sytuację w Gdańsku na Stogach, kiedy wszyscy chcieli dojechać koniecznie samochodem pod plażę, zapełnili wszystkie parkingi do ostatniego miejsca i tak czekali, aż ktoś wyjedzie. A w korku przy okazji utknęły przegubowe autobusy, które kursowały co 6 minut. :(
Twój post pokazuje, że komunikacja miejska w Warszawie, jak i w Polsce przestaje być powoli atrakcyjna dla ludzi. "Każdy" ma samochód i nie będzie przecież jechał autobusem (i płacił za bilet!), skoro ma z domu pod cmentarz bezpośrednią podróż samochodem. To, że stoi w korku i ma daleko z parkingu i musi wydać 8 zł (albo jak "dziki" parking to za darmo), nieważne. Ważne, że ma (prawie) door-to-door.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 28 paź 2019, 20:40

Inna sprawa że przy braku priorytetów dla komunikacji w okolicach cmentarzy istotnie o wiele lepiej jest podjechać tam samochodem. Czas przejazdu ten sam (a wliczając przesiadki pewnie i nawet niższy) i nie trzeba targać (jak to w Polsce) kilogramów zniczy, wiązanek i innych bambetli.

ikarus
Posty: 2400
Rejestracja: 22 mar 2006, 13:21
Lokalizacja: Warszawa--->Gocław
Kontakt:

Post autor: ikarus » 28 paź 2019, 22:27

Stałem dziś w zatrzymaniu na Północnym, powodów jest kilka, biletomat do wjazdu na teren cmentarza i wjazd nie umożliwiają zakupu biletu wcześniej niż pod bramą, więc sznur aut blokuje ulice kierowców brak bo kupują bilety w automacie,ochrona cmentarza dokładnie sprawdza i ewidencjonuje bilety wjazdowe to wszystko wydłuża korek, wcześniej niż w latach ubiegłych parkingi są płatne,dawniej przed 1 listopada na teren nekropolii mogły tylko wjechać auta z osobami starszymi i niepełnosprawnymi, na terenie cmentarza w jednym momencie powinno być koło 150 samochodów dziś było ok. 450. Autobusy linii 409 kursują często lecz utykają w betonowym korku opisywanym przez przedmówców. Pracy policji czy prób kierowania ruchem nie stwierdzono.Poprawa sytuacji będzie od środy ponieważ będzie obowiązywał zakaz wjazdu na teren cmentarza autami indywidualnymi powodującymi powstawanie zatoru.Jako ciekawostka stała ok. 12.00 Wisłostrada w kierunku wyjazdu na Gdańsk od połowy odległości miedzy mostem Grota a mostem Północnym.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 paź 2019, 10:40

Dzisiaj nie lepiej, aktualnie tylko na Wóycickiego w kierunku bramy głównej stoi kolejno: M14/409, 2/181, M15/409, M16/409, 3/303, 3/181, M17/409, 4/181, M18/409, M19/409, 5/181, 1/303. Masakra... :/

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 paź 2019, 13:51

Obrazek wyraża więcej niż 1000 słów, brygada M20 ma w tym momencie -146 i bardzo możliwe że część brygad straci pełne kołoObrazek

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 29 paź 2019, 14:10

Dodaj sobie resztę linii to wtedy dopiero jest piękny widok. 06/181 skończyło dopiero ok. 13 na Cm. Północnym-Bramie Gł (wczoraj przed 12:30). Planowo powinien o 11:13, a jak ruszał z Pl. Wilsona to wcale sporo spóźniony nie był. Jak tak dalej pójdzie to popołudniowy dodatek szybciej zacznie zmianę zanim poranny zjedzie. W tej sytuacji kretynizmem jest realizowanie wariantowych kursów wydłużonych do bramy zachodniej. A C40 mogłoby pomijać bramę główną, ze względu na to, że kursuje C09 teoretycznie co 5 minut oraz oczywiście 250 i 409. Samo 409 to już poezja, brygady z R-1 to nawet rozpoczynają spóźnione, bo jakiś geniusz wymyślił tylko 17 minut na dojechanie do Ronda Radosława. ](*,)
bartoni722 pisze:
29 paź 2019, 13:51
Obrazek wyraża więcej niż 1000 słów, brygada M20 ma w tym momencie -146 i bardzo możliwe że część brygad straci pełne koło
Spokojnie wytracą. Właśnie dojechało M20/409 na -153, a za nim kolejno brygada M21, M22 i M23. Następne stadko dopiero na Rondzie Radosława: M24, M25 i M26. Jak rodzinnie jeżdżą, Woronicza trzyma się razem. :grin: A brygada M19 jedzie już Kochanowskiego, więc odstęp będzie gigantyczny, ale w ZTMie chyba się tym nikt nie przejmuje. 8-(

Zablokowany