Rozkłady tramwajowe (2020)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 gru 2019, 8:27

Linia 1 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 18 - 10 minut / 18 do 23 - 20 minut
Linia 2 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 18 - 10 minut / 18 do 23 - 20 minut
Linia 3 - od 6 do 23 - 20 minut
Linia 4 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 6 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 7 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 9 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 10 minut / 20 - 24 - 20 minut ( tylko na trasie podstawowej bez wariantów )
Linia 10 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 11 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 13 - od 8 do 21 - 20 minut
Linia 14 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 15 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 17 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 10 minut / 20 - 23 - 20 minut ( tylko trasa podstawowa bez Marymontu )
Linia 18 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 20 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 22 - od 7 do 21 - 20 minut
Linia 23 - od 7 do 21 - 20 minut
Linia 24 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 15 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 25 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 26 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 15 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 27 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 28 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 31 - zawieszenie w niedziele niehandlowe
Linia 33 - od 4 do 8 - 20 minut / od 8 do 20 - 10 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 35 - od 5 do 23 - 20 minut

:D :D :D tyle z założeń.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2019, 8:31

Założenia z dupy. Twojej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 gru 2019, 8:54

pawcio pisze:
04 gru 2019, 8:31
Założenia z dupy. Twojej.
Tak zgadza się ale znając szanowny ZTM to tak będzie o ile nie gorzej. Teraz w niedziele niehandlowe nie które linie są przepełnione a co dopiero będzie po cięciach o autobusach nie wspomnę bo nie które linie już teraz to widmo. A co z prowadzącymi ? Zwolnienia czy co ? Bo grafikowo co drugi weekend pracujący. A może zrobią co trzeci ? Chore. Jak szukają oszczędności to niech zaczną od siebie. Etaty w ZTM się rozrosły jak nie wiem i tu bym szukał oszczędności.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2019, 9:21

Nie co drugi pracujący, tylko co drugi wolny. A to wiele zmienia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 gru 2019, 9:59

Przecież zdarzają się grafiki z trzema weekendami wolnymi pod rząd,głównie w "krótkich " miesiącach.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 gru 2019, 10:14

I będzie tego więcej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 gru 2019, 11:03

beni pisze:
04 gru 2019, 8:54
Jak szukają oszczędności to niech zaczną od siebie. Etaty w ZTM się rozrosły jak nie wiem i tu bym szukał oszczędności.
To otwórz uchwałę budżetową, zobacz co ile w budżecie ZTM kosztuje i skończ z pleceniem bzdur.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 gru 2019, 18:43

Przecież napisał: jak nie wiem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Jalerb
Posty: 198
Rejestracja: 14 lis 2014, 22:30
Lokalizacja: Mokotów/Praga, Praga/Mokotów

Post autor: Jalerb » 05 gru 2019, 23:18

Budżet budżetem, ale przy cięciach rozkładu do częstotliwości 20-minutowej w ciągu dnia, faktycznie najlepszym wyborem będzie własny samochód.
Być może jest w tym pewna konsekwencja, bo po jakimś czasie - gdy ludzie przyzwyczają się, że w niedzielę nie warto korzystać z komunikacji - rozkład będzie można jeszcze bardziej rozrzedzić, a może i zawiesić część linii, ostatecznie rozwiązując tym samym problem deficytu.
To jasne, że komunikacja miejska jest deficytowa i patrząc wyłącznie od strony budżetu, najlepiej byłoby ją w ogóle zlikwidować. Ale to chyba nie jest standard, do którego zmierzamy. Myślę, że przy sprawnym zarządzaniu można byłoby części takich problemów uniknąć.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 06 gru 2019, 6:48

Za chwile okaże się, że pasażer jeśli nie będzie miał tramwaju co 5 minut spod domu w wybrane miejsce, to się obrazi i pojedzie samochodem.
Każda zmiana w układzie komunikacyjnym powoduje krokodyle łzy "bo mnie tramwaj zabrali i nie mogę do roboty dojechać"....

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 gru 2019, 7:29

No ja bym osobiście wolał likwidację kilku potworków takich jak 6, 27, 130, 195 czy 521, zamiast ograniczania częstotliwości linii tramwajowych i innych kursujących niekoniecznie obok centrów handlowych, w niedziele. '

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2019, 22:50

Rządowi to bardziej trzeba podziękować za obniżenie podatków.
lumx pisze:Ciekawe jak będzie wyglądała koordynacja, skoro tylko część linii ma jeździć co 20 minut w niedziele.
Normalnie 1-19, standardowo.
Paweł D. pisze:Za chwile okaże się, że pasażer jeśli nie będzie miał tramwaju co 5 minut spod domu w wybrane miejsce, to się obrazi i pojedzie samochodem.
Każda zmiana w układzie komunikacyjnym powoduje krokodyle łzy "bo mnie tramwaj zabrali i nie mogę do roboty dojechać"....
Jeśli żeby dokądkolwiek dojechać, będę musiał poczekać 20 minut na jeden tramwaj, a potem kolejne 20 na przesiadkę, to jednak podziękuję takiej komunikacji. Dla mnie częstotliwość 15 minut jest w ogóle graniczna, żeby rozważać podróż komunikacją.
ŁK

man1956
Posty: 1527
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 08 gru 2019, 13:16

Tym, którzy dyskutują o ograniczeniu częstotliwości kursowania autobusów w niedzielę do 20 min. może warto przypomnieć, że kiedyś na większości linii częstotliwość weekendowa wynosiła 10 min., a wczesnym rankiem i późnym wieczorem było to 12 min., zaś absurdalny takt 30 min. (który jest teraz jakąś idiotyczną normą) dotyczył wyłącznie linii nocnych.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 08 gru 2019, 18:43

Łukasz pisze:
07 gru 2019, 22:50
Jeśli żeby dokądkolwiek dojechać, będę musiał poczekać 20 minut na jeden tramwaj, a potem kolejne 20 na przesiadkę, to jednak podziękuję takiej komunikacji. Dla mnie częstotliwość 15 minut jest w ogóle graniczna, żeby rozważać podróż komunikacją.
Ależ oczywiście. Ja mieszkam obecnie w miejscu gdzie (poza porannym szczytem) pociąg jest co ok. godzinę i sorry, jak mam wydać 20 zł na bilety w jedną stronę (KM+ZTM) i z zakupami kwitnąć na dworcu, to oczywiście wybieram samochód.
A wracając do wątku. Nieśmiało przypomnę, że w założeniach reformy linie magistralne i główne miały mieć sensowną częstotliwość (10 min.) także poza szczytem. I jak pokazała praktyka, z czasem pocięto kursy, ograniczono godziny kursowania. nie dało się tego skoordynować sensownie etc. Więc jeżeli brak handlu ma być pretekstem do kontynuowania tej polityki i praktyki, to oczywiście będzie jak mówisz. Choć wszystko też zależy jak głębokie będą te cięcia i ilu osób naprawdę dotkną.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 08 gru 2019, 18:54

Kiedyś nie było możliwe, aby zaplanować podróż tak jak można to zrobić teraz. Większość pasażerów ma smartfona z dostępem do Internetu, mogą sprawdzić nie tylko rozkład jazdy z danego przystanku, ale też na bieżąco modyfikować trasę przejazdu korzystając z lokalizatorów pokazujących położenie pojazdów na żywo. Aczkolwiek uważam, że lepiej jest, aby było kilka linii co 10 minut i zawiesić słabe zamiast ciąć wszystko co popadnie.

Zablokowany