Rozkłady tramwajowe (2020)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Linia 1 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 18 - 10 minut / 18 do 23 - 20 minut
Linia 2 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 18 - 10 minut / 18 do 23 - 20 minut
Linia 3 - od 6 do 23 - 20 minut
Linia 4 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 6 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 7 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 9 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 10 minut / 20 - 24 - 20 minut ( tylko na trasie podstawowej bez wariantów )
Linia 10 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 11 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 13 - od 8 do 21 - 20 minut
Linia 14 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 15 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 17 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 10 minut / 20 - 23 - 20 minut ( tylko trasa podstawowa bez Marymontu )
Linia 18 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 20 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 22 - od 7 do 21 - 20 minut
Linia 23 - od 7 do 21 - 20 minut
Linia 24 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 15 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 25 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 26 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 15 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 27 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 28 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 31 - zawieszenie w niedziele niehandlowe
Linia 33 - od 4 do 8 - 20 minut / od 8 do 20 - 10 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 35 - od 5 do 23 - 20 minut
tyle z założeń.
Linia 2 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 18 - 10 minut / 18 do 23 - 20 minut
Linia 3 - od 6 do 23 - 20 minut
Linia 4 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 6 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 7 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 9 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 10 minut / 20 - 24 - 20 minut ( tylko na trasie podstawowej bez wariantów )
Linia 10 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 11 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 13 - od 8 do 21 - 20 minut
Linia 14 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 15 - od 4 do 23 - 20 minut
Linia 17 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 10 minut / 20 - 23 - 20 minut ( tylko trasa podstawowa bez Marymontu )
Linia 18 - od 5 do 22 - 20 minut
Linia 20 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 22 - od 7 do 21 - 20 minut
Linia 23 - od 7 do 21 - 20 minut
Linia 24 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 15 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 25 - od 6 do 22 - 20 minut
Linia 26 - od 4 do 8 - 20 minut / 8 do 20 - 15 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 27 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 28 - od 8 do 20 - 20 minut
Linia 31 - zawieszenie w niedziele niehandlowe
Linia 33 - od 4 do 8 - 20 minut / od 8 do 20 - 10 minut / 20 - 23 - 20 minut
Linia 35 - od 5 do 23 - 20 minut
tyle z założeń.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Założenia z dupy. Twojej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak zgadza się ale znając szanowny ZTM to tak będzie o ile nie gorzej. Teraz w niedziele niehandlowe nie które linie są przepełnione a co dopiero będzie po cięciach o autobusach nie wspomnę bo nie które linie już teraz to widmo. A co z prowadzącymi ? Zwolnienia czy co ? Bo grafikowo co drugi weekend pracujący. A może zrobią co trzeci ? Chore. Jak szukają oszczędności to niech zaczną od siebie. Etaty w ZTM się rozrosły jak nie wiem i tu bym szukał oszczędności.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Nie co drugi pracujący, tylko co drugi wolny. A to wiele zmienia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przecież zdarzają się grafiki z trzema weekendami wolnymi pod rząd,głównie w "krótkich " miesiącach.
miłośnik 13N
I będzie tego więcej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To otwórz uchwałę budżetową, zobacz co ile w budżecie ZTM kosztuje i skończ z pleceniem bzdur.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przecież napisał: jak nie wiem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Budżet budżetem, ale przy cięciach rozkładu do częstotliwości 20-minutowej w ciągu dnia, faktycznie najlepszym wyborem będzie własny samochód.
Być może jest w tym pewna konsekwencja, bo po jakimś czasie - gdy ludzie przyzwyczają się, że w niedzielę nie warto korzystać z komunikacji - rozkład będzie można jeszcze bardziej rozrzedzić, a może i zawiesić część linii, ostatecznie rozwiązując tym samym problem deficytu.
To jasne, że komunikacja miejska jest deficytowa i patrząc wyłącznie od strony budżetu, najlepiej byłoby ją w ogóle zlikwidować. Ale to chyba nie jest standard, do którego zmierzamy. Myślę, że przy sprawnym zarządzaniu można byłoby części takich problemów uniknąć.
Być może jest w tym pewna konsekwencja, bo po jakimś czasie - gdy ludzie przyzwyczają się, że w niedzielę nie warto korzystać z komunikacji - rozkład będzie można jeszcze bardziej rozrzedzić, a może i zawiesić część linii, ostatecznie rozwiązując tym samym problem deficytu.
To jasne, że komunikacja miejska jest deficytowa i patrząc wyłącznie od strony budżetu, najlepiej byłoby ją w ogóle zlikwidować. Ale to chyba nie jest standard, do którego zmierzamy. Myślę, że przy sprawnym zarządzaniu można byłoby części takich problemów uniknąć.
Za chwile okaże się, że pasażer jeśli nie będzie miał tramwaju co 5 minut spod domu w wybrane miejsce, to się obrazi i pojedzie samochodem.
Każda zmiana w układzie komunikacyjnym powoduje krokodyle łzy "bo mnie tramwaj zabrali i nie mogę do roboty dojechać"....
Każda zmiana w układzie komunikacyjnym powoduje krokodyle łzy "bo mnie tramwaj zabrali i nie mogę do roboty dojechać"....
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
No ja bym osobiście wolał likwidację kilku potworków takich jak 6, 27, 130, 195 czy 521, zamiast ograniczania częstotliwości linii tramwajowych i innych kursujących niekoniecznie obok centrów handlowych, w niedziele. '
Rządowi to bardziej trzeba podziękować za obniżenie podatków.
Normalnie 1-19, standardowo.lumx pisze:Ciekawe jak będzie wyglądała koordynacja, skoro tylko część linii ma jeździć co 20 minut w niedziele.
Jeśli żeby dokądkolwiek dojechać, będę musiał poczekać 20 minut na jeden tramwaj, a potem kolejne 20 na przesiadkę, to jednak podziękuję takiej komunikacji. Dla mnie częstotliwość 15 minut jest w ogóle graniczna, żeby rozważać podróż komunikacją.Paweł D. pisze:Za chwile okaże się, że pasażer jeśli nie będzie miał tramwaju co 5 minut spod domu w wybrane miejsce, to się obrazi i pojedzie samochodem.
Każda zmiana w układzie komunikacyjnym powoduje krokodyle łzy "bo mnie tramwaj zabrali i nie mogę do roboty dojechać"....
ŁK
Tym, którzy dyskutują o ograniczeniu częstotliwości kursowania autobusów w niedzielę do 20 min. może warto przypomnieć, że kiedyś na większości linii częstotliwość weekendowa wynosiła 10 min., a wczesnym rankiem i późnym wieczorem było to 12 min., zaś absurdalny takt 30 min. (który jest teraz jakąś idiotyczną normą) dotyczył wyłącznie linii nocnych.
Ależ oczywiście. Ja mieszkam obecnie w miejscu gdzie (poza porannym szczytem) pociąg jest co ok. godzinę i sorry, jak mam wydać 20 zł na bilety w jedną stronę (KM+ZTM) i z zakupami kwitnąć na dworcu, to oczywiście wybieram samochód.
A wracając do wątku. Nieśmiało przypomnę, że w założeniach reformy linie magistralne i główne miały mieć sensowną częstotliwość (10 min.) także poza szczytem. I jak pokazała praktyka, z czasem pocięto kursy, ograniczono godziny kursowania. nie dało się tego skoordynować sensownie etc. Więc jeżeli brak handlu ma być pretekstem do kontynuowania tej polityki i praktyki, to oczywiście będzie jak mówisz. Choć wszystko też zależy jak głębokie będą te cięcia i ilu osób naprawdę dotkną.
Kiedyś nie było możliwe, aby zaplanować podróż tak jak można to zrobić teraz. Większość pasażerów ma smartfona z dostępem do Internetu, mogą sprawdzić nie tylko rozkład jazdy z danego przystanku, ale też na bieżąco modyfikować trasę przejazdu korzystając z lokalizatorów pokazujących położenie pojazdów na żywo. Aczkolwiek uważam, że lepiej jest, aby było kilka linii co 10 minut i zawiesić słabe zamiast ciąć wszystko co popadnie.