Czasy przejazdu - 2020-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 20 sty 2020, 13:08

stołecznynocnik pisze:
20 sty 2020, 11:10
Z tym, że nie pomaga zajeżdżanie pod Stalową gdzie traci się pare minut gdy jest korek wozów w kolejce do OC.
Podjazdów pod zajezdnię w ogóle nie powinno być. Nocne cisnące pod prąd, omijające kolejkę do zjazdu, to nie jest ani sensowne, ani bezpieczne.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sty 2020, 13:22

Powinny być, tylko powinien też być pas do oczekiwania na wjazd (miejsce by się znalazło). Są też inni użytkownicy tej drogi, dla których to generuje problem.

Rafaello_24
Posty: 148
Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rafaello_24 » 20 sty 2020, 13:27

Emyl pisze:
20 sty 2020, 13:22
Powinny być, tylko powinien też być pas do oczekiwania na wjazd (miejsce by się znalazło). Są też inni użytkownicy tej drogi, dla których to generuje problem.
Jechałem kursem bez podjazdów pod zajezdnie, więc niekoniecznie i tu jest problem. Problemem jest "kieszeniowka" na Wschodni, Siekierki i Witosa.

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 20 sty 2020, 18:39

A ja się zgodzę odnośnie podjazdów pod R4. Pierwszy fakt to wspomniane wyżej bezpieczeństwo, natomiast jako drugi chcę przytoczyć to, że kierowców, którzy faktycznie jadą N02/N03 jest jeden lub dwóch na kurs. Mogliby już sobie spokojnie dojść do Radzymińskiej/Inżynierskiej.
Operacja się udała, pacjent zmarł.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 sty 2020, 20:57

stołecznynocnik pisze:
20 sty 2020, 18:39
A ja się zgodzę odnośnie podjazdów pod R4. Pierwszy fakt to wspomniane wyżej bezpieczeństwo, natomiast jako drugi chcę przytoczyć to, że kierowców, którzy faktycznie jadą N02/N03 jest jeden lub dwóch na kurs. Mogliby już sobie spokojnie dojść do Radzymińskiej/Inżynierskiej.
Nie zgadzam się, w porannych kursach to nawet zdarzyło mi się, że w N02 jechało ok. 10 kierowców. Generalnie z moich obserwacji wynika, że rano jest lepsza frekwencja niż wieczorami. Pewnie wynika to z tego, że rano jest większa kumulacja wyjazdów niż wieczorem zjazdów, a i wieczorem można skorzystać z metra. Co jak co, ale mało kto ma tak blisko do stacji metra. :P Poranne podjazdy powinny zostać, bo N03 jedynie przejeżdża przez Szwedzką, a N02, N14 i N64 nie mają problemów ze zrealizowaniem podjazdu do Zajezdni Stalowa.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 sty 2020, 9:17

Poranne podjazdy nie są problemem. Problemem są te w porze zjazdów.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 27 lip 2020, 13:07

Człowiek, który dał minutę od Szpitala Wolskiego do Karolkowej żyje chyba w innej rzeczywistości.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 lip 2020, 9:03

Przy Karolkowej światła są przyjazne tramwajom. Od Karolkowej do Ronda są 2 minuty, a była jedna. Mnie bardziej bolała minuta z pętli Wola Cmentarz do Sowińskiego- w minutę to okrąża się pętlę.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 lip 2020, 11:40

A dwie to za dużo. Lepiej tu uciąć i oddać dalej niż najpierw czas wytracać, a potem łapać minusy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 28 lip 2020, 13:38

Zwłaszcza w weekend są przyjazne.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 lip 2020, 20:18

Kelly pisze:
27 lip 2020, 13:07
Człowiek, który dał minutę od Szpitala Wolskiego do Karolkowej żyje chyba w innej rzeczywistości.
Koordynacja tych skrzyżowań jest na sztywno. Jak nie działa to zgłaszać, trzeba wypalać zaniechania konserwatorów żelazem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 lip 2020, 20:25

Przy Dzikiej też jest sztywno- trzeba stanąć przed przejściem i odczekać. Obustronnie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lip 2020, 16:28

No ja na własne oczy widziałem przejazdy bez odczekiwania, więc na sztywno nie jest.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lip 2020, 8:28

Obserwacja z niedzieli, gdy z przeciwka nie było wozu.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 30 lip 2020, 10:32

Kolega mi donosi, że na Karolkowej pojawiła się nawet powtórka światła.

Zablokowany