Rozkłady epidemiczne

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lis 2020, 9:23

Cięcia nie powinny polegać na robieniu linii co pół godziny - wtedy lepiej taką linię całkowicie zawiesić i dołożyć coś do linii jeżdżących obok, żeby dać stabilną ofertę. Na co komu dowozówka ___z___ metra co pół godziny? No bo jeszcze w tę drugą stronę to idzie sprawdzić, o której trzeba wyjść z domu.
ŁK

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 lis 2020, 10:33

fraktal pisze:
30 lis 2020, 8:57
person pisze:
29 lis 2020, 18:12

Były solówki?
Tak, za to przeguby jeździły na N01 na przyķład. Spokojnie mógłby zostać jeszcze podniesiony plan na wielkopojemne ewentualnie przy niewielkich zmianach obsługowych. Ale po prostu trzeba chcieć.
Przeguby na N01 to nieplanowe promocje. Na N44 planowo są solówki, za to przeguby weszły na część brygad N34 i N37 (w efekcie ubocznym za sprawą łączeń ten luksus dotknął też m.in. 166, N12 i N13) oraz...BWLkę N02+N46. Myślę że żadnych zmian obsługowych nie trzeba robić biorąc pod uwagę ile lata ponadplanowych losowych promocji na solówkowych liniach.
SławekM pisze:
29 lis 2020, 21:41
person pisze:
29 lis 2020, 18:12

Ty tak na serio?
Od kiedy 256 to linia marketowa? Od kiedy 269 to linia marketowa? Linia co 30 minut to faktycznie niezła oferta. Nic, tylko nie wychodzić z domu.

A po co 256 czy 269 kursują w niedziele i święta? Jak jest kurs powyżej trzech-pięciu osób to już jest tłok. W takim razie przywróćmy kursowanie takich dziadów jak 130, 207 i 225 w dni wolne.
Nie no, 256 to jest jednak inna liga niż 130 czy 225. Szkoda, że opiekun nie uznał że w jego rejonie akurat 120 jest święte i nie można z nim robić absolutnie nic, biorąc pod uwagę ile zadań dostała ta linia w ostatnim czasie...tok rozumowania pewnie był taki, że 256 jest słabszym ogniwem, więc trzeba je ściąć, a że jest skoordynowane ze 120 to i jemu się oberwało. Na weekend nie mam pomysłu.

Gdybyście mogli ściąć jakieś linie o dowolnej porze dnia/tygodnia, to co by to było? Zakładamy że nie można przy tym zrobić żadnej zmiany trasowej ani wzmocnienia innej linii - po prostu szukacie oszczędności przy istniejącym układzie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8299
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 30 lis 2020, 11:23

man1956 pisze:
29 lis 2020, 19:31
Kto to jest "opiekun"?
Człowiek, który zajmuje się obszarem. Nie jest tak, że wszyscy zajmują się wszystkim.

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 30 lis 2020, 11:35


Przeguby na N01 to nieplanowe promocje. Na N44 planowo są solówki, za to przeguby weszły na część brygad N34 i N37 (w efekcie ubocznym za sprawą łączeń ten luksus dotknął też m.in. 166, N12 i N13) oraz...BWLkę N02+N46. Myślę że żadnych zmian obsługowych nie trzeba robić biorąc pod uwagę ile lata ponadplanowych losowych promocji na solówkowych liniach.
Akurat wysyłanie przez Stalową przegubów na prace nocne to rzadkość, która ma swój przedmiot w rzeczywistości raz na dwa/trzy tygodnie. Jest po prostu jeden dyspozytor, który rzadko ma nocki, a jak już ma to właśnie wysyła po kilka przegubów.

W innych zakładach wysyłanie w gratisie 6 metrów na nocki to norma.
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 30 lis 2020, 11:57

stołecznynocnik pisze:
30 lis 2020, 11:35

Przeguby na N01 to nieplanowe promocje. Na N44 planowo są solówki, za to przeguby weszły na część brygad N34 i N37 (w efekcie ubocznym za sprawą łączeń ten luksus dotknął też m.in. 166, N12 i N13) oraz...BWLkę N02+N46. Myślę że żadnych zmian obsługowych nie trzeba robić biorąc pod uwagę ile lata ponadplanowych losowych promocji na solówkowych liniach.
Akurat wysyłanie przez Stalową przegubów na prace nocne to rzadkość, która ma swój przedmiot w rzeczywistości raz na dwa/trzy tygodnie. Jest po prostu jeden dyspozytor, który rzadko ma nocki, a jak już ma to właśnie wysyła po kilka przegubów.

W innych zakładach wysyłanie w gratisie 6 metrów na nocki to norma.
Będzie zlecenie ZTMu to i będą przeguby na nockach.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 lis 2020, 12:34

bartoni722 pisze:
30 lis 2020, 10:33
fraktal pisze:
30 lis 2020, 8:57

Tak, za to przeguby jeździły na N01 na przyķład. Spokojnie mógłby zostać jeszcze podniesiony plan na wielkopojemne ewentualnie przy niewielkich zmianach obsługowych. Ale po prostu trzeba chcieć.
Przeguby na N01 to nieplanowe promocje. Na N44 planowo są solówki, za to przeguby weszły na część brygad N34 i N37 (w efekcie ubocznym za sprawą łączeń ten luksus dotknął też m.in. 166, N12 i N13) oraz...BWLkę N02+N46. Myślę że żadnych zmian obsługowych nie trzeba robić biorąc pod uwagę ile lata ponadplanowych losowych promocji na solówkowych liniach.
Czyli na 166 jest planowo przegub, a na 525, łączonym z N44 jest planowo solówka. Ciekawe podejście ze strony Organizatora. :)

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 30 lis 2020, 15:44

Na 166 ani dziennym, ani BWL nocnym nie ma planowo przeguba. Jedyny planowy przegub ze Stalowej to BWL245.
Operacja się udała, pacjent zmarł.

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 lis 2020, 16:03

No przecież mowa o nocach weekendowych...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 30 lis 2020, 18:11

stołecznynocnik pisze:
30 lis 2020, 15:44
Na 166 ani dziennym, ani BWL nocnym nie ma planowo przeguba. Jedyny planowy przegub ze Stalowej to BWL245.
No w sobotę na N37 (wcześniej kurs na 166) był stalowy przegub.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 lis 2020, 18:24

bartoni722 pisze:
30 lis 2020, 10:33
Gdybyście mogli ściąć jakieś linie o dowolnej porze dnia/tygodnia, to co by to było? Zakładamy że nie można przy tym zrobić żadnej zmiany trasowej ani wzmocnienia innej linii - po prostu szukacie oszczędności przy istniejącym układzie.
Można ściąć właściwie wszystko w niedzielne poranki.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lis 2020, 19:10

Większość linii kursuje co pół godziny. Jak chcesz ściąć? Zostają już właściwie tylko tramwaje co 20 minut.

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 30 lis 2020, 19:14

179 i 503 z całą pewnością nie muszą jeździć o 5 rano w niedzielę co 15 minut.

Mała czcionka której nie zrobię w Tapatalku: w sobotę zresztą też nie :>

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 30 lis 2020, 20:15

bartoni722 pisze:
30 lis 2020, 10:33
Gdybyście mogli ściąć jakieś linie o dowolnej porze dnia/tygodnia, to co by to było? Zakładamy że nie można przy tym zrobić żadnej zmiany trasowej ani wzmocnienia innej linii - po prostu szukacie oszczędności przy istniejącym układzie.
Zawieszenie 6, 11, 14, 27, 28 i 31 w niedziele niehandlowe.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27386
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 lis 2020, 20:25

Ale oszczędności przy obecnym pandemicznym popycie, gdzie prawie wszystkie linie wożą po 3 osoby w niedziele, czy normalnym?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 30 lis 2020, 21:05

fik pisze:
30 lis 2020, 20:25
Ale oszczędności przy obecnym pandemicznym popycie, gdzie prawie wszystkie linie wożą po 3 osoby w niedziele, czy normalnym?
Temat dotyczy rozkładów epidemicznych. Jakie masz propozycje?

ODPOWIEDZ