Rozkłady tramwajowe - 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 maja 2021, 11:40

Nie.

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 maja 2021, 11:58

A wracając do rozkładów.
Czy skierowanie zjazdowych 27 prosto przez JPII zamiast Okopowa>Femina przyświecał jakiś głębszy cel? Gdyby skręcało w lewo na Kercelaku to nawet można rozkładów nie wymieniać....

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 22 maja 2021, 12:03

Zjazdy 28 z Piasek też są przez JPII zamiast Okopową. I nawet jakby 27 skręcało na Kercelaku to i tak musiano by wymienić rozkład bo zmieniłoby trasę przystanek wcześniej niż przy standardowych zjazdach.
ObrazekObrazek

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 maja 2021, 12:09

Generalnie tak, choć można to załatwić podwieszką pod tablicą zjazdową. Będzie taniej. Ale ekonomika w warszawskim transporcie publicznym to obce słowo. 28 idzie w niebyt od Radosława, więc tu nie było (oprócz dech zjazdowych) problemu.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 maja 2021, 21:10

Jako było nie było insider któremu to czasami bruzdzi w pracy, muszę przyznać że straciłem orientację, kiedy ZTM próbuje optymalizować wymianę Karteczek, kiedy kilometry a kiedy jeszcze coś innego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 22 maja 2021, 22:13

Skrócenie zjazdu przez JPII to 1,6 km oszczędności na trasie. Dla kilku brygad to pomijalna liczba raczej. No chyba, że postanowiono zbilansować jakoś wydłużony zjazd :)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36588
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 23 maja 2021, 20:23

A nie chodzi o przepustowość skrętu przy Feminie? Bo chyba i tak będą musiały nim iść zjazdy z Bemowa i Jelonek? To wtedy rzeczywiście nie jest zbyt sensowne pchać tam także zjazdy 27. Niby wypierdek, ale przecież ma tyle kursów, ile choćby 26.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 maja 2021, 21:22

Jest to jakiś pomysł, choć 27 ma z Marymontu tylko dwa zjazdy.

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 31 maja 2021, 9:59

Właśnie jestem w trakcie analizy rozkładu brygadowego 33 na ten tydzień i spotkałem to: 011/33, który zachowuje się jak brygada całodzienna a nie jak dodatek.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 21 cze 2021, 13:19

Czemu na 13 musi jeździć Żolborz wysokimi? I jeśli już musi, to naprawdę nie dało się sprawić by jeździł jak najkrócej żeby było możliwie mało wysokiej podłogi?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 cze 2021, 13:33

W DP tylko dodatek jest wysoki, choć po południu jeździ do końca. ;-)

lumx
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2016, 19:02

Post autor: lumx » 21 cze 2021, 16:12

Ale jak linia ma półkurs 13 minut to chyba dobre miejsce na wysokie... Patrząc na komfort podróży, lepiej puścić to tam (max. 10 min podróży, bo raczej nikt z pętli do pętli nie będzie jechał) niż na linie którą np. ktoś jedzie z centrum na Gocław.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 21 cze 2021, 16:27

bartoni722 pisze:
21 cze 2021, 13:19
Czemu na 13 musi jeździć Żolborz wysokimi? I jeśli już musi, to naprawdę nie dało się sprawić by jeździł jak najkrócej żeby było możliwie mało wysokiej podłogi?
Może to będzie na solówkę? W każdym razie fajny ma zjazd, 2 czy 3 przystanki po trasie, a potem zupełnie w innym kierunku.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2021, 17:18

Wysokie 13 z Zoli będą solo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 23 cze 2021, 15:15

Widzę że od poniedziałku nie zamieniono brygad między zajezdniami i brygada 22 Żoliborska zjazdowa z Wiatraka powinna być jako N22.

Po za tym gratulacje za objazdowy rozkład 26, nocna godzinna przerwa w kursowaniu linii potrzebna. znów nie dało się podzielić lub ustawić brygad lepiej. A zapomniałem BusRamTurbo 10000/ wersja 25633356855 nie pozwala na inne ruchy. #-o

Czy tu jeszcze jest pilot. A nie zapomniałem wszystko przez koordynację z 20 lub czymś innym #-o
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Zablokowany