Rozkłady tramwajowe - 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 wrz 2021, 14:10

Żadnego wydzielania... 41 do piachu, 1 i 17 wzmocnić. Jeśli brakuje brygad, to zlikwidować szczyty na 6 i 27 (wiem, że inny tabor, ale stopiątki w krzakach chyba się znajdą, chodzi bardziej o motorowych).

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2021, 14:11

Nie znajdą. Z taborem jest gorzej niż z motorniczymi. Człowiek z wolnego pojedzie, wagonu nie wyczarujesz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 16 wrz 2021, 14:16

Ech, zajechać stozłomką 1122-3 na Winnicę, zebrać pasażerów i wrócić na PDPS. Skład zabiera więcej pasażerów niż świnka, rzucić składy na 17. Zakaz wysokich? Można też potrójniakiem, co go ostatnio widziano na mieście.
miłośnik 13N

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 16 wrz 2021, 14:52

pawcio pisze:
16 wrz 2021, 14:11
Nie znajdą. Z taborem jest gorzej niż z motorniczymi. Człowiek z wolnego pojedzie, wagonu nie wyczarujesz.
Jedynym ratunkiem są BWLki. Niech zrobią rozkładowcy burzę mózgów, to może wymyślą coś ciekawego. ;)

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 wrz 2021, 15:07

Stary Pingwin pisze:
16 wrz 2021, 14:16
Ech, zajechać stozłomką 1122-3 na Winnicę, zebrać pasażerów i wrócić na PDPS. Skład zabiera więcej pasażerów niż świnka, rzucić składy na 17. Zakaz wysokich? Można też potrójniakiem, co go ostatnio widziano na mieście.
Nie ma zakazu i spodziewam się od 27 września wysokich dodatków na 17 na Winnicę, skoro do tej pory jeździły stopiątki na Tarchomin Kościelny.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2021, 17:26

Będą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 wrz 2021, 17:28

fraktal pisze:
16 wrz 2021, 14:52
pawcio pisze:
16 wrz 2021, 14:11
Nie znajdą. Z taborem jest gorzej niż z motorniczymi. Człowiek z wolnego pojedzie, wagonu nie wyczarujesz.
Jedynym ratunkiem są BWLki. Niech zrobią rozkładowcy burzę mózgów, to może wymyślą coś ciekawego. ;)
Ale co ci dadzą BWL-e? O 7:45 wszystko, co może, (dla uproszczenia) jest na mieście. Chcesz wzmocnić punkt A, musisz zabrać punktowi B.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 wrz 2021, 17:34

4 na Banacha, 18 na Wyścigi, 14 do piachu, kilka brygad zostanie, żeby dogęscić szczyt, nawet jeśli coś trzeba będzie dorzucić na 31. Krótkie z długimi da się na pewno gdzieś podmienić.

Ale 31 było co 3-4 minuty przed pandemią.

Jeśli relacja 14 jest turbo istotna, to zrobić autobus, wydłużyć na Ochotę 130 albo coś. W ten sposób 130 by wróciło na Ochotę :)
ŁK

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 wrz 2021, 17:39

A zanim nowe rozkłady będą dostępne dla publiki:
1. Dało się może zrobić sensowną koordynację 17/33 późnym wieczorem na JPII?
2. Dało się może sensownie skoordynować 2/17 późnym wieczorem?
3. 14 już nie pałęta się po rondzie ONZ w drodze na Wolę?
4. 1 ma zjazdy na Mokotów przez Okopową a nie przez JPII, robiąc popołudniowe dziury w rozkładzie na Okopowej?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 16 wrz 2021, 18:18

Skoro nie ma wozów, to chyba ostateczny argument, że matryca 4-8 jest o kant dupy potłuc. Nie może byc tak, że 6, 14, 22, 25 i 27 jeżdżą co 8, kiedy brakuje wozów na linie co 4 i trzeba kombinować odstępstwami co 6 lub łączeniem 1 i 17. No heloł.

Paweł D.
Posty: 5243
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 16 wrz 2021, 18:27

Może znajdą się linie które mogą w szczycie jeździć co 12 dając pewne oszczędności?
Połączenie 1 z 17 nosi numer 41 :)

bentes
Posty: 85
Rejestracja: 30 sie 2020, 13:23

Post autor: bentes » 16 wrz 2021, 18:33

Ile mniej więcej składów jest w naprawie/remoncie? Był okres, że prawie wszystkie Jazzy były odstawione - naprawili je?

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 wrz 2021, 18:47

Dalej postuluje.
41 w piach.

1 Annopol -Banacha
41 Żerań Wsch - Pl. Narutowicza
Częstotliwość co 10 minut z pętli w szczycie zaś na wspólnym odcinku co 5 minut.

17 PKP Służewiec - Winnica
47 Tarchomin Kościelny - Woronicza
Częstotliwość jak wyżej.

Z czego linie 41 i 47 jak miasto szuka kasy to w godzinach 4:30 - 9:00 i 14:00 - 20:00.

Można to zrobić ale nie da się bo zaraz będzie trylion powodów. Plus do 17 i 47 ładnie wpasować 33. Bo obecne koordynacje to jakaś kpina na nie których ciągach. I poszli stadem a potem głucha przerwa.
A zapomniałem o świętej 20 pod którą układa się wszystko inne jak kiedyś tu pisano. Stąd pewnie na Obozowej wróci trzech muszkieterów stojących pod śluzą 20, 23 i 24. A potem czekaj pan na kolejny. ZTM chyba wyznaje zasadę tramwajem w kupie. Z tym że pierwszy opóźnia bo zbiera wszystko zaś pozostałe wiozą dobitki.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 16 wrz 2021, 18:57

pawcio pisze:
16 wrz 2021, 17:28
fraktal pisze:
16 wrz 2021, 14:52
Jedynym ratunkiem są BWLki. Niech zrobią rozkładowcy burzę mózgów, to może wymyślą coś ciekawego. ;)
Ale co ci dadzą BWL-e? O 7:45 wszystko, co może, (dla uproszczenia) jest na mieście. Chcesz wzmocnić punkt A, musisz zabrać punktowi B.
Przyspieszasz odjazd stałych brygad 17 o 4 minuty, zagęszczając kursy, a po godzinach szczytu dziury są łatane dodatkami z linii 2, które robią jedno kółko na 17. Oczywiście brakuje mi danych, które pokazałyby czy jest bufor czasowy w postojach 17 na Winnicy, żeby taki ruch w ogóle wykonać.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 16 wrz 2021, 19:05

bentes pisze:
16 wrz 2021, 18:33
Ile mniej więcej składów jest w naprawie/remoncie? Był okres, że prawie wszystkie Jazzy były odstawione - naprawili je?
Jazzy czy to krótkie czy długie są wszystkie w ruchu, poza niesprawnym SIL i SIP jeżdżą. Nawet 3601 ożył.

Swingi też w komplecie minus te co mają NG 3152, 3172, 3184, 3196, 3208, 3230 i 3197 który po wykolejeniu na Wyścigach ugrzązł na dłużej w T3.

Stare Pesy prócz 3107 dawno go nie widziałem widuje wszystkie nawet 3108 ożył.

116Nx oprócz jednej 3002 co co jakiś czas grzeje tory postojowe reszta śmiga.

Z wysokich kilka składów odstawionych czy to w NG czy to na stałe kilka składów czeka na części.

Gorzej z tym że przez mniejszą ilość kasy z racji obcięcia wzkm i stawki nie ma części nie których stąd kilka wozów stoi bo zakupy były okrojone. Ale znając TW to stanie na głowie a plan wyjdzie o to jestem spokojny.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Zablokowany