Czepiasz się, wiadomo o co chodzi.
Rozkłady tramwajowe - 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
Ja sobie wyobraziłem nakładkę przy Goworka z podejściem jak do kolejki na Gubałówkę (choć nie wiem czy tam jest podejście )Emyl pisze:No dobra, ale przepraszam bardzo, zakładam, że na Pl. Unii tramwaj skręci w prawo i pojedzie dalej do Marszałkowskiej. Chyba nie będą znikać po wjeździe na górę, nie?
ŁK
Dlaczego kursy zjazdowe na 11 z Ronda Daszyńskiego do Zajezdni Żoliborz nie jadą jako 10?
Bo to zjazdy jako 11 i są inaczej rozliczane niż przejazd liniowy.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Czym się różni zjazd jako 11 od zjazdu jako 10?
Już mieliśmy takie dyskusje tyle razy... Robienie BWLi w tramwajach to był bardzo duży ból.
(co nie zmienia faktu, że powinny, tak jak wiele innych kursów wyjazdowych i zjazdowych pokrywających się w większości z trasą innej linii)
(co nie zmienia faktu, że powinny, tak jak wiele innych kursów wyjazdowych i zjazdowych pokrywających się w większości z trasą innej linii)
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
BusMan zjazd w ramach innej linii niż poprzedzający kurs liniowy (oraz wyjazd na innej niż dalsze liniowe) traktuje jako błąd. To znaczy rozkład idzie dalej tworzyć, drukować i analizować, nie jest to w ogóle błąd powstrzymujący cokolwiek od zatwierdzenia, ale wywala to na liście błędów zaraz obok zerowych czasów międzyprzystankowych czy braku tychże odległości.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Czy Warszawa do końca swojego istnienia jest skazana na "nie da się"? Wpisać zjazdy po trasie innej linii - nie, bo rozliczenia i rzeźba. Wpisać trasę zjazdu - też nie, bo nie, bo 256 znaków tylko. XXI w. w MZK....
Coś pokręciłeś. Kurs to kurs.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wszyscy mamy nadzieję że nie i nawet jakieś maluteńkie światełko na końcu tunelu zaczyna majaczyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja też widzę światełko w tunelu, ale staram się nie iść w jego stronę
Ale OK, oby wszyscy na tym skorzystali, bo wałkowanie tych samych problemów od 10 i więcej lat robi się nudne
Ale OK, oby wszyscy na tym skorzystali, bo wałkowanie tych samych problemów od 10 i więcej lat robi się nudne
Trzeba po prostu dać do publicznej wiadomości, że ten program jest przedpotopowy i trzeba zrobić przetarg na nowy. Rzucić jakimś populizmem, że będą dzięki temu lepsze rozkłady, każdy dojedzie wszystkim pod domy, czy coś.
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Akurat populizm jest tu wrogiem. To wejdzie w "koszty własne" ZTM, więc zaraz się ktoś przyczepi, żę "koszty wzrosło". Przecież to jest główna przeszkoda np. przeciwko przejęciu ekspedycji na pętlach przez ZTM - etaty by się pojawiły w ZTM, a nie u przewoźnika...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.