Rozkłady tramwajowe - 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dziękuję za info. Ciekawe wyjazdy z Mokotowa na Wyścigi i zjazdy się szykują.
miłośnik 13N
Oj tam od razu ciekawe. Przez Nowowiejską.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Już wiadomo, że częstotliwość linii tramwajowych od 1 września pozostanie taka jak obecnie.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Taka jest zapowiedź, choć zobaczymy, czy nie urodzi się z tego Losowy Polityczny Kałszkwał...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zlikwidować tramwaje a w miejscu torowisk zrobić super hiper ścieżki rowerowe, zaś w miejscu pętli muzea jakie kto chce. Teren zajezdni sprzedać developerowi. Wszak kasa jest w mieście ale priorytety jak by inne.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Litości. Pandemia komunikację także nieco zmieniła i może warto przemyśleć czy wożenie powietrza ma sens. A tak bywa, szczególnie wieczorem.
Litości. Pandemia się skończyła. Ludzie są zaszczepieni. Wielu pracodawców (np. mój) oficjalnie zlikwidowało pracę zdalną.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Moje "litości" odnosiło się do zero-jedynkowego myślenia kolegi Beniego, który zdaje się uważać, że albo TW wysyła na miasto wszystko co może, albo likwidujemy transport szynowy.
I co z tego, że pandemia się skończyła i ludzie są zaszczepieni jak tego po tramwajach nie widać? OK, poczekajmy na powrót szkół i studentów. Niewykluczone, że rozkłady wakacyjne polegną.
Mi się marzy, aby to była okazja do powrotu założeń reformy i częstych cały dzień linii magistralnych zamiast ogryzków kursujący co 20 minut, często w kiepskiej koordynacji. Takiego kroku po ZTM raczej bym się nie spodziewał jednak.
I co z tego, że pandemia się skończyła i ludzie są zaszczepieni jak tego po tramwajach nie widać? OK, poczekajmy na powrót szkół i studentów. Niewykluczone, że rozkłady wakacyjne polegną.
Mi się marzy, aby to była okazja do powrotu założeń reformy i częstych cały dzień linii magistralnych zamiast ogryzków kursujący co 20 minut, często w kiepskiej koordynacji. Takiego kroku po ZTM raczej bym się nie spodziewał jednak.
Litości chyba Pawełku nie widzisz ile to ludzi teraz w godzinach szczytu się gniecie w tramwaju.
Od 01.09 z góry zostawiając takt wakacyjny to strzał w potylicę dla ZTM. I będzie sraczka dla wszystkich.
Od wieszających rozkłady po planujących służby dla prowadzących. Bo ZTM liczył i nic nie wyliczył. Pierdyknie e-mail z rozkładami o 16 że od jutra pełny takt. Takie to ma być planowanie. No super średniowiecze.
Od 01.09 z góry zostawiając takt wakacyjny to strzał w potylicę dla ZTM. I będzie sraczka dla wszystkich.
Od wieszających rozkłady po planujących służby dla prowadzących. Bo ZTM liczył i nic nie wyliczył. Pierdyknie e-mail z rozkładami o 16 że od jutra pełny takt. Takie to ma być planowanie. No super średniowiecze.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Tyle tylko że cięcia dotyczą wyłącznie dni powszednich w godz. 6-20.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Panowie, spokojnie. Gdzie jest tłok to jest tłok i trzeba coś z nim zrobić. Jeżeli świat się kończy na dogmacie, że mamy zasadniczo dwie matryce rozkładowe - podstawową i wakacyjną, a wszystkie linie muszą kursować do później nocy, to sorry, już się nie odzywam.
To, że ZTM zachowuje się jak dziecko we mgle i to jeszcze obudzone w środku nocy to wiadomo nie od dziś.
To, że ZTM zachowuje się jak dziecko we mgle i to jeszcze obudzone w środku nocy to wiadomo nie od dziś.
ZTM cały czas widzi tylko ostry cień mgły. Komunikaty o zmianach rozkładów potrafią albo nie podać wcale albo z godziny na godzinę.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zasadniczo wyjście od 5/10 i poprawianie tego indywidualnie (może być przecież linia słaba poza szczytem ale w szczycie silna, 24 na przykład) ma sens, im mniej się brygad zmarnuje na 22 czy 27, tym lepiej. A lepiej zrobić 1 co 3-3-4 zostawiając 22 i 27 co 10, niż 1 co 4 a socjale co 8.
Ja bym w ogóle wyszedł od bazowej 20 przez cały tydzień i na tym budował lepszą ofertę indywidualnie na poszczególnych ciągach - miraż koordynacji ogólnosieciowej jest niestety tylko mirażem, bo co z tego, że 15 i 6 mają kompatybilną częstotliwość, jak i tak jadą razem w kierunku północnym?
Czyli mogłyby być linie, której mają 10 cały dzień (na przykład, nomen omen, 10), linie które mają 20 cały dzień (na przykład 27), linie które mają 10 w szczycie a 20 poza (14 w okresie szkolno-studenckim, 6, 15), linie które mają 5 w szczycie a 10 poza (2) czy linie ktore mają 3-3-4 w szczycie a poza szczytem 5 (dziewiątka) czy nawet 20 (31).
Ja bym w ogóle wyszedł od bazowej 20 przez cały tydzień i na tym budował lepszą ofertę indywidualnie na poszczególnych ciągach - miraż koordynacji ogólnosieciowej jest niestety tylko mirażem, bo co z tego, że 15 i 6 mają kompatybilną częstotliwość, jak i tak jadą razem w kierunku północnym?
Czyli mogłyby być linie, której mają 10 cały dzień (na przykład, nomen omen, 10), linie które mają 20 cały dzień (na przykład 27), linie które mają 10 w szczycie a 20 poza (14 w okresie szkolno-studenckim, 6, 15), linie które mają 5 w szczycie a 10 poza (2) czy linie ktore mają 3-3-4 w szczycie a poza szczytem 5 (dziewiątka) czy nawet 20 (31).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.