Rozkłady tramwajowe - 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Stary Pingwin
Posty: 5805
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 cze 2021, 14:40

Dziękuję za info. Ciekawe wyjazdy z Mokotowa na Wyścigi i zjazdy się szykują.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 cze 2021, 14:58

Oj tam od razu ciekawe. Przez Nowowiejską.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5805
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 24 cze 2021, 17:53

Bywało ciekawiej.
miłośnik 13N

Mateusz950
Posty: 734
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 24 sie 2021, 15:03

Już wiadomo, że częstotliwość linii tramwajowych od 1 września pozostanie taka jak obecnie.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 sie 2021, 15:56

Taka jest zapowiedź, choć zobaczymy, czy nie urodzi się z tego Losowy Polityczny Kałszkwał...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 sie 2021, 8:57

=D> =D> =D> =D>
Zlikwidować tramwaje a w miejscu torowisk zrobić super hiper ścieżki rowerowe, zaś w miejscu pętli muzea jakie kto chce. Teren zajezdni sprzedać developerowi. Wszak kasa jest w mieście ale priorytety jak by inne.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Paweł D.
Posty: 5261
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 sie 2021, 9:43

Litości. Pandemia komunikację także nieco zmieniła i może warto przemyśleć czy wożenie powietrza ma sens. A tak bywa, szczególnie wieczorem.

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1318
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 25 sie 2021, 9:54

Litości. Pandemia się skończyła. Ludzie są zaszczepieni. Wielu pracodawców (np. mój) oficjalnie zlikwidowało pracę zdalną.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Paweł D.
Posty: 5261
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 sie 2021, 10:15

Moje "litości" odnosiło się do zero-jedynkowego myślenia kolegi Beniego, który zdaje się uważać, że albo TW wysyła na miasto wszystko co może, albo likwidujemy transport szynowy.
I co z tego, że pandemia się skończyła i ludzie są zaszczepieni jak tego po tramwajach nie widać? OK, poczekajmy na powrót szkół i studentów. Niewykluczone, że rozkłady wakacyjne polegną.
Mi się marzy, aby to była okazja do powrotu założeń reformy i częstych cały dzień linii magistralnych zamiast ogryzków kursujący co 20 minut, często w kiepskiej koordynacji. Takiego kroku po ZTM raczej bym się nie spodziewał jednak.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 sie 2021, 10:43

Litości chyba Pawełku nie widzisz ile to ludzi teraz w godzinach szczytu się gniecie w tramwaju.
Od 01.09 z góry zostawiając takt wakacyjny to strzał w potylicę dla ZTM. I będzie sraczka dla wszystkich.
Od wieszających rozkłady po planujących służby dla prowadzących. Bo ZTM liczył i nic nie wyliczył. Pierdyknie e-mail z rozkładami o 16 że od jutra pełny takt. Takie to ma być planowanie. No super średniowiecze.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 sie 2021, 10:43

Paweł D. pisze:
25 sie 2021, 9:43
Litości. Pandemia komunikację także nieco zmieniła i może warto przemyśleć czy wożenie powietrza ma sens. A tak bywa, szczególnie wieczorem.
Tyle tylko że cięcia dotyczą wyłącznie dni powszednich w godz. 6-20.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5261
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 sie 2021, 11:06

Panowie, spokojnie. Gdzie jest tłok to jest tłok i trzeba coś z nim zrobić. Jeżeli świat się kończy na dogmacie, że mamy zasadniczo dwie matryce rozkładowe - podstawową i wakacyjną, a wszystkie linie muszą kursować do później nocy, to sorry, już się nie odzywam.
To, że ZTM zachowuje się jak dziecko we mgle i to jeszcze obudzone w środku nocy to wiadomo nie od dziś.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 25 sie 2021, 11:25

ZTM cały czas widzi tylko ostry cień mgły. Komunikaty o zmianach rozkładów potrafią albo nie podać wcale albo z godziny na godzinę.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26820
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 sie 2021, 12:14

Zasadniczo wyjście od 5/10 i poprawianie tego indywidualnie (może być przecież linia słaba poza szczytem ale w szczycie silna, 24 na przykład) ma sens, im mniej się brygad zmarnuje na 22 czy 27, tym lepiej. A lepiej zrobić 1 co 3-3-4 zostawiając 22 i 27 co 10, niż 1 co 4 a socjale co 8.

Ja bym w ogóle wyszedł od bazowej 20 przez cały tydzień i na tym budował lepszą ofertę indywidualnie na poszczególnych ciągach - miraż koordynacji ogólnosieciowej jest niestety tylko mirażem, bo co z tego, że 15 i 6 mają kompatybilną częstotliwość, jak i tak jadą razem w kierunku północnym?

Czyli mogłyby być linie, której mają 10 cały dzień (na przykład, nomen omen, 10), linie które mają 20 cały dzień (na przykład 27), linie które mają 10 w szczycie a 20 poza (14 w okresie szkolno-studenckim, 6, 15), linie które mają 5 w szczycie a 10 poza (2) czy linie ktore mają 3-3-4 w szczycie a poza szczytem 5 (dziewiątka) czy nawet 20 (31).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 sie 2021, 13:16

Wydaje się takie proste, a takie niemożliwe :p

Zablokowany