A nie Szczęśliwice? Z Reduty na Szczęśliwice rzut beretem.wincenty pisze: ↑04 mar 2021, 11:40Ładowanie 158 zapewne w zajezdni na Ostrobramskiej?Walas pisze: ↑04 mar 2021, 11:19Od 6.03 158 w całości na elektryki.
Artykuł WGKM:
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -2021-roku
Ciekawe, z czego zabrane kleszczowe brygady na 180.
Zmiany obsługowe - marzec 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przez progi na Drawskiej. Plus powrót na Redutę rzutem beretem nie jest.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Zwiększony plan.wincenty pisze: ↑04 mar 2021, 11:40Ładowanie 158 zapewne w zajezdni na Ostrobramskiej?Walas pisze: ↑04 mar 2021, 11:19Od 6.03 158 w całości na elektryki.
Artykuł WGKM:
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -2021-roku
Ciekawe, z czego zabrane kleszczowe brygady na 180.
Po pierwsze, Szczęśliwice są nie odebrane przez UDT, po drugie tam będą ładowały się wozy wyłącznie z 128/175
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale jest to zapis wynikający skąd? Wytyczne ZTM, zasady przewoźników?bartoni722 pisze: ↑04 mar 2021, 10:55Nie byłem w stanie doszukać się na forum konkretnego zapisu, więc zostawię sobie 1-2% rezerwy na poczet wadliwości mojej pamięci, ale ztcp nie było tam żadnego rozróżnienia - więc wygląda na to że tak, czysto teoretycznie mógłby sobie zrobić 5 minut na MSN oraz niżej wymienionych pętlach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zasady przewoźników i prawdopodobnie zapisy w umowach wieloletnich.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
ktoś na wgkm napisał że Chomiczówki nie dopuścił UDT, ciekawe dlaczego?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27355
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dziękibartoni722 pisze: ↑04 mar 2021, 13:01Zasady przewoźników i prawdopodobnie zapisy w umowach wieloletnich.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
111 będzie miało zmieniony rozkład? Taki żeby miało odpowiednie przerwy na Esperancie i nie miało ich na Gocławiu?
A co z 518?Walas pisze: ↑04 mar 2021, 11:19Od 6.03 158 w całości na elektryki.
Artykuł WGKM:
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -2021-roku
Od kilku dni obydwie ładowarki na Nowodworach wyglądają na sprawne (świecą na zielono)
To w końcu zmieniają się rozkłady na 111 i 158, czy nie, bo na stronach ZTM-u nowych rozkładów nie ma.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przecież zmiana struktury brygad nie musi oznaczać zmian godzin odjazdów z przystanku.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W przypadku 111 chyba powinna, bo czytałem na tym forum że w weekendy ta linia miała 5 minut postoju na Esperanto, co nie wystarcza na podładowanie się. Takie długie postoje na Gocławiu też nie są potrzebne, bo jak on musiał podjechać na Ostrobramską, postać na ładowanie i wrócić, to ze 40 minut co najmniej to zajmowało. W tej chwili wystarczy zwykły postój na odpoczynek kierowcy czy na wyrównanie do taktu, pewnie z 10-15 minut maksimum.bartoni722 pisze: ↑05 mar 2021, 10:24Przecież zmiana struktury brygad nie musi oznaczać zmian godzin odjazdów z przystanku.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Jeśli przyjazdy na Gocław są 03, 18, 33, 48 a odjazdy 10, 25, 40, 55 to mogą być takie nadal. Tyle że zamiast postoju 03-40 może być 03-10. I nadal dla pasażera nic się nie zmienia. Więcej, w tym konkretnym przypadku byłoby to szkodliwe dla koordynacji ze 180. Nowy rozkład jest już wstawiony - widać różnice jak się kliknie na odjazdy z przystanku Esperanto 02.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
W DP widać pojedyncze różnice, w DS chyba się nie da porównać bo ten nowy rozkład likwiduje odczyt odjazdów dla daty z przeszłości (jak kiedyś były rozkłady w plain HTML to bez problemu się odnajdywało te archiwalne).
Najlepiej chyba będzie pobrać aktualny rozkład brygadowy ze strony rozkladybrygad.wgkm.waw.pl, poczekać na wstawienie nowego i je porównać.
Najlepiej chyba będzie pobrać aktualny rozkład brygadowy ze strony rozkladybrygad.wgkm.waw.pl, poczekać na wstawienie nowego i je porównać.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przy dzisiejszym rozkładzie klikasz "drukuj na wszystkie dni" i będzie jeszcze stary w DS.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.