Zmiany obsługowe - marzec 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany obsługowe - marzec 2021
W ramach planowanych zmian, które mogą nie zostać wdrożone. Od 05.03 rusza akcja elektryfikacja.
116, 128, 175, 180 i 518 plus przerzuty z tym związane.
116, 128, 175, 180 i 518 plus przerzuty z tym związane.
180 będzie miało 5-minutowy postój na Esperanto na ładowanie, czy Wilanów zaczyna działać?
ŁK
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A jak się będzie ładować 175?
Prawdopodobnie Chomiczówka.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Niech może najpierw spróbują z tą obsługą, która jest, przetestować ładowarki, czy w ogóle działają, wysyłając elektryki na wybrane brygady, a zmiany wprowadzą później, zamiast od razu na początku miesiąca zmieniać rozkłady i ustalone grafiki.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Nie wiem jak oni tam to ustalają. Na moje powinni mieć do tego czasu ładowarki obcykane i przetestowane (do tej pory za działające uważało się tylko Konwiktorską, Spartańską i od niedawna Esperanto), a tutaj na oko mi wygląda że miałyby ruszyć i Szczęśliwice i Chomiczówka i Nowodwory. Na dzień dzisiejszy nie słyszałem nawet o próbach w tych lokalizacjach. Aczkolwiek podobno Chomiczówka i Nowodwory miały już podłączone zasilanie. Na Chomiczówce ktoś nawet widział palące się światełko. Ja z kolei jakiś czas temu spostrzegłem ekipę Innogy grzebiącą przy szafkach elektrycznych na Szczęśliwicach.
Tak poza tym, @Flash8222, na logikę powinien się zmienić rozkład jazdy 111, bo ładowarki Esperanto już działają. Nie są zatem już potrzebne przerwy na Gocławiu na zjazd do R10, za to czytałem na forum że w weekendy postoje na Esperanto są niewystarczające żeby się podładować. Ostatnio ZTM ma w zwyczaju zmieniać rozkłady grupami linii, to może przy okazji gmerania przy innych liniach z TK przystosowałby rozkład 111?
Tak poza tym, @Flash8222, na logikę powinien się zmienić rozkład jazdy 111, bo ładowarki Esperanto już działają. Nie są zatem już potrzebne przerwy na Gocławiu na zjazd do R10, za to czytałem na forum że w weekendy postoje na Esperanto są niewystarczające żeby się podładować. Ostatnio ZTM ma w zwyczaju zmieniać rozkłady grupami linii, to może przy okazji gmerania przy innych liniach z TK przystosowałby rozkład 111?
Były prowadzone próby na tych krańcach.michael112 pisze: ↑27 lut 2021, 16:53(..)
Na dzień dzisiejszy nie słyszałem nawet o próbach w tych lokalizacjach. Aczkolwiek podobno Chomiczówka i Nowodwory miały już podłączone zasilanie. Na Chomiczówce ktoś nawet widział palące się światełko. Ja z kolei jakiś czas temu spostrzegłem ekipę Innogy grzebiącą przy szafkach elektrycznych na Szczęśliwicach.
(...)
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
@person @Szymon - skąd Wam takie pomysły przychodzą do głowy? Wydaje mi się oczywiste że będą się ładować na pętli Chomiczówka, tym bardziej że wg wpisu @Vlady prowadzono już próby tych ładowarek.
Podobno już jest zmiana terminu gdyż UDT zwleka z wydaniem zgody na użytkowanie ładowarek.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Zawsze ktoś musi robić problemy. Innogy widocznie już się uporał, to teraz UDT rzuca kłody pod nogi.
P.S. A jak tam monterzy ładowarek. Nie zaspali? Mogliby zabrać się za montaż kolejnych ładowarek. Wilanów, Browarna? Młynowa nie liczę, bo tam ma być budowana nowa pętla.
P.S. A jak tam monterzy ładowarek. Nie zaspali? Mogliby zabrać się za montaż kolejnych ładowarek. Wilanów, Browarna? Młynowa nie liczę, bo tam ma być budowana nowa pętla.
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
W rozkładzie świątecznym (umownie), 111 na Esperanto ma postoje po 5 minut. Jeżeli 111 ma się ładować na Esperatno, to postoje powinny być po około 20-25 minut (tak by wykorzystać do maksimum obie ładowarki. Na Gocławiu przerwy powinny mieć około 15 minut. Tak by można by było spokojnie "skorzystać" z ekspedycji, ewentualnie na jakiś krótki spacer.michael112 pisze: ↑27 lut 2021, 16:53... Tak poza tym, @Flash8222, na logikę powinien się zmienić rozkład jazdy 111, bo ładowarki Esperanto już działają. Nie są zatem już potrzebne przerwy na Gocławiu na zjazd do R10, za to czytałem na forum że w weekendy postoje na Esperanto są niewystarczające żeby się podładować. Ostatnio ZTM ma w zwyczaju zmieniać rozkłady grupami linii, to może przy okazji gmerania przy innych liniach z TK przystosowałby rozkład 111?