Zmiany obsługowe - październik 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Zmiany obsługowe - październik 2021

Post autor: bartoni722 » 01 paź 2021, 9:13

106: spada Mobilis
114: skrócone 2c+1d bierze Arriva
121: Mobilis wchodzi na dwa dodatki hybrydami
122: wchodzi Grodzisk na 4 dodatki (jeden z nich tylko w B).
123: spada Grodzisk
154: spada Mobilis
184: jak wyżej
190: dodatkowe 5 całek w sobotę z Mobilisu na przeguby
305: wchodzi R10
339: spada Mobilis
707: przegub zostaje już tylko na kursie o 5:30 z Pralki
719: spada Arriva
984 w sobotę: po 2 brygady z R11 i Mobilisu


Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 paź 2021, 9:54

A propos 114:
kurs na trasie MOCINY UKSW - METRO MŁOCINY kursuje w dni zajęć dydaktycznych na UKSW.
Fajny pomysł w tych niepewnych czasach :)
I zupełnie na marginesie to w przypadku kursów w stronę UKSW opis trasy powinien być odwrotny.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 paź 2021, 10:03

Formalnie jak przechodzi się na naukę zdalną to nadal są dni zajęć dydaktycznych ;)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 paź 2021, 10:08

Celny strzał :) Brakuje słowa "stacjonarnych". Na UKSW będzie system mieszany, więc.... Ale tego się rozkładowo nie ogarnie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 paź 2021, 10:22

Linia 114 powinna kursować w systemie hybrydowym. Co drugi kurs realizowany w symulatorze.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 paź 2021, 10:48

Grodzisk na 122? Hmm... Co w zamian na 123? MZA R10 na SU12?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 paź 2021, 10:51

A ile całek dodatkowo na 523 w weekendy?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 paź 2021, 10:53

Tam już jest R10+R13 obdzielone po równo całkami, teraz R13 weźmie dwa dodatki (07 i 08) a R10 09.
523 +5 całek, z 9 na 14.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 paź 2021, 11:22

Od października, jak widać, wzrasta plan brygadowy. Ciekawe, skąd się znajdą na to kierowcy, skoro już teraz R-1 i R-3 dostają zadyszki i R-2 oraz R-4 muszą wystawiać zastępstwa.
Mój znajomy z R-3 bez przerwy jest atakowany przez swój zakład propozycjami pracy z wolnego. A jeszcze 2 lata temu jak chciał dodatkowo popracować w weekend to nie było szans...

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 01 paź 2021, 11:46

Jak ludzie nie będzie brakować, jak tabor się nie rozleci (w sensie 18xx z którymi są problemy) :)
Raczej wiedzą co robią i są to w stanie obsłużyć, inaczej nie zdecydowali by się na taki ruch.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 01 paź 2021, 13:16

Trzeba było kupić więcej solówek, a nie naładowali przegubów ile wlezie... :twisted:

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 paź 2021, 21:39

man1956 pisze: Mój znajomy z R-3 bez przerwy jest atakowany przez swój zakład propozycjami pracy z wolnego. A jeszcze 2 lata temu jak chciał dodatkowo popracować w weekend to nie było szans...
A jeszcze 20 lat temu to paaaanie, kiedyś to było. Teraz to nie ma. 2 lata to trochę przed naszą erą, już pomijając to, że 2 lata to okres dość długi na zmianę struktury pracowników i bez pandemii (choć może rzeczywiście nie w mza, tam to trzeba miliarda lat ).
zxcvbnm pisze:Jak ludzie nie będzie brakować, jak tabor się nie rozleci (w sensie 18xx z którymi są problemy) :)
Raczej wiedzą co robią i są to w stanie obsłużyć, inaczej nie zdecydowali by się na taki ruch.
Studenci będą zasilać? A te dni dydaktyczne na uksw to jak się będzie ogłaszać? Bo formalnie to nie jest żadna wartość opisana w niczym urzędowym.
ŁK

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 paź 2021, 21:53

Zmiana struktury pracowników? Możesz napisać szerzej, w jakim kierunku te zmiany poszły?

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 01 paź 2021, 21:54

Jest w Zarządzeniu Rektora. Ale autorowi pewnie chodziło o covid-owe ograniczenia które być może nadejdą. Oczywiście dla pasażera nie-studenta to wiedza tajemna.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 paź 2021, 21:57

man1956 pisze:Zmiana struktury pracowników? Możesz napisać szerzej, w jakim kierunku te zmiany poszły?
Ogólnie mówię, że po 2 latach są często już inni pracownicy, wiec nie ma tego co porównywać.
ŁK

Zablokowany