Albo będą po prostu solówki zamiast przegubów....bartoni722 pisze: ↑29 paź 2021, 15:21Mała zmiana, 110 będzie jednak bez elektryków. Widocznie widmo dużych opóźnień na Wólce wzięło górę.
Wszystkich Świętych 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Tak właśnie będzie, poszła edyta pierwszego postu, +173 będzie przegubowe
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Pewnie się łata co się ma, w ZTM dobierają linie, którym jako tako da się zmniejszyć metraż.Snake.Griffin pisze: ↑28 paź 2021, 11:40Ciekawy pomysł z zamianami Solarisów na Otokary. Czy w 2019 też tak było?
To jeszcze trzeba dodać 126 co 10 minut oraz 169 co 20 min (obie linie na solówkach).
Wow. W tym jednym okresie dzieje się magia. Autobusy 115,142, 213 mimo wysokich częstotliwości to jeden wielki Sajgon w środku. Ruch od rana już zablokowany na Złotej Jesieni, a autobusy 115 i 142 kończą swoją trasę na Zagórzańskiej. Obsługa - 100% 43xx na 213, 100% 43xx na brygadach C 115 i większości M. Człowiek przez to się rozmarzył - mogło by tak zostać na stałe .
I tu mam pytanie, czy przy kryzysie w liczbie kierowców, nie brakuje ich żeby obsłużyć podbite linie zwykle i cmentarne? Czy to wiąże się z wyrabianiem olbrzymiej ilości nadgodzin przez kadrę?
I tu mam pytanie, czy przy kryzysie w liczbie kierowców, nie brakuje ich żeby obsłużyć podbite linie zwykle i cmentarne? Czy to wiąże się z wyrabianiem olbrzymiej ilości nadgodzin przez kadrę?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Czy zawieszenie 212 na cały długi weekend to najlepszy pomysł? Rozumiałbym może 1.11, ale dziś np. działał bazarek przy Namysłowskiej, którego klientela chętnie korzysta zwykle z tej linii, także CH Targówek funkcjonuje w pełnym zakresie. Do tego dochodzi rejon Jórskiego i Samarytanki, który rano i wieczorem zostaje w te dni bez obsługi. Czy nie dało się puścić tej linii choćby przez Radzymińską i Szwedzką?
I dlaczego właściwie skrócono 527 do Metra Trocka skoro obwodnica Targówka jest przejezdna?
I dlaczego właściwie skrócono 527 do Metra Trocka skoro obwodnica Targówka jest przejezdna?
1. Rejon Jórskiego nie zostaje bez obsługi, na okres 30.10-01.11 przez cały dzień kursuje tamtędy 120.pietia pisze: ↑30 paź 2021, 15:59Czy zawieszenie 212 na cały długi weekend to najlepszy pomysł? Rozumiałbym może 1.11, ale dziś np. działał bazarek przy Namysłowskiej, którego klientela chętnie korzysta zwykle z tej linii, także CH Targówek funkcjonuje w pełnym zakresie. Do tego dochodzi rejon Jórskiego i Samarytanki, który rano i wieczorem zostaje w te dni bez obsługi. Czy nie dało się puścić tej linii choćby przez Radzymińską i Szwedzką?
I dlaczego właściwie skrócono 527 do Metra Trocka skoro obwodnica Targówka jest przejezdna?
2. A po co 527 ma się zapuszczać na obwodnicę? I tak ma tylko dowozić os. Derby do metra. Zresztą na obwodnicę wraca poza kursami linii cmentarnych.
3. 212 jest zawieszane od lat na WŚ. Na bazar można też jechać w piątki i zrobić zakupy jak ktoś bardzo potrzebuje. Naprawdę jak raz się nie zrobi zakupów w sobotę (czy w ogóle, czy przesuwając to na inny dzień) to nie nastąpi koniec świata...
Można przychodzić z wolnego (nadgodziny), kierowcy zasilający przychodzą do pracy, niektórzy zamieniają nocki na linie dzienne, a i tak jak widać po dziwadłach zaplanowana obsługa nie zawsze odpowiadała faktycznej również i dziś.
Poza tym w komunikacji o akcji Znicz wiadomo od dawna i od razu przygotowuje się zwiększoną obsadę. Dni wolne za weekendy i święta można rozdawać nierównomiernie w ciągu miesiąca, by kluczowe terminy mieć zabezpieczone.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No i brygady cmentarne są w zdecydowanej większości jednozmianowe.
Nie chciałbym wykrakać, tak jak jest, to mi się podoba, ale jednej rzeczy w układzie linii cmentarnych nie rozumiem.
Kiedyś Słowackiego, Mickiewicza, Andersa jeździło więcej linii autobusowych, ale jest super tramwaj, jest super metro i przecież taka linia by je niepotrzebnie dublowała. A dlaczego np. takie C42 jeździ po tej trasie? Można by powiedzieć, że jest przecież metro i tramwaje. Wszystkich do metra, do tramwajów na Metro Młociny, a potem taką linią C09 jeżdżącą co 30 sekund lub częściej na Cmentarz Północny.
Kiedyś Słowackiego, Mickiewicza, Andersa jeździło więcej linii autobusowych, ale jest super tramwaj, jest super metro i przecież taka linia by je niepotrzebnie dublowała. A dlaczego np. takie C42 jeździ po tej trasie? Można by powiedzieć, że jest przecież metro i tramwaje. Wszystkich do metra, do tramwajów na Metro Młociny, a potem taką linią C09 jeżdżącą co 30 sekund lub częściej na Cmentarz Północny.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.
Bo tradycją jest niezmienność układu linii cmentarnych (poza kosmetycznymi zmianami) od wielu lat i to się sprawdza. Niektóre linie mają ponad 60 lat i kursują na podobnych, bądź identycznych trasach. A w związku z wybudowaniem metra poległo C10, a C42 już nie jeździ co 2 minuty. Natomiast C09 jeździ 1.11 co 45 sekund i przewozi tłumy osób.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To jest zaszłość historyczna. Spójrz tylko na fakt, że C42 odziedziczyło końcówkę numeracyjną po 142 które na tej trasie zlikwidowano chyba... w 1997 roku. (Notabene, oznaczenia numeryczne cmentarnym wprowadzono zdaje się w 1996 r., zatem niewiele wcześniej.)urluch pisze: ↑31 paź 2021, 21:41Kiedyś Słowackiego, Mickiewicza, Andersa jeździło więcej linii autobusowych, ale jest super tramwaj, jest super metro i przecież taka linia by je niepotrzebnie dublowała. A dlaczego np. takie C42 jeździ po tej trasie? Można by powiedzieć, że jest przecież metro i tramwaje. Wszystkich do metra, do tramwajów na Metro Młociny, a potem taką linią C09 jeżdżącą co 30 sekund lub częściej na Cmentarz Północny.
Na 739 jeździ Grodzio.
Od godziny 19 autobusy linii 156, 160, 169, 500 i 527 miały zgodnie z rozkładem jazdy wrócić na Św. Wincentego wzdłuż cmentarza Bródnowskiego. Według aplikacji niektóre autobusy owszem jadą trasą podstawową, a inne w tym samym momencie w dalszym ciągu trasą objazdową. O co chodzi?