Wszystkich Świętych 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 29 paź 2021, 16:53

bartoni722 pisze:
29 paź 2021, 15:21
Mała zmiana, 110 będzie jednak bez elektryków. Widocznie widmo dużych opóźnień na Wólce wzięło górę. ;)
Albo będą po prostu solówki zamiast przegubów....

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 paź 2021, 20:19

Tak właśnie będzie, poszła edyta pierwszego postu, +173 będzie przegubowe

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 paź 2021, 22:05

Snake.Griffin pisze:
28 paź 2021, 11:40
Ciekawy pomysł z zamianami Solarisów na Otokary. Czy w 2019 też tak było?
Pewnie się łata co się ma, w ZTM dobierają linie, którym jako tako da się zmniejszyć metraż.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 30 paź 2021, 9:30

To jeszcze trzeba dodać 126 co 10 minut oraz 169 co 20 min (obie linie na solówkach).

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 30 paź 2021, 12:34

Wow. W tym jednym okresie dzieje się magia. Autobusy 115,142, 213 mimo wysokich częstotliwości to jeden wielki Sajgon w środku. Ruch od rana już zablokowany na Złotej Jesieni, a autobusy 115 i 142 kończą swoją trasę na Zagórzańskiej. Obsługa - 100% 43xx na 213, 100% 43xx na brygadach C 115 i większości M. Człowiek przez to się rozmarzył - mogło by tak zostać na stałe :D.
I tu mam pytanie, czy przy kryzysie w liczbie kierowców, nie brakuje ich żeby obsłużyć podbite linie zwykle i cmentarne? Czy to wiąże się z wyrabianiem olbrzymiej ilości nadgodzin przez kadrę?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

pietia
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 30 paź 2021, 15:59

Czy zawieszenie 212 na cały długi weekend to najlepszy pomysł? Rozumiałbym może 1.11, ale dziś np. działał bazarek przy Namysłowskiej, którego klientela chętnie korzysta zwykle z tej linii, także CH Targówek funkcjonuje w pełnym zakresie. Do tego dochodzi rejon Jórskiego i Samarytanki, który rano i wieczorem zostaje w te dni bez obsługi. Czy nie dało się puścić tej linii choćby przez Radzymińską i Szwedzką?
I dlaczego właściwie skrócono 527 do Metra Trocka skoro obwodnica Targówka jest przejezdna?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 paź 2021, 16:02

pietia pisze:
30 paź 2021, 15:59
Czy zawieszenie 212 na cały długi weekend to najlepszy pomysł? Rozumiałbym może 1.11, ale dziś np. działał bazarek przy Namysłowskiej, którego klientela chętnie korzysta zwykle z tej linii, także CH Targówek funkcjonuje w pełnym zakresie. Do tego dochodzi rejon Jórskiego i Samarytanki, który rano i wieczorem zostaje w te dni bez obsługi. Czy nie dało się puścić tej linii choćby przez Radzymińską i Szwedzką?
I dlaczego właściwie skrócono 527 do Metra Trocka skoro obwodnica Targówka jest przejezdna?
1. Rejon Jórskiego nie zostaje bez obsługi, na okres 30.10-01.11 przez cały dzień kursuje tamtędy 120.
2. A po co 527 ma się zapuszczać na obwodnicę? I tak ma tylko dowozić os. Derby do metra. Zresztą na obwodnicę wraca poza kursami linii cmentarnych.
3. 212 jest zawieszane od lat na WŚ. Na bazar można też jechać w piątki i zrobić zakupy jak ktoś bardzo potrzebuje. Naprawdę jak raz się nie zrobi zakupów w sobotę (czy w ogóle, czy przesuwając to na inny dzień) to nie nastąpi koniec świata...

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 paź 2021, 16:10

zxcvbnm pisze:
30 paź 2021, 12:34
I tu mam pytanie, czy przy kryzysie w liczbie kierowców, nie brakuje ich żeby obsłużyć podbite linie zwykle i cmentarne? Czy to wiąże się z wyrabianiem olbrzymiej ilości nadgodzin przez kadrę?
Można przychodzić z wolnego (nadgodziny), kierowcy zasilający przychodzą do pracy, niektórzy zamieniają nocki na linie dzienne, a i tak jak widać po dziwadłach zaplanowana obsługa nie zawsze odpowiadała faktycznej również i dziś.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 paź 2021, 16:12

Poza tym w komunikacji o akcji Znicz wiadomo od dawna i od razu przygotowuje się zwiększoną obsadę. Dni wolne za weekendy i święta można rozdawać nierównomiernie w ciągu miesiąca, by kluczowe terminy mieć zabezpieczone.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 31 paź 2021, 18:15

No i brygady cmentarne są w zdecydowanej większości jednozmianowe.

urluch
Posty: 264
Rejestracja: 23 wrz 2007, 19:42

Post autor: urluch » 31 paź 2021, 21:41

Nie chciałbym wykrakać, tak jak jest, to mi się podoba, ale jednej rzeczy w układzie linii cmentarnych nie rozumiem.

Kiedyś Słowackiego, Mickiewicza, Andersa jeździło więcej linii autobusowych, ale jest super tramwaj, jest super metro i przecież taka linia by je niepotrzebnie dublowała. A dlaczego np. takie C42 jeździ po tej trasie? Można by powiedzieć, że jest przecież metro i tramwaje. Wszystkich do metra, do tramwajów na Metro Młociny, a potem taką linią C09 jeżdżącą co 30 sekund lub częściej na Cmentarz Północny.
Przedwczesną jest radość wasza, bezbożni synowie Juliana Apostaty! Możecie Kościół obedrzeć, skrępować, wtrącić do katakumb i skazać na męczeństwo, ale go nie pokonacie; bo i dziś powtarzamy śmiało za Tertulianem: Mori possumus, vinci non possumus (możemy umrzeć, ale nie możemy być zwyciężonymi); a wy prędzej czy później musicie zawołać: Vicisti Galilaee! (zwyciężyłeś Galilejczyku). św. Józef Sebastian Pelczar (1842-1924)

Ikarusy już jeżdżą po przyjaznych, szerokich drogach, pomagając swoim pasażerom dostać się w każde miejsce, o każdej porze.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 31 paź 2021, 22:13

Bo tradycją jest niezmienność układu linii cmentarnych (poza kosmetycznymi zmianami) od wielu lat i to się sprawdza. Niektóre linie mają ponad 60 lat i kursują na podobnych, bądź identycznych trasach. A w związku z wybudowaniem metra poległo C10, a C42 już nie jeździ co 2 minuty. Natomiast C09 jeździ 1.11 co 45 sekund i przewozi tłumy osób. :wink:

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 31 paź 2021, 22:35

urluch pisze:
31 paź 2021, 21:41
Kiedyś Słowackiego, Mickiewicza, Andersa jeździło więcej linii autobusowych, ale jest super tramwaj, jest super metro i przecież taka linia by je niepotrzebnie dublowała. A dlaczego np. takie C42 jeździ po tej trasie? Można by powiedzieć, że jest przecież metro i tramwaje. Wszystkich do metra, do tramwajów na Metro Młociny, a potem taką linią C09 jeżdżącą co 30 sekund lub częściej na Cmentarz Północny.
To jest zaszłość historyczna. Spójrz tylko na fakt, że C42 odziedziczyło końcówkę numeracyjną po 142 które na tej trasie zlikwidowano chyba... w 1997 roku. (Notabene, oznaczenia numeryczne cmentarnym wprowadzono zdaje się w 1996 r., zatem niewiele wcześniej.)

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 01 lis 2021, 19:18

Na 739 jeździ Grodzio.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 01 lis 2021, 19:27

Od godziny 19 autobusy linii 156, 160, 169, 500 i 527 miały zgodnie z rozkładem jazdy wrócić na Św. Wincentego wzdłuż cmentarza Bródnowskiego. Według aplikacji niektóre autobusy owszem jadą trasą podstawową, a inne w tym samym momencie w dalszym ciągu trasą objazdową. O co chodzi? :D

Zablokowany